RC Candyflip - 1P-LSD met 6APB

witte270

Bewuste gebruiker
Beste forumleden,

Ik had een vraag met betrekking tot bovenstaande combinatie. Ik ben aan het twijfelen om de standaard candyflip te doen of de MDMA the vervangen voor 6APB. hoe zijn jullie ervaringen hiermee of vinden jullie dat ik het bij MDMA moet houden.

Alvast bedankt.

Buu

Wijs gebruiker
Ik vond het beter dan met MDMA. Ik begon met de 6-APB op 150mg en na zo'n uur 100ug 1p-lsd.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klassieke candyflip is eerst de LSD en dan na 4 uur de MDMA.

MDMA of 6-APB is persoonlijk, ik vond persoonlijk MDMA leuker, ik vond 6-APB een beetje een slap aftreksel van MDMA wat ook te merken was tijdens het candyflippen, maar daar zijn de meningen sterk over verdeeld. 6-APB is wel wat stabieler qua effect dus wat dat betreft wel geschikt.
Verder hangt het succes van je flip ook van de dosering af, ik zelf doe liever de LSD wat hoger en de serotoninesluper wat lager dan gebruikelijk zodat die laatste niet overheerst maar je op een gegeven moment een perfecte synergie krijgt.

witte270

Bewuste gebruiker
Klassieke candyflip is eerst de LSD en dan na 4 uur de MDMA.

MDMA of 6-APB is persoonlijk, ik vond persoonlijk MDMA leuker, ik vond 6-APB een beetje een slap aftreksel van MDMA wat ook te merken was tijdens het candyflippen, maar daar zijn de meningen sterk over verdeeld. 6-APB is wel wat stabieler qua effect dus wat dat betreft wel geschikt.
Verder hangt het succes van je flip ook van de dosering af, ik zelf doe liever de LSD wat hoger en de serotoninesluper wat lager dan gebruikelijk zodat die laatste niet overheerst maar je op een gegeven moment een perfecte synergie krijgt.

Oké, heb je nog tips wat betreft dosering, zat zelf te denken aan 200 Ug LSD (normaal neem ik 300 of hoger) en 100 mg mdma, denk dat ik trouwens voor de klassieke variant van de flip ga en 4 uur wacht

mewtwo

Experimenterende gebruiker
Ik heb geen idee hoe ik een topic moet openen, kan iemand mij dat uitleggen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik had vorig jaar een klassieke candyflip met 200ug 1p-lsd en na 4 uur 180mg 6apb, dat was goed om te doen. Oh, en die 6-apb heb k weer geflipt met 3MeO-PCP, maar de precieze tijd daarvan weet ik niet meer.

@Lilshiney
Wacht even tot de drugs is uitgewerkt lol! (knaloranje blokje 'plaats onderwerp' rechtsonder het verhaaltje over COVID19 bovenaan is toch echt nauwelijks te missen hoor)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had vorig jaar een klassieke candyflip met 200ug 1p-lsd en na 4 uur 180mg 6apb, dat was goed om te doen.
Kom je dan qua timing wel goed uit? Aangezien 6-APB 7 tot 10 uur duurt. Heb je dan aan het einde van je trip niet nog een staartje van de 6-APB zodat je niet meer tript maar ook nog niet kunt slapen?

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oké, heb je nog tips wat betreft dosering, zat zelf te denken aan 200 Ug LSD (normaal neem ik 300 of hoger) en 100 mg mdma, denk dat ik trouwens voor de klassieke variant van de flip ga en 4 uur wacht
Ligt ook even aan je gewicht wat betreft je MDMA dosering, maar lijkt mij in principe een nette dosering.
De keer dat ik een perfect geslaagde candyflip had was op 180 mcg LSD en 90-100 mg MDMA. Dat vloeide perfect in elkaar over, alsof het een geheel eigen drug was, effecten niet meer van elkaar te onderscheiden. Ga ik hoger zitten met mijn MDMA dan voelt het 'gewoon' als LSD met MDMA. :tongueout:

Bovenaan