Psychedelische kunst

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
zoals LSD of psilocybine.
Ik vind met hoge dosering paddenstoeltjes dat de piek ervan zeker DMT-achtige gelijkenissen heeft als ik de verhalen hoor van anderen die wel een geslaagde DMT trip achter de kiezen hebben. Volgens mij heeft de werking van psilocybine als gevolg dat er ook DMT word gereleased in je brein.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mijn terughoudendheid heeft niets te maken met de intensiteit en de snelle come-up van de ervaring. Mijn terughoudendheid heeft alles te maken met hoe het proces verlopen is om de DMT te extraheren, het eindproduct was met glans geslaagd, allemaal witte kristalletjes. Maar als je dan nadenkt wat er aan vooraf is gegaan en welke producten je hebt gebruikt en met welke voorzichtigheid je alles moest benaderen. Mondkapje, handschoentjes, veiligheidsbrilletje... . Ik ben helemaal geen chemicus of iets dergelijks, heb heel amateuristisch een stappenplan gevolgd en juiste materiaal aangekocht.

Het feit dat ik hierin amateuristisch ben geeft me nadien een toch wel onveilig gevoel met de nodige paranoia om het te gebruiken :tearsofjoy:
Heb ik alles goed gedaan? Zijn er misschien reststoffen in de DMT die je niet ziet? Is alles wel behoorlijk uitgefilterd? ....
Ah zo!

Ik dacht al: je doet tegelijkertijd wel zomaar even salvia zonder schromen. :tonguewink: Die lijkt mij persoonlijk enger dan DMT.

Ik vind met hoge dosering paddenstoeltjes dat de piek ervan zeker DMT-achtige gelijkenissen heeft als ik de verhalen hoor van anderen die wel een geslaagde DMT trip achter de kiezen hebben. Volgens mij heeft de werking van psilocybine als gevolg dat er ook DMT word gereleased in je brein.
Dat laatste weet ik niet, maar ik heb wel hoge dosering paddotrips gedaan en dat had zeker wel gelijkenissen met mijn changa (DMT dus) ervaringen, al had changa ook weer heel erg een eigen gevoel. Het voelde... "puurder", als ik het zo kan noemen. Psilo heeft voor mij altijd een duister randje gehad, qua gevoel maar ook in de visuals. Niet zozeer kwaadaardig (al heb ik dat er ook op ervaren), maar meer mysterieus, zoals in een sprookje waar alles wonderlijk is, maar waar er ook ergens een lichte dreiging is op de achtergrond. Niets van dat op changa echter. Een cleaner/puurder gevoel en (imo) ook mooiere visuals dan die op psilo (en ik vind die op psilo al ongelofelijk mooi).

