mini-limoen
Newbie
Vrijdag 23 januari was het zover. Ik zou met een grote groep vrienden naar Paradiso in Amsterdam gaan. Een feestje waar een aantal al waren geweest en een aantal nog niet. Aangezien wij met een aantal vrienden op Loveland NYE XTC hadden gebruikt hadden we het leuke idee het weer te gaan doen. Op het laatste moment was het erg lastig om eraan te komen maar mr.X kwam met het verlossende belletje dat het was gelukt. Om 8 uur met de trein naar Amsterdam om daar in het appartement van J1 te chillen. Aangekomen op het station stapte mr.X, F en W in. Mr.X liet het zakje zien en ik merkte dat iedereen er zin in had. Weer een spannend gevoel en we verheugden ons er erg op.
Aangekomen in Amsterdam even gechillt. Bij J1 konden we niet erg lang blijven dus we besloten te gaan lopen door Amsterdam. Langs de wallen nog even een jointje gerookt en gekeken naar het vrouwelijk schoon. Als ervaren smokers niet echt onder de indruk van het jointje en zo liepen we een beetje high naar het leidscheplein. Paradiso was nog niet open dus we besloten even ergens wat te gaan drinken. Inmiddels hadden nog meer vrienden zich aangesloten bij de groep en we hadden er zin in. Het was half twaalf en twaalf uur zou paradiso open gaan. Met een aantal jongens het eerste halfje gedaan.
Op weg naar Paradiso;
Daar aangekomen bleek het nog niet open te zijn. Echter waren wij het begin van de rij dus geen enkel probleem. Vlak voor we naar binnen konden voegde C en I zich toe aan de groep alleen sloten niet bij ons aan in de rij. Iets over twaalven konden wij naar binnen. Jas opgehangen, beetje om ons heen gekeken besloten we naar de lounge te gaan. Relaxte ruimte waar je prima wat tijd door kon brengen. I en C stonden achter in de rij en daar waren we op aan het wachten. Om kwart voor 1 voelde ik nog niet erg veel en besloot ik om samen met mr.X en J nog een halfje achterover te gooien. Om 1 uur kwamen C en I binnen en ik voelde al aardig wat adrenaline stromen en er begon hier en daar wat te tintelen. Het was I z’n eerste keer en iedereen vond het leuk om I te zien gaan. I was nog een beetje zenuwachtig maar ik begon m al lekker te voelen. mr.X merkte het al duidelijk en ging uitgestrekt op de bank liggen, hij zei dat ie in een volmaakte houding lag. W deed het na en was het met mr.X eens. Ik kreeg een smsje en ik stond op om m’n telefoon uit mijn broek te halen. Op dat moment sloeg het in. Ik tilde mijn benen op en voelde eigenlijk niets ervan, alsof mijn benen eerst volle colaflessen waren en ze nu leeg waren. Ik hoorde in de lounge een lekker house beat en besloot maar is even de benen te gaan strekken. De moves voelde alweer lekker soepel aan. Ik besloot met B even een peukie te gaan roken in de rookruimte ( 2 trappen omhoog ) Tien seconden later stond ik met B in de rookruimte te lachen om het feit dat we zo snel boven waren. Tijdens het roken geen moment stil gestaan. Beneden gekomen gelijk weer naar boven voor nog een peukie. Na nog een kwartiertje in de lounge gechillt te hebben gingen we feesten. Achter de deuren van de zaal hoorde je een doffe beat vandaan komen. De deuren gingen open en het was precies zoals mr.X het had uitgelegd. De muziek kwam tien keer beter binnen, de lichten, de grote tv schermen, het hoge plafond, PRACHTIG
. Heerlijke sfeer en ik voelde me echt een Koning. Muziek was heel chill en dat merkte ik terug in de dansmoves. Ik ging als een tierelier
. Het was net als onze eerdere paddo ervaringen echt een avontuur. Heen en weer lopen van de zaal naar de lounge en van de lounge naar de rookruimte. Nog even naar de WC want het nodige water werd gedronken. I wiens eerste keer het was ging ook lekker uit z’n dak. In de lounge werd mij vertelt dat het handig was als ik de enige zonnebril die aanwezig was op zou zetten. Ik verbaasde me en ging naar de WC. In de spiegel zag ik een hoofd met 1 gefronste wenkbrauw en ogen die alle kanten opgingen, herkauwend als een koe. Toch maar handig die zonnebril, niet dat het me heel veel kon schelen of iemand het zou zien maar toch. Rond half 4 begon het nootje uit te werken en mijn benen werden zwaar. Dit was het moment waarop ik samen met I en C op het balkon stond te bouncen. C voelde zich niet lekker en verkondigde braakneigingen. Hij nam plaats op een stoel en I en ik gingen lekker door. Mijn benen werden zwaar en het was niet heel relaxt. Op de een of andere manier een glas water bemachtigt, gevraagd hoe het met C ging en I en ik tikte allebei nog een