Rare uitspraken onder invloed...

Wirwar

Belezen gebruiker
Hier een paar van vrijdag avond.. (in het bos)

Er zit daar een kat.
Ik ga hem aaien... AU dat is wel een harde kat :mrgreen:

Er staan daar zeecontainers... :confused:

WOOW je gezicht zat net op je achterhoofd :beer:

Nelisssss

Experimenterende gebruiker
(midden op een voetbalveld) hey daar staat een koe! kom we gaan em aaien (loopt naar de "koe" toe en begint em te aaien) na 5 seconden drong het tot me door dat het een duckout was :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het mafste was dat we na een feest, naar huis liepen,(10:00) en ik me bedacht dat ik bij de Gamma langs moest, voor een zak cement... (:grin:) dus met 5 man naar binnen, waarvan 2 om een uur of 3 de laatste pil hadden genomen...

He kerel, mooie wc hier, maar de kraan doet het niet

Tja, zijn we maar snel weer naar buiten gelopen.

hydroxytryptamine zei:
woow, gaat dat wel goed?
Er rijd daar een bus... (midden in het bos)

Een aantal jaren geleden zaten we ik met een paar vrienden te smoken bij een kampvuurtje op een grote open plek in het bos. 4 ramstonede tieners.
Zien we eerst een politieauto voorbereiden aan de andere kant van de openplek. "Zullen we weg gaan?" -"Nee joh, maakt niet uit"
Een minuut later horen we vrrrrrmmmm vrrrrrrm.
En voordat we iets doorhebben komt der zo een brandweerwagen vanaf de weg over wat struikjes en een jong boompje gereden, recht op ons af.
Moet der uit gezien hebben vanuit die wagen, 4 gasten roerloos met open mond zitten te kijken, naast elkaar op een boomstronk.
Kkwamen ze blussen, de zeikers

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik vind het geinig als je met meerdere mensen zit en iemand vertrekt 3 uur later zeg ik dan waar is 'ie.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Of ben je aan ééén stuk aan het lullen, gaat je kameraad ff pissen, en gaat ie aand e andere kant zitten, en je blijft doorlullen, pas na tien minuten "Huh je zat toch net aan de andere kant?"

Allolalie

Bewuste gebruiker
Goeimoggel, ik heb hier een pepje.
Dit is niet de afdeling pepje, dit is de afdeling snoepje!
Ik word knetterbek van die pepjes.
Wacht maar, ik space 'em wel!

Annæ

Belezen gebruiker
Onder invloed van een aantal lekkere pilletjes:

Kijk dan kijk dan, Jesse maakt een koprol daar naast je bed naast je bed kijk dan daar ja daar daar daar! héééééé Jesse!

maar Jesse was er helemaal niet :grin:

Annæ

Belezen gebruiker
En een keer verhaal gehoord van iemand die na Qlimax in de trein zat,
een Tl - buis uit de trein plukte en daarmee vrolijk met zn moeder ging bellen
'Heee mam, ja het gaat echt goed hier, nee zit in de trein!'

:wave:

Freezing

Bewuste gebruiker
Haha op n feest n keer

elke keer als ik een vriend van me tegenwkam ( die ging voor het eerst on xtc, 3hoekige mitshu's ) zei ie; Iemand heeft mn geld gejat, al mn geld is weg, ey weet jij wie mn geld gejat heeft :P hahaha

maar zn beurs had ie wel nog...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
..kfoel nikz van die piln... kutpiln

zei een kameraad met wegdraaiende ogen

en

Ik ben terug volledig nuchter....
Wat zei ik net ook weer?

thommetje

haha alsk thuiskom en zat heb gehad dan begin ik altijd in mijn eentje te praten haha en pas ne keer meh een overdosis moesk naar de dokter :flushed: ons pap die had me toen gebracht

thommetje

ja het was niet egt een overdosis want de dokter had me niet doorverwezen want ik was daar meh ons pap heen gegaan toen het al so'n beetje over was

gummyfrog

Onder invloed van mdma

kben zo zacht als n wolk!
Voel dan!!