De eerste keer dat ik changa deed, was het wel alsof ik in een kwestie van tientallen seconden op het niveau van een redelijk high dose paddotrip zat. Ineens stond de hele kamer vol met intense visuals/kleuren. Ik moest door de snelle overgang even wennen, maar daarna kwam dat pure gevoel opzetten. Weet nog goed hoe ongelofelijk mooi de visuals waren, maar nog sterker het gevoel van puurheid. Op een gegeven moment voelde ik me als wat ik alleen maar kan omschrijven als een baby-bewustzijn. Ik wist helemaal niks van deze wereld/mijn verleden, maar was me tegelijk compleet bewust van de omgeving/visuals en een ongelofelijke mate van onschuld/puurheid.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@Mindless , lijkt me wel eens interessant die changa.
Dat wat je beschrijft over je paddotrips kan ik deels volgen, met open ogen heeft het voor mij soms ook iets sprookjesachtig, wonderbaarlijk, mysterieus... . Maar op de piek van een intense paddotrip heb ik bij momenten niet meer het besef dat ik een lichaam heb. Ik weet dan ook niet of mijn ogen open of dicht zijn... ik weet niet of ik adem.
Ik kom in een 'wereld/dimensie/realiteit... die eeuwig is tijdloos...het begrip oneindig word plots overduidelijk daar. Alles wat ik daar ervaar is ´infinity´. Ik zie felle mooie kleuren waar geen naam voor te vinden is, patronen die niet te beschrijven zijn... omdat ze hier in onze dagelijkse realiteit niet bestaan.
Wat moeilijk is om te bevatten of te begrijpen vanuit de aardse realiteit...is daar in een vingerknip begrepen omdat je het tegelijk meemaakt.
Ik heb intrigerende complexe vernuftigde entiteiten ontmoet daar die vibraties uitsturen als codetaal, die alle wijsheid bevatten waar een menselijk brein zelfs überhaupt niet aan kan denken. Het is verbazingwekkend... alle wijsheid van alles dat er bestaat zat in het puntje van een ´tentakel´ van een entiteit... als dat nog maar het puntje was... wtf is de rest dan?! Ik ben ook ´aangeprikt´ geweest in mijn 3e oog door een soort van stekel dat verwerkt zat in het ´hoofd´ van een entiteit, dit heeft me gevuld met iets waar ik pas later achterkwam, het is daadwerkelijk gebeurd.
Die wereld van oneindigheid waar je terecht komt... lijkt een plaats te zijn vanwaar je komt of waar je later naartoe gaat. Er is mij gedeelt dat sterven niet bestaat, het is louter een overgang. Terug ´thuiskomen´

Ik ga stoppen, ik kan hier een boek over schrijven. Het is nu mss al te lang geworden...

Ik wil verder ook niet iemand z´n topic kapen, maar aangezien dit jou topic is voel ik me niet schuldig🤣

Met dit alles zo neer te schrijven krijg ik een gevoel dat mijn zinnen/woorden zelfs te kort schieten. Het doet afbreuk aan de ervaring zeg maar... ook omdat het maar een fractie is dat ik erover deel, om alles in de juiste context te plaatsen heb ik een halve dag nodig denk ik. Er schieten me ter plekke nog zoveel dingen binnen over de entiteiten, de eeuwige wereld,...het is een straatje zonder eind.
Misschien was dit geen antwoord op iets dat je verwacht maar ik voelde plots een onweerstaanbare drang om dit te delen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless , lijkt me wel eens interessant die changa.
Dat wat je beschrijft over je paddotrips kan ik deels volgen, met open ogen heeft het voor mij soms ook iets sprookjesachtig, wonderbaarlijk, mysterieus... . Maar op de piek van een intense paddotrip heb ik bij momenten niet meer het besef dat ik een lichaam heb. Ik weet dan ook niet of mijn ogen open of dicht zijn... ik weet niet of ik adem.
Ik kom in een 'wereld/dimensie/realiteit... die eeuwig is tijdloos...het begrip oneindig word plots overduidelijk daar. Alles wat ik daar ervaar is ´infinity´. Ik zie felle mooie kleuren waar geen naam voor te vinden is, patronen die niet te beschrijven zijn... omdat ze hier in onze dagelijkse realiteit niet bestaan.
Wat moeilijk is om te bevatten of te begrijpen vanuit de aardse realiteit...is daar in een vingerknip begrepen omdat je het tegelijk meemaakt.
Ik heb intrigerende complexe vernuftigde entiteiten ontmoet daar die vibraties uitsturen als codetaal, die alle wijsheid bevatten waar een menselijk brein zelfs überhaupt niet aan kan denken. Het is verbazingwekkend... alle wijsheid van alles dat er bestaat zat in het puntje van een ´tentakel´ van een entiteit... als dat nog maar het puntje was... wtf is de rest dan?! Ik ben ook ´aangeprikt´ geweest in mijn 3e oog door een soort van stekel dat verwerkt zat in het ´hoofd´ van een entiteit, dit heeft me gevuld met iets waar ik pas later achterkwam, het is daadwerkelijk gebeurd.
Die wereld van oneindigheid waar je terecht komt... lijkt een plaats te zijn vanwaar je komt of waar je later naartoe gaat. Er is mij gedeelt dat sterven niet bestaat, het is louter een overgang. Terug ´thuiskomen´

Ik ga stoppen, ik kan hier een boek over schrijven. Het is nu mss al te lang geworden...

