Purple haze

Speedie

Experimenterende gebruiker
Ik ben nu al damn lang achter purple haze aan het zoeken... en krijg het maar niet gevonden, morgen ofzo ga ik nog eens naar eindhoven weet miss iemand in welke shop ik hiervoor terecht kan? :|

Ik zou gwn zo graag eens purple haze roken mrjaah

thnx, grtzzz

Doodkapje

Wijs gebruiker
@speedie : waarom wil je persé purple haze? dat is het soort dat ik zelf het minst graag rook omdat het naar ordinaire rozijnen smaakt en ik er botergeil van wordt..; :wink:

Speedie

ach gwn... jimmy hendrix rookte dat:tongueout:, wou ook wel eens proberen^^

toch bedankt, het zullen andere soorten worden morge :P

Grtzzzzz

teebo

Bewuste gebruiker
hoe zit dat nu met de checkpoint? (in terneuzen, er is maar één zeker)
gesloten? of open tot 22.00 zoals ik nu lees?

pepito

Bewuste gebruiker
Speedie zei:
ach gwn... jimmy hendrix rookte dat:tongueout:, wou ook wel eens proberen^^

toch bedankt, het zullen andere soorten worden morge :P

Grtzzzzz

LOL. Jimmy Hendrix had het niet over grass maar over LSD toen hij ph noemde.................. :wink: :mrgreen:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Purple Haze is een hybride die toen ook helemaal niet voorkwam, is dus van NA zijn dood. :confused:

zever

Purple Haze bestaat wel degelijk van de jaren 1970, oorspronkelijk in Bay Area, California....

on-topic: in Breda in paradijs is er purple haze ; 15 euro voor 5 g!!!!

pepito

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
pepito zei:
Purple Haze is een hybride die toen ook helemaal niet voorkwam, is dus van NA zijn dood. :confused:

zever

Purple Haze bestaat wel degelijk van de jaren 1970, oorspronkelijk in Bay Area, California....
Is that true? Nooit geweten...
Blijf er wel bij dat "purple haze" van J H verwijzing is naar LSD. Zie ook Apocalypse now.

trippykees

Belezen gebruiker
pepito zei:
sjaartrol zei:
pepito zei:

zever

Is that true? Nooit geweten...
Blijf er wel bij dat "purple haze" van J H verwijzing is naar LSD. Zie ook Apocalypse now.

15 euro 5 gram? dan zou het wel purple power zijn dat is het goedkoopste wietje bij de shop, wss bestaat de echte purplehaze niet eens meer. en van eigen ervaring weet ik dat haze 1 van het duurste wiet is.

Speedie

Nuja, dan wordt het lsd... jmmr seg :rolleyes:

en jah purple haze is normaal gezien best duur en het bestond wel degelijk toen jimmy nog leefde, maar ik ga dan wel voor de lsd : > :mrgreen:

Grtzzzzz bedankt voor de reacties

vlaemink

Belezen gebruiker
Als ik naar holland ga is da altijd Maastricht en daar zin er altij wel winkelkes met Purple Haze. Is eigenlijk één vn men lievelings.

MindTraveler

Belezen gebruiker
Purple haze all in my brain
Lately things just dont seem the same
Actin funny, but I dont know why
scuse me while I kiss the sky
Purple haze all around
Dont know if Im comin up or down
Am I happy or in misery?
What ever it is, that girl put a spell on me
Gaat inderdaad niet over wiet maar lsd :)

Speedie

Die amerikanen kunnen gewoon nergens tegen... kan evengoed over wiet gaan :mrgreen: ...

Ik geloof je ^^

juuleke

jawel purple haze bestaat nog wel, in roermond kan je hem zo krijgen in de shop. Ik weeet zo niet hoe die shop heet maar Roermond heeft er volgens mij ook maar 1tje dusja

azgaza

Badass junkie
Het is hier wel in coffeeshops te krijgen; maar ik weet niet zeker welke. Een vriendin van mij koopt het graag. Maar dan moet je wel naar Amsterdam reizen ervoor.

DreamWeaver

Badass junkie
De jongen wou het graag roken omdat Hendrix dat ook deed. Feit is dat hij het over LSD had en je dus nu acid moet gaan doen :P End of topique.

LABELED

Newbie
Re:

yellowmoon zei:
in breda bij de station hebben ze het zeker wel die shop heet zelf purple rain :mrgreen:

Purple Rain heb ik nog nooit echte purple haze op de kaart zien staan, purple special wel.
Purple special is ook wel een lekker wietje, lekker lange high :grin:

Jeller

Badass junkie
Speedie zei:
Ik ben nu al damn lang achter purple haze aan het zoeken... en krijg het maar niet gevonden, morgen ofzo ga ik nog eens naar eindhoven weet miss iemand in welke shop ik hiervoor terecht kan? :|

Ik zou gwn zo graag eens purple haze roken mrjaah

thnx, grtzzz
in de muziekwinkel onder jimi hendrix is het dikwijls wel te vinde..

errrrrrrrrrrg flauw ik weet het sry

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ze vroeg er meer dan 5 jaar geleden om, soort aanbod zal inmiddels al wel wat veranderd zijn..

En in drachten hebben ze 2 shops toch?
Verkopen ze in 1 van beide purple haze? Want die zie je toch erg weinig laatste jaren.

Lijkt me sterk dat je in 2 shops bijna alles kan krijgen wat er is, namelijk 10.000'en soorten...

Bovenaan