kvoel me zo wollig, wollig, wollig!
Alles is wollig

geloof me, ik ben dan wel onder invloed van mdma, maar ik meen alles wat ik zeg, als ik nuchter ben zeg ik t gewoon wat anders n :confused:

Leola

Mijn vriendin zij:

"wooow, ik heb altijd al mijn huid willen voelen" betast triomfantelijk haar gezicht: 'Nu voel ik hem, NU VOEL IK HEM"

Mijn reactie:
'damn, de lavalamp is aan het smelten.. huh... die snap ik niet'

pretender

Belezen gebruiker
ik zat op een avondje thuis en ging lekker hard...wilde een peukie opsteken maar zag geen aansteker liggen

ik zoeken, iets van een half uur, kwam ik erachter dat ik m vasthad...hehehe :wave:

geen rare uitspraak maar rare actie :rolleyes:

Annæ

Belezen gebruiker
SpeedUpXDown zei:
kotssmurf zei:
OF als je in je bed ligt om in slaap te geraken ineens in de lach schieten met iets dat in je hoofd gebeurt :mrgreen:
Of antwoorden op een conversatie die in je hoofd afspeelt...
Iemand al voorgehad of moet ik de dokter eens bezoeken? :)

nope heb ik veel voor :grin:

heb ik ook echt ziek vaak haha

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vriend van ons: Kan ik ergens een lijntje op leggen?

Tyler (op de lsd): Ja, pak die "deurvilter" daar maar!

Tyler bedoelde een van onze glazen Herman Brood-onderzettertjes (waar je je drinken normaal gesproken op zet).... :mrgreen:

Munchkin

Heb ik net een peuk opgestoken. Steek ik de volgende al aan. Wil die neerleggen op de asbak. "He ik had er al 1 opgestoken" En dat de hele avond door :P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
pretender zei:
ik zat op een avondje thuis en ging lekker hard...wilde een peukie opsteken maar zag geen aansteker liggen

ik zoeken, iets van een half uur, kwam ik erachter dat ik m vasthad...hehehe :wave:

geen rare uitspraak maar rare actie :rolleyes:

Of je aansteker pakken, vlammetje maken, en dan bijna je lippen branden en erachter komen dat je joint nog op tafel ligt... :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Heb het ook wel eens gehad dat ik samen met een vriend een paar pillen op had en dat ie toen visite kreeg. De converstatie ging over koeien(he het waren wel boeren hé)en ik zei plompverloren 'dan moet je die maar afsnijden he'. Ze zaten me heel raar aan te kijken en ik wist niet eens dat ik wat gezegd had.

Het lijkt op een soort praten in je slaap.

Een andere vriend met lsd zei ineens dat ie z'n telefoon wou verscheuren en ik zei; 'dan voer je hem toch een appel'... :grin:

Fijne conversaties altijd...

X Drientje

Idee

Newbie
BlackRobBlunt zei:
Of je aansteker pakken, vlammetje maken, en dan bijna je lippen branden en erachter komen dat je joint nog op tafel ligt... :rolleyes:

Ook leuk: 10x op een avond je sigaret aan de verkeerde kant aansteken... :smoke:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdens een after bij een goede vriend maak ik een hele grappige, gevatte opmerking. Terwijl ik hem uitspreek weet ik nog net te herinneren dat het wel iets heel grappigs moet zijn, maar ben ik eigenlijk ook direct weer vergeten wat voor opmerking ik aan het maken ben. De hele huiskamer ligt vervolgens wel ontiegelijk in een deuk en ik zit maar een beetje schaapachtig mee te grinniken en me ondertussen af te vragen wat ik ook alweer zei....