Ik wil verder ook niet iemand z´n topic kapen, maar aangezien dit jou topic is voel ik me niet schuldig🤣

Met dit alles zo neer te schrijven krijg ik een gevoel dat mijn zinnen/woorden zelfs te kort schieten. Het doet afbreuk aan de ervaring zeg maar... ook omdat het maar een fractie is dat ik erover deel, om alles in de juiste context te plaatsen heb ik een halve dag nodig denk ik. Er schieten me ter plekke nog zoveel dingen binnen over de entiteiten, de eeuwige wereld,...het is een straatje zonder eind.
Misschien was dit geen antwoord op iets dat je verwacht maar ik voelde plots een onweerstaanbare drang om dit te delen.
Haha nee maakt mee niks uit hoor dat het een beetje offtopic gaat. :wink: Altijd interessant om over tripervaringen te praten!

Maar inderdaad, wat je zegt: als je echt diep gaat trippen op psilo laat je je lichaam en je normale wereld ver achter je. Ik heb ook "downloads" gekregen (zoals je zelf ook zegt, woorden schieten tekort hierbij, het komt niet eens in de buurt) die ver voorbij menselijke kennis gaat maar die op dat moment toch compleet begrepen wordt.

Ooit was het alsof ik met mijn "oog" (zo ervaarde ik het: datgene waarmee ik zie, ik bedoel niet mijn fysieke ogen, maar fundamenteler dan dat) direct aangesloten werd op een soort "alien" iets en zo visuele informatie binnen kreeg via dat. Super rare dingen zoals dat, maar ook altijd heel sterk het gevoel alsof het meer is dan slechts mijn brein die helemaal losgaat qua fantasie.

Inderdaad, dat sprookjesachtige is daarvoor nog, als je nog (half) in de normale werkelijkheid zit. Op hoge doseringen psilo was het soms niet eens nodig om mijn ogen te sluiten. De CEV's werden dan zo intens dat ze mijn normale zicht met ogen open overstemden.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ooit was het alsof ik met mijn "oog" (zo ervaarde ik het: datgene waarmee ik zie, ik bedoel niet mijn fysieke ogen, maar fundamenteler dan dat) direct aangesloten werd op een soort "alien" iets en zo visuele informatie binnen kreeg via dat.
Dat is je derde oog, het oog dat werkelijk ziet imo, je fysieke ogen hier zien alleen dingen die voorgekauwd zijn door jezelf of door anderen. Een 3e oog is imo meer dan een begrip. Ik geloof 100% dat het bestaat, wetenschappelijk zou dit de ´pijnappelklier´ zijn...een immens belangrijk instrument dat bij velen verschrompeld/verkalkt is.
Super rare dingen zoals dat, maar ook altijd heel sterk het gevoel alsof het meer is dan slechts mijn brein die helemaal losgaat qua fantasie.
Ik heb zo sterk het gevoel dat ik dit niet zelf gecreëerd had, je komt in een wereld waar dingen gebeuren waar je geen vat op hebt, je ontmoet entiteiten die er echt zijn... sowieso geen hersenspinsels imo.
Die wereld en entiteiten zijn er op dit moment ook,
maar vanuit menselijk aards perspectief nu achter de schermen.
Maar ik blijf me er steeds bewust van en kan als ik me er op toeleg steeds een soort van verbinding oproepen met entiteiten waarmee ik geconnecteerd was.
Voor mij zijn ze iets goeds, respectvol, begripvol, helpend, beschermend, leerrijk, rechtvaardig,.... Ze hebben me dingen laten realiseren in deze realiteit waar ik hun eeuwig dankbaar voor ben...zo kan ik wel een eindje
De CEV's werden dan zo intens dat ze mijn normale zicht met ogen open overstemden.
Inderdaad, op de piek weet ik echt niet meer of ik mijn ogen open of dicht heb, doet er ook niet meer toe, je derde oog staat wagenwijd open.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is je derde oog, het oog dat werkelijk ziet imo, je fysieke ogen hier zien alleen dingen die voorgekauwd zijn door jezelf of door anderen. Een 3e oog is imo meer dan een begrip. Ik geloof 100% dat het bestaat, wetenschappelijk zou dit de ´pijnappelklier´ zijn...een immens belangrijk instrument dat bij velen verschrompeld/verkalkt is.
Ik heb wel gehoord van die dingen, maar weet niet wat er waar is van dat de fysieke pijnappelklier echt te maken heeft met het derde oog. Wat ik wel weet is dat we inderdaad niet echt met onze ogen zien. Wij zijn "eerder" dan dat en zien in werkelijkheid met 1 oog dat veel meer ziet. Je kunt in je eigen ervaring "terug" gaan naar die "plek" waar je "oog" 1 wordt. Zelf ervaar ik het alsof ik niet alleen met dat "oog" zie, maar dat ik dat ben. Het is elke keer alsof alles zich opent en ik al die tijd daarvoor met valse ogen heb gezien. Ik zie dan ineens met mijn hele wezen en alles heeft een kwaliteit van subliem licht en is ongelofelijk mooi. Precies wat je zegt: met je fysieke ogen zie je alles dat je voorgekauwd is. Ze geven een ernstig verstoord beeld. Ik zou willen zeggen: met je fysieke ogen zie je door de lens van je verleden, met je echte (derde) oog zie je zonder lens, zonder verstoring.

