Puurheid

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Ik heb van een gast vernomen dat zijn pep 65% puur was.

Heb het een keer gedaan, en het brand amper eigenlijk de eerste keer. Mja en de keren daarna voel je nieteens heb ik horen zeggen :)

Nu vraag ik me af, hoe kan je dit goed testen ? zijn hiervoor testkits in de smartshop te krijgen of moet je het gewoon ervaren ?

Don Casanova

Belezen gebruiker
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:

Dacht ik al wel, maar is dat anoniem ? er zit hier in anrhem wel een chille XTC testcentra.

matthijs

Badass junkie
MethodZen zei:
Nezir zei:

Dacht ik al wel, maar is dat anoniem ? er zit hier in anrhem wel een chille XTC testcentra.

Die testen denk ik alle drugs, niet alleen XTC.

JewCookie

Wijs gebruiker
mathijs zei:
MethodZen zei:
Nezir zei:

Die testen denk ik alle drugs, niet alleen XTC.

jeps zullen idd ook speed testen, en is annoniem, op je telefoon nummer na dacht ik :)

cadou

Belezen gebruiker
hoe puur speed ook is, het blijft slecht voor je lijf, maar wel goedkoop en lekker op ze'n tijd.

Jeller

Badass junkie
het is zever.. 73% is het maximum van puurheid (in poedervorm) en dat brandt enorm in je neus

cadou

Belezen gebruiker
je moet speed ook niet snuiven, gewoon oplossen in wat water (of melk=beter) duurt iets langer voor het werkt, maar wel minder schadelijk

frapannn

Bewuste gebruiker
cadou zei:
je moet speed ook niet snuiven, gewoon oplossen in wat water (of melk=beter) duurt iets langer voor het werkt, maar wel minder schadelijk

Werk het dan wel even goed als snuiven???

cadou

Belezen gebruiker
nee, minder heftig, maar van dat verschil merk je weinig als je even laater nog wat neemt, haha!

MetaalKonijn

Badass junkie
cadou zei:

Zou ik niet doen, bommetje maken is beter denk ik, ivm je tanden.

flash kieke

Wijs gebruiker
cadou zei:

Minder schadelijk voor je neus wel ja, maar voor de rest blijft het schadelijk voor je lichaam, ook je tanden worden aangestast,of je nu snuift of slikt.

flash kieke

Wijs gebruiker
Jeller zei:
het is zever.. 73% is het maximum van puurheid (in poedervorm) en dat brandt enorm in je neus

Wat ik niet geloof van wat sommigen zeggen is , dat goeie speed ook niet kan branden in je neus.Ik kan het me niet voorstellen.Heb al veel keren goede speed gesnoven.En elke keer brandt het enorm.

zommes

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
cadou zei:

Zou ik niet doen, bommetje maken is beter denk ik, ivm je tanden.

Als je nadat het in contact met je tanden is geweest wat melk of iets anders vettigs drinkt, spaar je je gebit. Het heeft met de zuurtegraad te maken dat het zo slecht is.

Ik hou ook meer van speed oraal innemen, maar oplossen in melk of iets dergelijks vind ik een lekkerder uitwerking hebben eigenlijk.

berbe

Bewuste gebruiker
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan

flash kieke

Wijs gebruiker
berbe zei:
60% je lult uit je nek
meth is zowat65%

mijne brand niets

Dan zal je niets gewoon zijn zeker.

En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:

berbe

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
berbe zei:
60% je lult uit je nek
meth is zowat65%

mijne brand niets

Dan zal je niets gewoon zijn zeker.

En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waar
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is

en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn

domzel

Belezen gebruiker
waarom denk je dat de naam verschillend is?

zodat je het lekker kan gaan vergelijken in procenten? :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik vind dat dan toch jammer dat er niet verder op ingegaan wordt...
Die Belgen-ruzies zijn zo grappig! :grin:

Nou wat zal ik er van zeggen? De speed die ik ken daar heb ik één keer iets van laten testen en dat kwam op 5% uit.

Sindsdien steeds betere speed te pakken gekregen maar gek genoeg weet niemand hoe sterk het is en zijn de lijnen nog altijd even groot.

De ene partij brand als de gekte, de andere weer minder. De ene keer ruikt het zus de andere keer weer zo. Je kan er gewoon niks van zeggen. Take it or leave it is het motto. Niet goed? Ga je volgende keer ergens anders halen.

zommes

Badass junkie
berbe zei:
60% je lult uit je nek
meth is zowat65%

20% blij zijn?

Amfetamine-Sulfaat, de meest voorkomende speed variant, kan bij een goed proces tegen de 80% puur zijn. Dus JIJ lult uit je pepnek.

berbe

Bewuste gebruiker
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd

davie

Wijs gebruiker
Ik heb 1 dikke lijn gesnoven rond 19:30 (ik doe nooit speed) en voel hem nog steeds erg goed. Brande trouwens zeer erg. Maar het was weer een fijn gevoel.

davie

Wijs gebruiker
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

nutsss

Wijs gebruiker
davie zei:
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.

davie

Wijs gebruiker
nutsss zei:
davie zei:

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.

Speed voor mij maar af en toe. Dan werk je tenminste echt wat van een goede lijn.

domzel

Belezen gebruiker
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd

dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:

Bovenaan