Runners high

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dacht dat jij dit allang kende :tongueout:
Misschien verklaart het bij mij mijn idioot lange zwemafstanden tegenwoordig :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik voel me altijd wel chill maar door moeheid wordt wat doen wat lastiger. De dag erna daarentegen voel ik me wel altijd echt veel energieker, voor mij zit daar de runners high

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Tijdloos zei:
Dacht dat jij dit allang kende :tongueout:
De runners high zelf uiteraard al vaak meegemaakt, maar voor mij verklaart dit wel het vergelijkbare gevoel met stoned zijn haha. Beetje loom gevoel krijg ik ervan. En hongerig.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Nog nooit high achtig gevoeld gehad na voetbal. Wel word ik altijd retedruk van mijzelf na voetbal, en dat terwijl ik anders ook wel energierijk ben. :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Nog nooit high achtig gevoeld gehad na voetbal. Wel word ik altijd retedruk van mijzelf na voetbal, en dat terwijl ik anders ook wel energierijk ben. :grin:

Exceptional Insight zei:
Na lichamelijke inspanning word ik druk. Na wiet roken word ik sloom.

Het gaat ook om duursport he. Dat effect komt sowieso pas na drie kwartier a een uur, en ook niet eens altijd.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Het gaat ook om duursport he. Dat effect komt sowieso pas na drie kwartier a een uur, en ook niet eens altijd.
Dat begrijp ik. Lichamelijke inspanning (lees: fietsen) doe ik dan ook nooit korter dan een uur. En het voelt inderdaad lekker. Maar op een totaal andere manier dan blowen lekker voelt.

Bovenaan