Dit alles herinnert mij hier aan:

matthew-6-22.jpg

Ik heb zo sterk het gevoel dat ik dit niet zelf gecreëerd had, je komt in een wereld waar dingen gebeuren waar je geen vat op hebt, je ontmoet entiteiten die er echt zijn... sowieso geen hersenspinsels imo.
Die wereld en entiteiten zijn er op dit moment ook,
maar vanuit menselijk aards perspectief nu achter de schermen.
Maar ik blijf me er steeds bewust van en kan als ik me er op toeleg steeds een soort van verbinding oproepen met entiteiten waarmee ik geconnecteerd was.
Voor mij zijn ze iets goeds, respectvol, begripvol, helpend, beschermend, leerrijk, rechtvaardig,.... Ze hebben me dingen laten realiseren in deze realiteit waar ik hun eeuwig dankbaar voor ben...zo kan ik wel een eindje
De CEV's werden dan zo intens dat ze mijn normale zicht met ogen open overstemden.
Inderdaad, op de piek weet ik echt niet meer of ik mijn ogen open of dicht heb, doet er ook niet meer toe, je derde oog staat wagenwijd open.
Ik heb dat persoonlijk niet echt met entiteiten, maar deze dingen zelf gecreëerd hebben lijkt me absurd. Alleen al als je naar visuals ziet, heb ik dingen gezien die ik onmogelijk zelf met mijn persoonlijke geest/fantasie had kunnen maken/bedenken.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb wel gehoord van die dingen, maar weet niet wat er waar is van dat de fysieke pijnappelklier echt te maken heeft met het derde oog.
Laat nu net de pijnappelklier het instrumentje zijn dat onder andere DMT produceert
Wat ik wel weet is dat we inderdaad niet echt met onze ogen zien. Wij zijn "eerder" dan dat en zien in werkelijkheid met 1 oog dat veel meer ziet. Je kunt in je eigen ervaring "terug" gaan naar die "plek" waar je "oog" 1 wordt. Zelf ervaar ik het alsof ik niet alleen met dat "oog" zie, maar dat ik dat ben. Het is elke keer alsof alles zich opent en ik al die tijd daarvoor met valse ogen heb gezien. Ik zie dan ineens met mijn hele wezen en alles heeft een kwaliteit van subliem licht en is ongelofelijk mooi. Precies wat je zegt: met je fysieke ogen zie je alles dat je voorgekauwd is. Ze geven een ernstig verstoord beeld. Ik zou willen zeggen: met je fysieke ogen zie je door de lens van je verleden, met je echte (derde) oog zie je zonder lens, zonder verstoring.
Helemaal dat, hoe je dit bericht weer verwoord is helemaal jij. Ik vind het steeds opmerkelijk hoe goed dat je dingen op papier kan zetten. En hoe duidelijk en leuk ze te lezen zijn voor mijn 'fysieke ogen' :tearsofjoy: Jou berichten kan je toch soms eye-candy noemen hoor

