• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Roze pep?? Trip report

guap

Experimenterende gebruiker
Even wat basis info: Ik, jongen 18 jaar 60kg had voor het eerst zelf een dealer geregeld voor speed. De speed die ik van deze man had gehaald was lichtroze van kleur en niet goed gedroogd, troep dus. Savonds rond 7 uur namen ik en een vriendin van me ons eerste puntje en merkte natuurlijk het duidelijke amfetamine effect, hier ging alles nog zoals het hoort. Ik geloof dat we zon 4 max 5 sleutelpuntjes hebben bijgenomen over de loop van 8 uur. Om 3 uur waren we zeker wel geactiveerd en ervaarde we andere effecten van pep als je begrijpt wat ik bedoel🤭 allebei hadden we ongelimiteerde energie en konden we tot zon 7 uur sochtend nonstop door :) . Vanaf hier word het effect minder chill, ik zelf begin moe te worden en val uiteindelijk in slaap (vraag me niet hoe) en me vriendin kon niet slapen en ervaarde een nare comedown. Ze had een vaag gevoel, voelde zich alsof ze flauw ging vallen en had een beetje moeite met evenwichtig. Ik zelf had de volgende dag een zelfde soort raar na effect alleen leek het bij mij alsof ik door me benen zakte zegmaar en had de hele dag een beetje een weeïg gevoel. Het meeste van deze effecten duurde bij ons allebei tot rond 4 uur s middags en het vage bleef tot zelfs nog wel een hele dag extra. Ik denk op basis van de symptomen dat het een methanol vergiftiging hadden en dat de pep met nog wel iets anders versneden was dus.

Kortom eerste deel van de trip was top maar zeker niet waard wat ons uiteindelijk te wachten stond.

Altijd goed je research doen, bespaart je een hoop ellende...

BrieMetDeBril

Badass junkie
Roze pep nooit gezien. Wel dat wanneer je het niet in de vriezer bewaard geel word.
Hebben jullie ondertussen wel voldoende gedronken? En de comedown vind ik zelf altijd vervelend van elke amfetamine.

Is er nog over om kunnen testen? Alleen dan weet je het zeker natuurlijk.

Mazed

Had je de speed ook laten testen? Als je dit niet hebt gedaan, raad ik je aan dit in het vervolg wel te doen. Nu is het een beetje gissen wat er precies in zat..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt voor mij als een gewone speedkater die kan voorvallen, zeker als je niet of te weinig gegeten/gedronken hebt.
Roze speed, het bestaat hoor.
Heb het vroeger nog wel eens gehoord, en mensen claimen destijds dat het sterke speed was, terwijl het wss een verkooptruk was... gewone speed met kleurstof doorheen of iets in het productieproces.
Speed vraagt veel van je reserves en als je ze tijdens en na niet wat probeert bij te vullen kan je zo´n nare kater ervaren.
Brengt het volgende keer naar de teststraat, ik ben benieuwd.

guap

Roze pep nooit gezien. Wel dat wanneer je het niet in de vriezer bewaard geel word.
Hebben jullie ondertussen wel voldoende gedronken? En de comedown vind ik zelf altijd vervelend van elke amfetamine.

Is er nog over om kunnen testen? Alleen dan weet je het zeker natuurlijk.
Dit was al een tijdje terug inmiddels weet ik wel meer als toen gelukkig. Pep word trouwens ook geel als je het te lang in open lucht laat drogen. Hoeveel heb ik ongeveer nodig om het te laten testen? Ik heb nog wat restanten zitten in de packie maar inmiddels ligt t al ff.

guap

Klinkt voor mij als een gewone speedkater die kan voorvallen, zeker als je niet of te weinig gegeten/gedronken hebt.
Roze speed, het bestaat hoor.
Heb het vroeger nog wel eens gehoord, en mensen claimen destijds dat het sterke speed was, terwijl het wss een verkooptruk was... gewone speed met kleurstof doorheen of iets in het productieproces.
Speed vraagt veel van je reserves en als je ze tijdens en na niet wat probeert bij te vullen kan je zo´n nare kater ervaren.
Brengt het volgende keer naar de teststraat, ik ben benieuwd.
Voor me gevoel was dit wel wat anders als een gewone speedkater, ik ben niet de meest ervaren maar inmiddels wel paar goeie katers gehad en dit was wel even ander niveau haha
Voelde meer als out gaan.

