ooscaar
Wijs gebruiker
Ik sport veel en intensief (duursport) en (onder andere) daarom heb ik nooit echt sigaretten gerookt. Die keren zijn letterlijk op een hand te tellen. Een aantal jaren terug blowde ik heel af en toe maar ik ben hier ook erg lang mee gestopt. Nu heb ik van het weekend weer over een dag verspreid misschien 1-1.5 joint gerookt. Ook ben ik best verkouden geworden. Tijdens het sporten merkte ik kortademigheid en een gevoel in mijn longen alsof ik dagelijks rook. Het was niet heel erg maar mijn prestatie werd er minder door. Kan dit door een jointje komen drie dagen terug? Of is het logischer dat dit door de verkoudheid komt?
Sorry voor de domme vraag misschien maar ik weet echt niets op dit gebied. Ik wil best vaker een jointje roken maar niet als dit zo kut is voor mijn longen. Dan zelfs niet een keer vaker. Dus: is het mogelijk om echt een verminderde longcapaciteit te voelen van een jointje? Zelfs op van die tabaksvoorlichtingssites staat dat een peuk per dag amper kwaad kan...
Sorry voor de domme vraag misschien maar ik weet echt niets op dit gebied. Ik wil best vaker een jointje roken maar niet als dit zo kut is voor mijn longen. Dan zelfs niet een keer vaker. Dus: is het mogelijk om echt een verminderde longcapaciteit te voelen van een jointje? Zelfs op van die tabaksvoorlichtingssites staat dat een peuk per dag amper kwaad kan...