Deze drugsoorten zijn down-ers, geen uppers voor de helderheid.sejku zei:Ket, ghb, alcohol, benzo's,...
Het zijn dus vooral uppers die voor verwijde pupillen zorgen.
SirErick zei:Deze drugsoorten zijn down-ers, geen uppers voor de helderheid.sejku zei:Ket, ghb, alcohol, benzo's,...
Het was ook bedoeld voor member "djigge" zodat hij weet dat die drugsoorten dus down-ers zijn. Maar goed, ik zie nu dat mijn bericht overkomt alsof ik member "sejku" corrigeer terwijl dat niet het geval was. Afijn, hopelijk is het nu helder hoe ik mijn bericht wél bedoeld had.bobsacamano zei:Hij bedoelde het anders denk ik. Ik zie echt geen enkele fout in deze zin. Hij noemt de dingen waarbij je geen verwijde pupillen krijgt.SirErick zei:Deze drugsoorten zijn down-ers, geen uppers voor de helderheid.sejku zei:Ket, ghb, alcohol, benzo's,...
DhrBKJN zei:Ik krijg meestal van pep pas na 8 uurtjes grote pupillen, hoe meer ik neem hoe groter ze wordenweet niet of dat alleen bij mij is hoor of ook bij andere, maar inprenciepe kan je het niet aan me zien dat ik pep gebruikt heb, je gaat het pas aan mij kunnen zien als me pupillen zo groot als de neten worden hahah
![]()
~BKJN![]()
Euphorogenesis zei:Grote puppilen los je op door loperamide oogdruppels in te brengen, dat is een niet centraal werkend opiaat. Je zult er niet zo snel high van worden maar het doet wel je pupillen slinken. Ik weet alleen niet of dat die oogdruppels nou ook al in NL verkrijgbaar waren. Ik dacht dat ze in Amerika een tijdje geleden op de markt zijn gegaan.
Geen loperamide oogdruppels? Neem dan een lage dosering codeine. 100mg ofzo zal ook helpen met je ogen.

SmartieAndMe zei:Inderdaad het beste advies is gewoon gebruiken waar het kan, en als het niet kan gewoon niet doen. Grote pupillen zijn vaak bijna niet te verbergen, je kunt beter accepteren dat het erbij hoort. Op een plek waar je stiekem moet gebruiken, kun je beter niet gebruiken want het is helemaal niet leuk om continue bezig te zijn met verbergen als je eigenlijk bezig zou moeten zijn met het middel wat je op hebt...