stadswacht: "Wat zijn we hier aan het doen?"
kameraad: "Kut man, dat zie je toch wel , ik sta hier te pissen.
kameraad: "Kut man, dat zie je toch wel , ik sta hier te pissen.
He kerel, mooie wc hier, maar de kraan doet het niet
hydroxytryptamine zei:woow, gaat dat wel goed?
Er rijd daar een bus... (midden in het bos)
Ik heb nog 6 mitsubitsies
Cool, ben je autodealer?
Je bent zo lekker zacht, heb je ook wat hards voor me?
SpeedUpXDown zei:kotssmurf zei:OF als je in je bed ligt om in slaap te geraken ineens in de lach schieten met iets dat in je hoofd gebeurt![]()
Of antwoorden op een conversatie die in je hoofd afspeelt...
Iemand al voorgehad of moet ik de dokter eens bezoeken?![]()
nope heb ik veel voor![]()

pretender zei:ik zat op een avondje thuis en ging lekker hard...wilde een peukie opsteken maar zag geen aansteker liggen
ik zoeken, iets van een half uur, kwam ik erachter dat ik m vasthad...hehehe
geen rare uitspraak maar rare actie![]()

BlackRobBlunt zei:Of je aansteker pakken, vlammetje maken, en dan bijna je lippen branden en erachter komen dat je joint nog op tafel ligt...![]()

[SF] Safiertje zei:Geen uitspraak maar gedachten van mij :P
Ik had ECHT te veel keta genomen.. En toen was mn hele wereld vierkant.. En toen vond Martine me in de badkamer en die had me even op bed gelegd enzo.. En toen lag ik even daar alleen.. En ik had echt zoiets van: wtf waarom lig ik hier? Ik wilde toch niet slapen? Nee ik ging nog niet slapen.. Wat doe ik hier dan als ik niet ging slapen? Oh ja ik moest hier even blijven liggen, want dat was goed voor me. Waarom is dat goed? Ik wil rond lopen, waarom kan dat niet? Oh ja ik had geen evenwicht meer. Dan moet ik maar blijven liggen. Mag ik alweer bijna naar beneden? Oh nee even wachten, Martine kwam me zo halen. Maar ik wilde toch niet slapen?
Hoe bedoel je de weg kwijt![]()