De symptomen komen wel héél overeen met methanolvergifting, methanol zit ook in natte speed en ja ik was niet slim genoeg om t te wassen/drogen destijds😂

Bijlagen

• Screenshot_20240723_063935_Chrome.jpg
    Screenshot_20240723_063935_Chrome.jpg
    281 KB · Weergaven: 8

guap

Had je de speed ook laten testen? Als je dit niet hebt gedaan, raad ik je aan dit in het vervolg wel te doen. Nu is het een beetje gissen wat er precies in zat..
Ik haal me speed nu bij een maatje van me die koopt het gewoon groot nat in goed puur.
Daarvan weet ik zeker dat goed is, ookal is testen nooit een overbodige luxe

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik denk dat de roze kleur kan komen door (minieme) vervuilingen met zwavel-verbindingen. Voor de synthese van amfetamine is namelijk zwavelzuur vereist, en dat kan ook met onzuiverheden gaan reageren. Een ietwat roze kleur hoeft niet per se een probleem te zijn. Maar heel zuivere amfetaminesulfaat is wel wit inderdaad.

Natte speed sowieso nooit gebruiken! Daar zit inderdaad methanol in en dat is giftig. Altijd de speed goed laten drogen. Als het niet goed lukt om de speed droog te krijgen, dan is die waarschijnlijk versneden. Een acetonwash doet vaak wonderen. Ook de aceton weer goed laten verdampen :wink:

Brakka Mang

Badass junkie
Pfoeh zo vaak nat un een bommetje gedaan. Ik wist wel dat je geen natte speed moest gebruiken maar dacht altijd dat dat was als je snoof en het dan je neus kapot maakte ofzo. Nu gebruik ik al heel lang geen speed meer maar methanol is toch ook wat er in zelfgemaakte alcohol enzo kan zitten volgens mij?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pfoeh zo vaak nat un een bommetje gedaan. Ik wist wel dat je geen natte speed moest gebruiken maar dacht altijd dat dat was als je snoof en het dan je neus kapot maakte ofzo. Nu gebruik ik al heel lang geen speed meer maar methanol is toch ook wat er in zelfgemaakte alcohol enzo kan zitten volgens mij?
Klopt, de oplosmiddelen in natte pep zijn irriterend, dus ja, dat kan ook nog eens je neus kapotmaken. Maar methanol is oraal ook heel giftig. Je hoort dat het vaakst als mensen zelfgestookte drank drinken die niet goed gemaakt is waardoor er methanol in terechtkomt. Je lichaam breekt de methanol af tot zwavelzuur, wat als sterk zuur allerlei vervelende dingen kan doen in je lichaam. Methanol kan op die manier bijvoorbeeld blindheid veroorzaken.

Nou heeft je lichaam wel buffers tegen extra zuur. Dus als je minieme hoeveelheden methanol binnenkrijgt hoef je daar niet meteen blind van te worden. Maar je begrijpt zelf ook wel dat het spelen met vuur is. Bovendien is het onnodig want methanol verdampt gewoon makkelijk dus als je even een kwartiertje de tijd neemt om je speed te drogen dan heb je heel dat probleem niet meer. Lijkt mij een goed rendement op je investering.

Brakka Mang

Badass junkie
Klopt, de oplosmiddelen in natte pep zijn irriterend, dus ja, dat kan ook nog eens je neus kapotmaken. Maar methanol is oraal ook heel giftig. Je hoort dat het vaakst als mensen zelfgestookte drank drinken die niet goed gemaakt is waardoor er methanol in terechtkomt. Je lichaam breekt de methanol af tot zwavelzuur, wat als sterk zuur allerlei vervelende dingen kan doen in je lichaam. Methanol kan op die manier bijvoorbeeld blindheid veroorzaken.

Nou heeft je lichaam wel buffers tegen extra zuur. Dus als je minieme hoeveelheden methanol binnenkrijgt hoef je daar niet meteen blind van te worden. Maar je begrijpt zelf ook wel dat het spelen met vuur is. Bovendien is het onnodig want methanol verdampt gewoon makkelijk dus als je even een kwartiertje de tijd neemt om je speed te drogen dan heb je heel dat probleem niet meer. Lijkt mij een goed rendement op je investering.
Thnx voor de uitleg en helemaal true haha, voor mij was een kwartier soms te lang😜

MDMAutist

Bewuste gebruiker
De oorsprong van roze pep is niet zo spannend.
In de jaren 90 had een Gabber met zijn zuurstok roze Aussie zijn zak pep niet goed dicht.
De bijtende werking heeft wat roze kleurstof vermengd met de pep.
Omdat dit toevallig goede shit was en hij wat heeft verkocht aan anderen op dat feest, is deze mythe ontstaan.
Op de after is er weer een deel aan anderen uitgedeeld die ook helemaal lyrisch waren over dit spul.
De marketing truuk is daarna snel ontstaan.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Roze speed ook nog gehad, viel bij mij erg in de smaak. Iets subtieler maar amper behoefte tot herdoseren + vrijwel geen crash.

