Rustig van Herbal XTC

TheDude

Newbie
Ik had laatst samen met een vriend herbal XTC genomen.

Na een klein halfuurtje kickte hij bij ons beide in. M'n maat werd heel druk en kon z'n kaken amper van elkaar houden. Ikzelf werd echter heel erg rustig. Ik werd meer relaxed dan normaal, en kon me erg goed concentreren.

Weet iemand hoe dit kan? Ik had eens gelezen dat als je soortgelijke effecten ondergaat bij speed, dat dat dan kan wijzen op ADHD of ADD. Weet iemand of dit ook het geval is bij Herbal X?

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Toevallig deze uit de smartshop Zwolle gehaald? Doorzichtige capsules met een witte poeder?

PS. Misschien moet dit ook gepost worden onder "Stimulerend-> XTC" en niet onder Natuurlijke Empathogen :wink:

azerty1987

Belezen gebruiker
dit heb ik ook vaak bij verschillende middelen.
van benzo's soms juist wakkerder worden en van speed juist loom..
het kan door van alles komen.. veel geslapen of juist niet.. wat en hoeveel gegeten/gedronken.
iedere drugs werkt weer anders bij bepaalde personen he.

TheDude

Newbie
Not-Nauw zei:
Toevallig deze uit de smartshop Zwolle gehaald? Doorzichtige capsules met een witte poeder?

Yep. That's the one. :)

dutchmarshal zei:
dit heb ik ook vaak bij verschillende middelen.
van benzo's soms juist wakkerder worden en van speed juist loom..
het kan door van alles komen.. veel geslapen of juist niet.. wat en hoeveel gegeten/gedronken.
iedere drugs werkt weer anders bij bepaalde personen he.

Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik vond het alleen erg fijn dat m'n gedacten helemaal clear waren. Normaal raast er vaak van alles door m'n hoofd, maar door die Herbal X werd ik juist erg kalm.

Not-Nauw

Ok, ik heb juist het zelfde als je vriend. Verder kan ik ook maar weinig slaap vatten... Leuk toch eens een reactie te horen van iemand die ook aan de 'herbal' x zit

no_obkiller

voor de goede orde, dit is geen mephedrone.
Jezus Christus, gisteren om 8 uur een capsule genomen en ik ga nog steeds man :openmouth:
Heeft niets met MDMA of speed te maken, het effect is iets meer ketamine/paddo achtig. Fuckgin hell, wat werkt deze shit lang door.
volgens mij is t naphyrone...wordt verkocht als NRG-3

Bovenaan