halfje. Na 5 minuten begon ik eigenlijk alweer lekker te gaan. In het motto van alles moet op ook, nog maar het laatste halfje gedaan. Het was een druk SMS verkeer om elkaar op de hoogte te houden van waar ze waren. Even later stond ik met I, mr.X, J1, J2, B, W en C te bouncen benden in de zaal. Ik ging keihard en voelde me net koe zo stond ik te kauwen en te malen. De muziek was erg relaxt dus ik besloot maar even met m’n ogen dicht tegen het podium aan te leunen. Een aantal keer soort van ‘weggevallen’ waarna ik mijn ogen opende en me heel even moest afvragen waar ik was. Was even raar maar het besef dat ik de avond van m’n leven had kwam alweer snel terug. Het feest liep tegen het einde aan en mr.X had nog één nootje bewaard en was zo gul die met mij te delen. Allebei halfje naar achter en genieten van het laatste halfuurtje heerlijkheid. Vanaf het moment van binnenkomst ongeveer 40 glazen water gedronken( achteraf was dat heel dom maarja). Veels te veel maar het verlangen was groot. Het laatste halfuur was helemaal te gek en om 5 uur ging de tent dicht. Erg jammer, iedereen was van mening dat het nog wel tot 8 mocht duren. Buitengekomen even rustig naar het Centraal gelopen. De trip begon uit te werken bij iedereen, behalve bij mij. Ik tripte m vol en ging met de iPod van J nog even flink bouncen slenterend over de Amsterdamse straten.. Na nog 2 uur rondslenteren door Amsterdam besloten wij de trein terug te pakken. Fietstochtje terug vanaf het station richting huis was voor mij en I geen enkel probleem.. 9 uur ons mandje in en half 2 ’s middags weer wakker…na een ontbijtje voelde ik me eigenlijk prima alleen ik was te lui om ook maar een peuk op te steken. Tot op heden 2,5 dag later ben ik nog steeds duf… Geen enkel probleem want deze avond vergeet ik nooit meer.. Ik verheug me nu al op de volgende keer. ff een maandje gezond doen en dan kan ie wel weer:P
Aangekomen in Amsterdam even gechillt. Bij J1 konden we niet erg lang blijven dus we besloten te gaan lopen door Amsterdam. Langs de wallen nog even een jointje gerookt en gekeken naar het vrouwelijk schoon. Als ervaren smokers niet echt onder de indruk van het jointje en zo liepen we een beetje high naar het leidscheplein. Paradiso was nog niet open dus we besloten even ergens wat te gaan drinken. Inmiddels hadden nog meer vrienden zich aangesloten bij de groep en we hadden er zin in. Het was half twaalf en twaalf uur zou paradiso open gaan. Met een aantal jongens het eerste halfje gedaan.
Op weg naar Paradiso;
Daar aangekomen bleek het nog niet open te zijn. Echter waren wij het begin van de rij dus geen enkel probleem. Vlak voor we naar binnen konden voegde C en I zich toe aan de groep alleen sloten niet bij ons aan in de rij. Iets over twaalven konden wij naar binnen. Jas opgehangen, beetje om ons heen gekeken besloten we naar de lounge te gaan. Relaxte ruimte waar je prima wat tijd door kon brengen. I en C stonden achter in de rij en daar waren we op aan het wachten. Om kwart voor 1 voelde ik nog niet erg veel en besloot ik om samen met mr.X en J nog een halfje achterover te gooien. Om 1 uur kwamen C en I binnen en ik voelde al aardig wat adrenaline stromen en er begon hier en daar wat te tintelen. Het was I z’n eerste keer en iedereen vond het leuk om I te zien gaan. I was nog een beetje zenuwachtig maar ik begon m al lekker te voelen. mr.X merkte het al duidelijk en ging uitgestrekt op de bank liggen, hij zei dat ie in een volmaakte houding lag. W deed het na en was het met mr.X eens. Ik kreeg een smsje en ik stond op om m’n telefoon uit mijn broek te halen. Op dat moment sloeg het in. Ik tilde mijn benen op en voelde eigenlijk niets ervan, alsof mijn benen eerst volle colaflessen waren en ze nu leeg waren. Ik hoorde in de lounge een lekker house beat en besloot maar is even de benen te gaan strekken. De moves voelde alweer lekker soepel aan. Ik besloot met B even een peukie te gaan roken in de rookruimte ( 2 trappen omhoog ) Tien seconden later stond ik met B in de rookruimte te lachen om het feit dat we zo snel boven waren. Tijdens het roken geen moment stil gestaan. Beneden gekomen gelijk weer naar boven voor nog een peukie. Na nog een kwartiertje in de lounge gechillt te hebben gingen we feesten. Achter de deuren van de zaal hoorde je een doffe beat vandaan komen. De deuren gingen open en het was precies zoals mr.X het had uitgelegd. De muziek kwam tien keer beter binnen, de lichten, de grote tv schermen, het hoge plafond, PRACHTIG