Keith Flint, zanger van big beat-voorlopers The Prodigy, is overleden op 49-jarige leeftijd https://www.theguardian.com/music/2019/mar/04/keith-flint-the-prodigy-dance-culture
Keith Flint, zanger van big beat-voorlopers The Prodigy, is overleden op 49-jarige leeftijd Ik denk dat deze reactie ironisch was? Voor het geval je het toch meende zal ik even een antwoord erop formuleren:Hij hebt zich zelluf dood gemaakt zegguh ze. Stom hè. Dat doe je toch niet?
Snap ik. Het is ook gewoon kut. Wij staan kennelijk iets anders in ons beeld over zelfmoord, maar dáár kunnen we het over eens zijn.Ik vind het gewoon stom. Helaas heb ik in mijn directe omgeving ook te maken gehad met zelfmoord dus ik begrijp heus wel dat iemand dit waarschijnlijk niet zomaar doet.
Toch vind ik het stom.
Absoluut!daarna zei Jeroen dat als je hulp nodig hebt, 113 kan bellen. Vind ik echt super goed dat ze dat benoemen bij elke zelfmoord die op het nieuws komt.
Zonde. Veel goede herinneringen aan deze held.
Rust.
Thanks! Straks even wat nummers terugluisteren, sowieso veel te lang geleden.RIP Keith Flint.
Ik heb mijn oude cdtjes weer in de cd speler liggen.
EDIT: bedenk met dat Flint pas later het uithangbord van The Prodigy werd.