guap
Experimenterende gebruiker
Even wat basis info: Ik, jongen 18 jaar 60kg had voor het eerst zelf een dealer geregeld voor speed. De speed die ik van deze man had gehaald was lichtroze van kleur en niet goed gedroogd, troep dus. Savonds rond 7 uur namen ik en een vriendin van me ons eerste puntje en merkte natuurlijk het duidelijke amfetamine effect, hier ging alles nog zoals het hoort. Ik geloof dat we zon 4 max 5 sleutelpuntjes hebben bijgenomen over de loop van 8 uur. Om 3 uur waren we zeker wel geactiveerd en ervaarde we andere effecten van pep als je begrijpt wat ik bedoel🤭 allebei hadden we ongelimiteerde energie en konden we tot zon 7 uur sochtend nonstop door
. Vanaf hier word het effect minder chill, ik zelf begin moe te worden en val uiteindelijk in slaap (vraag me niet hoe) en me vriendin kon niet slapen en ervaarde een nare comedown. Ze had een vaag gevoel, voelde zich alsof ze flauw ging vallen en had een beetje moeite met evenwichtig. Ik zelf had de volgende dag een zelfde soort raar na effect alleen leek het bij mij alsof ik door me benen zakte zegmaar en had de hele dag een beetje een weeïg gevoel. Het meeste van deze effecten duurde bij ons allebei tot rond 4 uur s middags en het vage bleef tot zelfs nog wel een hele dag extra. Ik denk op basis van de symptomen dat het een methanol vergiftiging hadden en dat de pep met nog wel iets anders versneden was dus.
Kortom eerste deel van de trip was top maar zeker niet waard wat ons uiteindelijk te wachten stond.
Altijd goed je research doen, bespaart je een hoop ellende...
Kortom eerste deel van de trip was top maar zeker niet waard wat ons uiteindelijk te wachten stond.
Altijd goed je research doen, bespaart je een hoop ellende...