Dooker

Belezen gebruiker
Even wat basis info: Ik, jongen 18 jaar 60kg had voor het eerst zelf een dealer geregeld voor speed. De speed die ik van deze man had gehaald was lichtroze van kleur en niet goed gedroogd, troep dus. Savonds rond 7 uur namen ik en een vriendin van me ons eerste puntje en merkte natuurlijk het duidelijke amfetamine effect, hier ging alles nog zoals het hoort. Ik geloof dat we zon 4 max 5 sleutelpuntjes hebben bijgenomen over de loop van 8 uur. Om 3 uur waren we zeker wel geactiveerd en ervaarde we andere effecten van pep als je begrijpt wat ik bedoel🤭 allebei hadden we ongelimiteerde energie en konden we tot zon 7 uur sochtend nonstop door :) . Vanaf hier word het effect minder chill, ik zelf begin moe te worden en val uiteindelijk in slaap (vraag me niet hoe) en me vriendin kon niet slapen en ervaarde een nare comedown. Ze had een vaag gevoel, voelde zich alsof ze flauw ging vallen en had een beetje moeite met evenwichtig. Ik zelf had de volgende dag een zelfde soort raar na effect alleen leek het bij mij alsof ik door me benen zakte zegmaar en had de hele dag een beetje een weeïg gevoel. Het meeste van deze effecten duurde bij ons allebei tot rond 4 uur s middags en het vage bleef tot zelfs nog wel een hele dag extra. Ik denk op basis van de symptomen dat het een methanol vergiftiging hadden en dat de pep met nog wel iets anders versneden was dus.

Kortom eerste deel van de trip was top maar zeker niet waard wat ons uiteindelijk te wachten stond.

Altijd goed je research doen, bespaart je een hoop ellende...
vroeger vroegen mensen juist altijd naar roze pep, want die zou het sterkste zijn, terwijl het alleen te maken heeft met de manier van speed productie. het rest afvalstoffen/ onzuiverheden geeft de kleur, maar ook gezien roze pep vroeger erg in trek was zijn er producenten die tegenwoordig roze kleuren door de natte pep in rode crepe papier te doen. je moet sws altijd je pep eerst goed laten drogen en dan kon er een liter methanol in zitten dat is als het droog is dan wel verdampt dus dat is iets wat ze niet als versnijdingsmiddel gebruiken, dat noemen ze een oplosmiddel. zuivere pep ziet er helderwit uit ook als je het niet in de koelkast bewaard. als dealers zeggen in de vriezer bewaren ofzo dan weten ze dattie gaat verkleuren door de caffeine, beetje vies geel/bruin wordt het dan. je kan natte pep altijd checken door een aansteker erbij te houden dan zie je vanzelf of het nat gemaakt is met water ter verzwaring of dat het nog onopgelost oplosmiddel betreft vanuit de productie.

mocht je het willen zuiveren dan is dat vrij simpel, droog je pep eerst goed tot er geen oplosmiddel meer in zit (dit kan je doen met 2 borden waarvan 1 klein en 1 groot en een pan die kleiner is dan het grote bord) je vult de pan met kokend water, zet op de normale manier het grote bord erop en ondersteboven het kleine bord erop en wacht tot het droog is.. je kan het ook eerst nog wegen als je wilt weten hoeveel je verlies is, maar na het drogen is het ook een geschikt moment om te weten hoeveel gewicht je tijdens zuiveren verliest. want door het drogen zal je al 40% van het gewicht verliezen en dat is alleen maar oplosmiddel. nu heb je je droge pep bij elkaar en die gooi je vervolgens in de aceton en sluit de fles, voor 50-100 gram heb je aan een klein flesje van de drogist wel genoeg. pep lost zelf niet op in aceton en een aantal bekende versnijdingsmiddelen wel, toen ik ermee in aanraking kwam was het meestal caffeine en dat lost op, je kunt het geheel beetje schudden en roeren eventueel en als je echt ver wilt gaat kun je de aceton laten koken maar dan wel au bain de marie.. pan in een pan water, want aceton kookt al bij 54 graden celcius als ik het goed herinner en hoemeer er verdampt des te minder kan het nog versnijdingsmiddelen in oplossing houden en krijg je weer onzuiverheid. daarna pak je een koffiefilter met houder en giet het af, je laat de rest aceton verdampen en je amfetamine is nu vast en zeker mooi wit van kleur. zorg dat je aceton goed verdampt en niet dat je die er in laat zitten en dan in de vriezer bewaard want dan had je het zogoed niet kunnen doen.

kzou zelf ook nooit echt spreken van een amfetamine trip.. je neemt gewoon speed, maar als je ervan gaat trippen ist sws foute boel

Bovenaan