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Laat nu net de pijnappelklier het instrumentje zijn dat onder andere DMT produceert

Helemaal dat, hoe je dit bericht weer verwoord is helemaal jij. Ik vind het steeds opmerkelijk hoe goed dat je dingen op papier kan zetten. En hoe duidelijk en leuk ze te lezen zijn voor mijn 'fysieke ogen' :tearsofjoy: Jou berichten kan je toch soms eye-candy noemen hoor
Haha! eye-candy eye get it :wink:

Dankjewel maar ik beschrijf eigenlijk gewoon letterlijk de ervaring: het gaan van de entiteit met 2 ogen (etc.) die in de wereld is en "in tijd" bestaat met een onthouden verleden en een geprojecteerde toekomst, naar datgene "daaronder" dat écht hetgene is dat ziet/kent/weet.

Maar dat is eigenlijk al teveel gezegd, want we zijn altijd alleen maar datgene "daaronder". Je kunt niet echt van een entiteit gaan naar dat. De entiteit bestaat compleet in dat wat gezien wordt. We zien een gedachten- en beeldenstroom en van sommige deeltjes zeggen we: "dat ben ik" en van andere: "dat ben ik niet". Maar ondertussen zijn we alleen dat wat dit alles ziet én is alles dat we zien gemaakt van datzelfde "spul" dat ziet.

Het lijkt eigenlijk alweer veel te gecompliceerd nu ik dat zo neertype, want het is eigenlijk zo simpel. We zijn het "oog" dat alles ziet. En deze steel ik even van anderen: een oog kan zichzelf niet zien. Dit (derde) oog ook niet. Maar dit (derde) oog kent zichzelf op de manier zoals de zon zichzelf verwarmd: simpelweg door te schijnen.

Was dat niet meer een vermoeden dat de pijnappelklier DMT produceerde? Misschien is het bewezen hoor, ik ben er niet zo van op de hoogte.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Het lijkt eigenlijk alweer veel te gecompliceerd nu ik dat zo neertype, want het is eigenlijk zo simpel. We zijn het "oog" dat alles ziet. En deze steel ik even van anderen: een oog kan zichzelf niet zien. Dit (derde) oog ook niet. Maar dit (derde) oog kent zichzelf op de manier zoals de zon zichzelf verwarmd: simpelweg door te schijnen.
Het derde oog ´ziet´ niet alleen in mijn opzicht. Het derde oog ervaart, voelt, reist, communiceert, leert... het is alles in 1 en 1 in alles.
Was dat niet meer een vermoeden dat de pijnappelklier DMT produceerde? Misschien is het bewezen hoor, ik ben er niet zo van op de hoogte.
Het lijkt wetenschappelijk bewezen te zijn inmiddels als je google even te raad gaat....in hoeverre dat natuurlijk betrouwbaar is🤐

De productie van natuurlijke DMT in de pijnappelklier zorgt deels voor het feit dat we kunnen dromen, bijna-doodervaringen, lichaamsuitredingen, spiritueel wakker worden, intuitie,...
Blijkbaar op het moment dat je sterft ´of vlak er voor´ geeft het ALLE dmt vrij dat er in je zit... (ik denk om de overgang in werkt te stellen)

