2f-ketamine dosering

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal

ik heb al een tijdje die 2f-ketamine liggen en wil het mischien een keertje met me vriendin doen ik zou het dan snuiven en zei wilt het liever niet snuiven maar oraal doen
Wat zijn de goeie doseringen voor een chille ervaring niet teveel k hole sowieso vermijden dat willen we sowieso niet en zei zou het in een capsule willen doen ik ben erg benieuwd!

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

ik heb al een tijdje die 2f-ketamine liggen en wil het mischien een keertje met me vriendin doen ik zou het dan snuiven en zei wilt het liever niet snuiven maar oraal doen
Wat zijn de goeie doseringen voor een chille ervaring niet teveel k hole sowieso vermijden dat willen we sowieso niet en zei zou het in een capsule willen doen ik ben erg benieuwd!
Psychonautwiki al is geprobeerd te gebruiken?? Of de zoekfunctie op het forum??

Proxima

Badass junkie
Maak capsules met 50mg 2F-DCK, neem er eentje en kijk hoe dat over een uur tot twee uur voelt. Daarna kan je nog eentje bijstapelen en weer dezelfde tijd nemen om het aan te kijken.

Schrijf elke keer wanneer je een extra capsule neem goed op hoeveel het is en op welke tijd, dit zodat het duidelijk is dat je 2F-DCK hebt genomen en zeker weet dat je niet per ongeluk extra capsules naar binnen werkt.

Op deze manier kan je beter leren om het middel aan te voelen, wat het met je doet en of je wellicht minder of meer wilt uitproberen in de toekomst.

Hugo909

Belezen gebruiker
Ik heb nu twee keer 2F-DCK genomen in (wat ik denk) extreem kleine hoeveelheden. Heb helaas niets afgewogen maar je kon de korrels bijna tellen, bij wijze van spreken. Ik ben enorm enthousiast en ook wel verbaasd over de prettige en vooral mellow werking op deze dosis.

Had die twee keer wel alcohol gedronken, en de mini nakjes geven na een kwartiertje een lekkere roes die licht vaag/waus is, maar ook helder en opgewekt. Gesprekken volgen en voeren is erg makkelijk, grappig en chill. Moest uiteindelijk wel extra opletten waar ik m'n voeten neerzette, deels ook door de alcohol. Al met al smaakte het zeker naar meer, en daar schuilt volgens mij het gevaar in. Erg fijne headspace, geen merkbare body load, en geen kater.

Voorlopig laat ik het zakje dicht, want het is verraderlijk lekker en easy (in een sociale setting) om zo licht te doseren. Hoe licht de dosis was wil ik binnenkort achterhalen door een soortgelijke hoeveelheid te wegen.

Laatst bewerkt:

Hugo909

Belezen gebruiker
Ik heb nu twee keer 2F-DCK genomen in (wat ik denk) extreem kleine hoeveelheden. Heb helaas niets afgewogen maar je kon de korrels bijna tellen, bij wijze van spreken. Ik ben enorm enthousiast en ook wel verbaasd over de prettige en vooral mellow werking op deze dosis.

Had die twee keer wel alcohol gedronken, en de mini nakjes geven na een kwartiertje een lekkere roes die licht vaag/waus is, maar ook helder en opgewekt. Gesprekken volgen en voeren is erg makkelijk, grappig en chill. Moest uiteindelijk wel extra opletten waar ik m'n voeten neerzette, deels ook door de alcohol. Al met al smaakte het zeker naar meer, en daar schuilt volgens mij het gevaar in. Erg fijne headspace, geen merkbare body load, en geen kater.

Voorlopig laat ik het zakje dicht, want het is verraderlijk lekker en easy (in een sociale setting) om zo licht te doseren. Hoe licht de dosis was wil ik binnenkort achterhalen door een soortgelijke hoeveelheid te wegen.
Kan m'n eerdere bericht niet aanpassen, maar ik heb de bumps die ik nam vergeleken en gewogen en kom tussen de 15 en 25mg per bump. Over langere tijd rustig stapelen/verlengen met deze dosis vind ik super relaxed.

Hierna heb ik 1x wat meer genomen (+/-120mg totaal) en de voordelen verdwenen toen voor mij. Moeilijke focus, wat meer "lammig" gevoel, en na paar hijsen van een wiet vaporizer ben ik gaan "slapen" en merkte het lichamelijke en geestelijke dissociatie effect véél sterker, had wat CEVs en ik voelde me een stratego steentje dat in een weiland lag!?

Lager is dus beter voor mij....en niet te vaak. 😇

Bovenaan