Wat een kutzooi is het ook, niemand die ooit dat spul nog bij mij naar binnen krijgt !
Ik kwam op internet op een een of andere kwakzalver site een mooie groep kortzichtige volwassen tegen die hun kinderen liever platspuiten dan ze te helpen..
Hoe denken jullie over het toepassen van marihuana t.b.v. ADHD ?
http://forum.zielenknijper.nl/?topic=75.15
Ikzelf ben er sinds 2 dagen mee gestart na een geweldig inzicht. Laatst waren we erg melig om "andermans wiet op te roken" dit alles was nog geen 0,03G. Uiteraard zal er meer placebo effect dan reactiewerking zijn geweest. Maar ik ben ermee doorgegaan, ik heb vaker zeer weinig in mijn sjag gestopt. Ik draai nu 2 dagen proef, mijn hoofd zit zo perfect op orde.
(waarbij mij dit artikel weer te binnen schiet
http://www.zielenknijper.nl/endocan...aken-stoffen-uit-cannabis-van-nature-aan.html ) <-- erg mooi artikel zeker het lezen waard, wel vanuit perspectief geschreven maar daarom niet minder geloofwaardig.
Om terug te komen: ik ben al een iets meer dan een week gestopt met het drinken van cafeïne. Reden, ik rende mezelf achterna en was niets waard zonder koffie. Waarin ik ook het inzicht verkregen heb dat mensen onrustig worden van koffie (denk daar maar eens over na). Niet goed als een (ex?)ADHD patient onrustig is. Ik had mezelf erg goed in de hand. Tot het moment van een theater activiteit, ik had een snel pratende personage, ik dreef door in drukte en kwam weer in een waas van hectiek terecht. Ik moest en zal ontspannen. Zodoende ben ik in de auto gestapt, op zoek naar een shop op 2e pinksterdag in een wildvreemde stad. Ik had nog niet gegeten en besloot, mede omdat ik met de auto was, wederom placebo weinig te nuttigen. Het viel perfect.
Ik was geordende, minder zenuwachtig en lekker ondernemend.
Een tijd geleden ben ik een beetje te ver door gegleden in de verliefdheid op marihuana en heb hierdoor toch enige schade opgelopen. Onzekerheid als grootste trefwoord.
Wiet kan je laten afglijden, wiet kan je laten genieten, wiet kan je goed doen, wiet mag je niet onderschatten.
Ik heb even zitten dobben, en heb besloten met een testperiode te beginnen, ten eerste noem ik het geen wiet meer. Hetgeen dat ik neem benoem ik met marihuana, dit neem ik niet omdat ik het wil, maar omdat ik haar nodig heb. Zij kan mij helpen met mijn "gebreken" in deze maatschappij.
Nou snap ik dat sommig mensen zich zorgen gaan maken over deze gewoonte. Ik ben er zelf ook bang voor, ik ken mijn verslaving gevoeligheid. Ik moet het als medicatie gaan zien, als een plicht. De kleine hoeveelheid die ik neem kan ik jullie nog niet vertellen, dat ben ik nog aan het uitvogelen. Gister heb ik teveel gehad, vandaag heb ik erg mooi gedoseerd. Er zat zo weinig in het sjagie dat ik niet stoned ben geweest. Wel heb ik de hele dag een erg rustige wolk in mijn hoofd. Ik heb ontzettend veel gedaan vandaag, en voel me nog steeds heerlijk ontspannen (dat komt als ADHD-er niet vaak voor. (inname was om 9:30).
Wiet is al een lange tijd in mijn leven, en tot op heden heb ik slechts recreatief gebruikt.
Ik ga zo mijn botertje maken, en geef het plantje een stabiele en onmisbare plaats in mijn leven.
Het is nogal een verhaal geworden maar ik ben blij dat ik het even getypt heb, wellicht helemaal het verkeerde toppic. Maar ik ben blij dat het van mijn hart is, kijk in ieder geval even naar die andere site (bovenste link).
Reacties mogen via PB <3