Voor mij klinkt dit zeer hapbaar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het derde oog ´ziet´ niet alleen in mijn opzicht. Het derde oog ervaart, voelt, reist, communiceert, leert... het is alles in 1 en 1 in alles.
Ja helemaal mee eens. "Zien" in de breedste zin van het woord, misschien is "kennen" een beter woord ervoor. Al heb ik persoonlijk gevoelsmatig meer de associatie met zien, misschien omdat het visuele zo'n groot gedeelte van onze hele ervaring is(?) En het is ook mijn herhaaldelijke ervaring geweest bij dat overgaan van de fysieke ogen naar het derde oog, dat ik mijn zicht zie. Met andere woorden: Ik zie niet direct met mijn fysieke ogen "meer", ik zie "zien". Het is een stap "achteruit" als het ware, al zijn al deze woorden maar benaderingen, vandaar de vele aanhalingstekens. Maar in de ervaring zelf wordt perceptie dan ineens een ongelofelijk magisch iets, want je beseft je: ik zit naar iets te kijken dat de vorm aanneemt van deze hele wereld voor me. En alles dat ik óóit gekend heb, is dit "spul" dat de vorm daarvan aan heeft genomen. Wat in godsnaam is dit "spul"?

Edit:

En ik weet ook dat er geen echt antwoord op die vraag zal komen. Tenminste, niet een concreet conceptueel antwoord. De ervaring van dit "spul" is het antwoord zelf. Of de vraag, zo kun je het ook zien.

Het lijkt wetenschappelijk bewezen te zijn inmiddels als je google even te raad gaat....in hoeverre dat natuurlijk betrouwbaar is🤐
Dit wist ik nog niet, maar nu ik er snel even wat over opzoek, lees ik dat het brein DMT lijkt te produceren in meerdere delen van de hersenen:

Quote daaruit:

But even when the pineal gland was removed, the brain appeared to be able to produce DMT in several regions, including the neocortex and hippocampus.

Of dit allemaal betrouwbaar is weet ik ook niet.

De productie van natuurlijke DMT in de pijnappelklier zorgt deels voor het feit dat we kunnen dromen, bijna-doodervaringen, lichaamsuitredingen, spiritueel wakker worden, intuitie,...
Blijkbaar op het moment dat je sterft ´of vlak er voor´ geeft het ALLE dmt vrij dat er in je zit... (ik denk om de overgang in werkt te stellen)

Voor mij klinkt dit zeer hapbaar.
Eerlijk gezegd, voor mij is dit (het produceren van DMT in het lichaam) wel interessant, maar daar houdt het bij mij eigenlijk ook op. Mijn echte fascinatie ligt in de ervaring van zien/weten als dat (derde) oog (mezelf). Naar mijn mening is bewustzijn sowieso meer fundamenteel dan het lichaam, dus is het lichaam secundair (vanuit die opvatting). Mind over matter dus eigenlijk. Ik ben gefascineerd door wat ervaring is, daadwerkelijk bekeken vanuit het standpunt van dat oog (wat we alreeds zijn dus).

Laatst bewerkt:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat in godsnaam is dit "spul"?
Jij mag het zeggen💁‍♂️...👌🙃
Dit wist ik nog niet, maar nu ik er snel even wat over opzoek, lees ik dat het brein DMT lijkt te produceren in meerdere delen van de hersenen:

Dat werkstuk ben ik ook tegengekomen...zou kunnen inderdaad. Na dit alles destijds verder uitgediept te hebben kom ik op meer studies met resultaten terecht dat vooral de pijnappelklier dit produceert.
Maar het is inderdaad maar wat een mens zoekt en leest op google.
Daarom kan ik dit nooit met zekerheid zeggen... het is een aanname...een conclusie na het internet af te schuimen, ik ben geen wetenschapper,,wel een onderzoeker in de praktische zin van het woord 😉😇

Eerlijk gezegd, voor mij is dit (het produceren van DMT in het lichaam) wel interessant, maar daar houdt het bij mij eigenlijk ook op. Mijn echte fascinatie ligt in de ervaring van zien/weten als dat (derde) oog (mezelf). Naar mijn mening is bewustzijn sowieso meer fundamenteel dan het lichaam, dus is het lichaam secundair (vanuit die opvatting). Mind over matter dus eigenlijk. Ik ben gefascineerd door wat ervaring is, daadwerkelijk bekeken vanuit het standpunt van dat oog (wat we alreeds zijn dus).
👍👍👍,hier volg ik in. Het persoonlijk onderzoek ervan .. grijpt terug naar wat ik in mijn vorige alinea zei.