Toen iedereen uitgelachen was, durfde ik voorzichtig te vragen wat ik nou eigenlijk voor grap maakte, maar toen wist niemand - allemaal net zo vaag als ik natuurlijk - het nog na te vertellen. Hahahaha, wij weer keihard in een deuk liggen natuurlijk!

pretender

Belezen gebruiker
hehehe... beginnen aan een verhaal en vervolgens niet meer weten waar je het over hebt..

kenmerkend van xtc!!

is en blijft een mooie drug :wave:

caoi aan iedereen

Drientje

DF-koning
Heb nog nooit zoveel keta genomen maar ik kan je gedachtengang wel begrijpen. Je bent jezelf aan het corrigeren en je weet ook meteen het antwoord op de vraag die je stelde en gaat idd met oh ja daarom dus...LOL

Ellesdee

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
Geen uitspraak maar gedachten van mij :P

Ik had ECHT te veel keta genomen.. En toen was mn hele wereld vierkant.. En toen vond Martine me in de badkamer en die had me even op bed gelegd enzo.. En toen lag ik even daar alleen.. En ik had echt zoiets van: wtf waarom lig ik hier? Ik wilde toch niet slapen? Nee ik ging nog niet slapen.. Wat doe ik hier dan als ik niet ging slapen? Oh ja ik moest hier even blijven liggen, want dat was goed voor me. Waarom is dat goed? Ik wil rond lopen, waarom kan dat niet? Oh ja ik had geen evenwicht meer. Dan moet ik maar blijven liggen. Mag ik alweer bijna naar beneden? Oh nee even wachten, Martine kwam me zo halen. Maar ik wilde toch niet slapen?

Hoe bedoel je de weg kwijt :beer:

rofl :grin::grin::grin::grin:

Izx

Tegen een 2 pilaren aan praten met de gedachte dat het 2 kaartende mannen waren, ik kon echt zweren dat ze echt waren.

Ik tegen A: Hee kijk, daar staan 2 mensen te kaarten, (zie vervolgens de mannen naar mij omkijken)
A: Eh wat lul je nou?
Ik: huh wat :confused:
A: Er staat daar helemaal niemand
Ik: (ik kijk weer terug, en er is niemand) EEUEUH?!?! :confused:
Ik: loop zonder er verder over na te denken verder richting de tent en denk B te zien staan, loop ernaartoe om em gedag te zeggen. Ga em zelfs tegen zijn schouder tikken want hij reageert maar niet :cry:
A: Waar ben je nou allemaal mee bezig.
Ik: .... B?!?!! HALLO?
A: Dat is een boom
Ik: ... :confused: :confused: :confused: :confused:

Sjpeezer

Newbie
Toen ik onder invloed was, gingen we samen naar zo'n beekje met een brug droverheen:P Toen we onder de brug wilden zitten zei ik dat we moetsen wachten omdat een paard die de boot trekte (zoals dat vroeger gebeurde) eerst langsmoest. Toen we over de brug wilden lopen moetsen we volgens mij weer wachten op de overstekende schoolkinderen. En ik zag 2 kleine en 2 grote paaltjes als mama- en babypaard.
En dan verder het standaardgevalletje: Wat waren we net aan het vertellen:P?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
"Ik ga hard man." :grin:

Misschien een betere:
*Finally in bed na een trip avondje*
Ik: Hey gast wat is er nou? Waarom sta je naast m'n bed?
Maat: He wat? *aan de andere kant van de kamer*
Ik: *Draai hoofd, zie maat, draait hoofd weer, ziet man nogsteeds naar me lachen
*Freaked out en durft 't ligt niet meer uit te doen*

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Een vriend van me, kats van de pad op de fiets :P

"Ze willen mijn benen niet meer!!!"

Pas tijdens een afterchill:

"MOEDER!! DOE MIJ WAT POEDERR!!"

Pas met meerdere vrienden in de friettent:

"3 Joppie's, oneindig gevangen in frietvet.."

hehehe, leuke momenten :rolleyes:

exact

Belezen gebruiker
met een maat bij een soort vijver in het donker, hij had een lamp in zijn hand maar ik kon zijn gezicht niet zien

ik: "doe eens de lamp bij je gezicht"

*hij doet de lamp bij zijn gezicht en ik kan zijn gezicht zien

ik: "boh, daar is gewoon IEMAND"

:wave:

Bovenaan