gandwarf777
Belezen gebruiker
heom te beginnen, ik ben geen ervaren drugsgebruiker.
heb één keer meegeblowd met vriendin maar ik kreeg te weinig binnen om egt high te worden ofzo. ik drink zo af en toe op feestjes en ik rook. verder totaal geen ervaring met "onder invloed zijn". zo'n drie maanden geleden begon ik een obsessie voor drugs te krijgen. ik zat elke dag achter internet informatie te zoeken. toen kwam ik een keer lachgas tegen en ik vond uit hoe ik er aan kon komen. ik had aan een vriend vertelt over iets wat we nog is samen moesten doen, namelijk lachgas, en dat sprak hem wel aan nadat ik wat erover had verteld. maar ik dacht, het is beter als ik eerst zelf wat ervaring opdoe. dus week later heb ik patronen en ballonen(en een spijker en hamer om het erin te krijgen
onderhand heb ik nu wel een special pompje ervoor
) en was ik alleen thuis. dus ik vul een ballon(nadat er al ééntje mislukt was!!!zonde)en ging lekker in de zon op mijn balkon zitten, ik zette de ballon aan mijn mond en ging gewoon heel diep in en uit ademen. de smaak was aangenaam, een beetje zoet. terwijl ik in en uit zat te ademen begon het geluid van de ballon te echoën. ik ging zolang mogelijk door totdat me arm slap neer viel en het laatste restje er uit liep. nu hing ik in me stoel totaal verdoofd met lichte prikkeling over me lichaam. alles was vel rood voor me ogen. er kwam heel zachtjes gebonz op in me hoofd. dit werd steeds harder en veranderde in een soort hardcore beat en het klonk heel mooi en egt, alsof er twee dikke boxen bij me oren stonden. ik hoorde zelfs steeds pauzes tussen het gebonz waarin een vrouwen steem steets iets riep door een micrafoon, als een soort DJ. langzaam trok het weg en kwam ik bij. ik lag helemaal slaap met me armen langs me stoel en wist even niet wat er gebeurd was. hoelang t heeft geduurd weet ik ook egt niet maar ik schat zo'n 3-4 minuten. toen ik opstond voelde ik me alsof ik niks woog en ik was erg rustig, onder de indruk van mijn ervaring.
later heb ik nog vele malen lachgas gebruikt. dee ik het samen dan is het gewoon spacen en soms verschrikkelijk lachen. doe ik het alleen om te trippen kom ik steeds weer in een soort hardcore hemel waar alles rode sfeer heeft en waar er steeds een soort beat op de achtergrond te horen is. tot nu aan heb ik nog niet genoeg lachgas in één keer gehad om egt visueel te trippen of bijna dood ervaringen te krijgen maar ik kom wel steeds weer op een plek waar ik me gellukig voel en ik me geluiden inbeeld en ook gevoel inbeeld(dat alles zacht om me heen voelt als wol).
heb één keer meegeblowd met vriendin maar ik kreeg te weinig binnen om egt high te worden ofzo. ik drink zo af en toe op feestjes en ik rook. verder totaal geen ervaring met "onder invloed zijn". zo'n drie maanden geleden begon ik een obsessie voor drugs te krijgen. ik zat elke dag achter internet informatie te zoeken. toen kwam ik een keer lachgas tegen en ik vond uit hoe ik er aan kon komen. ik had aan een vriend vertelt over iets wat we nog is samen moesten doen, namelijk lachgas, en dat sprak hem wel aan nadat ik wat erover had verteld. maar ik dacht, het is beter als ik eerst zelf wat ervaring opdoe. dus week later heb ik patronen en ballonen(en een spijker en hamer om het erin te krijgen
later heb ik nog vele malen lachgas gebruikt. dee ik het samen dan is het gewoon spacen en soms verschrikkelijk lachen. doe ik het alleen om te trippen kom ik steeds weer in een soort hardcore hemel waar alles rode sfeer heeft en waar er steeds een soort beat op de achtergrond te horen is. tot nu aan heb ik nog niet genoeg lachgas in één keer gehad om egt visueel te trippen of bijna dood ervaringen te krijgen maar ik kom wel steeds weer op een plek waar ik me gellukig voel en ik me geluiden inbeeld en ook gevoel inbeeld(dat alles zacht om me heen voelt als wol).