Verder vind ik het toch belangrijk mijn pijnappelklier zo optimaal werkend en schoon mogelijk te houden. Ik volg hiervoor nogal strikte richtlijnen, in hoeverre dat de persoon wie ze schrijft betrouwbaar is natuurlijk. Anyway ik voel me goed bij deze richtlijnen en voor mij lijkt het te werken, dat is dan ook meteen het voornaamste ipv dat het correcte info is of niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jij mag het zeggen💁‍♂️...👌🙃
Uiteindelijk is dat denk ik alleen iets dat dát (het oog, bewustzijn, God, hoe je het ook wilt noemen) weet voor zichzelf in zijn innerste kern: wat het écht is. En zichzelf kent als dat. En dat gaat helemaal voorbij taal/woorden.

Maar ik wil wel delen wat mijn opvatting is: wat ik denk dat het is in relatie tot de waargenomen wereld:

De wereld (alles dat je kunt waarnemen) is een weerspiegeling van dat wat die wereld ziet (het eerder genoemde oog dus) Dat wat het ziet is eeuwig op de plaatsloze tijdsloze "plek", maar het projecteert in zichzelf een wereld van vorm. Het doet dat middels een geest/mind. Van zichzelf is dat wat ziet kleurloos/vormloos, maar door zichzelf door de geest heen te projecteren, fungeert diezelfde geest als een soort prisma waardoor "licht" breekt en alle mogelijke vormen aanneemt en zo als de wereld wordt geprojecteerd: dit is wat datgene dat ziet, ziet: kleur en vorm. Vervolgens komt daar in de mens (ook middels de geest) taal bij die een conceptuele "wereld" over de directe perceptie van kleur en vorm heen legt middels labels. Ook psychologische tijd maakt daar deel van uit.

Maar de wereld is niet slechts als een simpele spiegel waarbij licht op een ander oppervlak valt. Dit zou namelijk al snel neigen naar solipsisme waarbij er "ik" is en de rest slechts als oppervlak om mij te reflecteren: nogal egocentrisch. :wink: Het is veel magischer dan dat. Het oog kan het middelpunt genoemd worden, maar dit is een middelpunt dat óveral is, met een omtrek die nergens is (geleende quote, credit where credit is due: "God is a circle whose center is everywhere and circumference nowhere ~ Voltaire"

Dus niet alleen ik ben dat middelpunt, iedereen die dit leest is datzelfde middelpunt. Dit middelpunt is overal, we "delen" het. En overal creëert dit oog/middelpunt werelden in zichzelf, schijnbaar op verschillende plekken, maar het gebeurt allemaal hier en nu. Er is alleen tijd en afstand (relativiteit) in de geprojecteerde wereld.

Overal waar je kijkt, zie je het gezicht van God:

"Everywhere you turn, there is the face of God/Allah" (Koran)

Dat werkstuk ben ik ook tegengekomen...zou kunnen inderdaad. Na dit alles destijds verder uitgediept te hebben kom ik op meer studies met resultaten terecht dat vooral de pijnappelklier dit produceert.
Maar het is inderdaad maar wat een mens zoekt en leest op google.
Daarom kan ik dit nooit met zekerheid zeggen... het is een aanname...een conclusie na het internet af te schuimen, ik ben geen wetenschapper,,wel een onderzoeker in de praktische zin van het woord 😉😇
Ja, ik heb zelf vaak met wetenschap: ik moet dat dan maar aannemen. Of ik zou het echt zelf moeten onderzoeken, maar mijn interesse ligt daar niet. Niks mis met de meer wetenschappelijke kant, maar ik ben van het onderzoeken van directe ervaring.

👍👍👍,hier volg ik in. Het persoonlijk onderzoek ervan .. grijpt terug naar wat ik in mijn vorige alinea zei.

Verder vind ik het toch belangrijk mijn pijnappelklier zo optimaal werkend en schoon mogelijk te houden. Ik volg hiervoor nogal strikte richtlijnen, in hoeverre dat de persoon wie ze schrijft betrouwbaar is natuurlijk. Anyway ik voel me goed bij deze richtlijnen en voor mij lijkt het te werken, dat is dan ook meteen het voornaamste ipv dat het correcte info is of niet.
O ja dat zeker, ik neem ook het zekere voor het onzekere en vermijd bijvoorbeeld al vele jaren fluoride in tandpasta en zeg tegen de mondhygiëniste dat ik dat spul ook niet van haar wil wanneer ik daar ben. Daarnaast is mijn voeding nog niet helemaal waar ik het wil hebben, maar er is een goede basis en het wordt steeds beter, langzaam maar gestaag, met weleens een kleine terugval. :wink:

Gaat lekker offtopic zo :tongueclosed:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
De wereld (alles dat je kunt waarnemen) is een weerspiegeling van dat wat die wereld ziet (het eerder genoemde oog dus) Dat wat het ziet is eeuwig op de plaatsloze tijdsloze "plek", maar het projecteert in zichzelf een wereld van vorm. Het doet dat middels een geest/mind. Van zichzelf is dat wat ziet kleurloos/vormloos, maar door zichzelf door de geest heen te projecteren, fungeert diezelfde geest als een soort prisma waardoor "licht" breekt en alle mogelijke vormen aanneemt en zo als de wereld wordt geprojecteerd: dit is wat datgene dat ziet, ziet: kleur en vorm. Vervolgens komt daar in de mens (ook middels de geest) taal bij die een conceptuele "wereld" over de directe perceptie van kleur en vorm heen legt middels labels. Ook psychologische tijd maakt daar deel van uit.

Maar de wereld is niet slechts als een simpele spiegel waarbij licht op een ander oppervlak valt. Dit zou namelijk al snel neigen naar solipsisme waarbij er "ik" is en de rest slechts als oppervlak om mij te reflecteren: nogal egocentrisch. :wink: Het is veel magischer dan dat. Het oog kan het middelpunt genoemd worden, maar dit is een middelpunt dat óveral is, met een omtrek die nergens is (geleende quote, credit where credit is due: "God is a circle whose center is everywhere and circumference nowhere ~ Voltaire"
Ik begrijp wel wat er staat, maar hier kan nog even geen gepast antwoord/mening op geven. Deze tekst moet eerst een paar keer doorsijpelen zodat het voor mij exact duidelijk is wat er net staat, ik moet het kunnen visualiseren. En bij deeltjes uit deze tekst lukt dat ´nog´ niet helemaal. Dus ik wacht liever even tot alles voldoende doorgesijpelt en verwerkt is✌🙏
Dus niet alleen ik ben dat middelpunt, iedereen die dit leest is datzelfde middelpunt. Dit middelpunt is overal, we "delen" het. En overal creëert dit oog/middelpunt werelden in zichzelf, schijnbaar op verschillende plekken, maar het gebeurt allemaal hier en nu. Er is alleen tijd en afstand (relativiteit) in de geprojecteerde wereld.

Overal waar je kijkt, zie je het gezicht van god
Deze sijpelt wel goed door en heb er niets aan toe te voegen omdat het logisch klinkt en zeer aannemelijk
Ja, ik heb zelf vaak met wetenschap: ik moet dat dan maar aannemen. Of ik zou het echt zelf moeten onderzoeken, maar mijn interesse ligt daar niet. Niks mis met de meer wetenschappelijke kant, maar ik ben van het onderzoeken van directe ervaring.
Idd, mijn eerder vernoemde ´onderzoek´ slaat terug op... ervaringen op doen met of zonder tripdrugs om te kijken wat mogelijk is met ´het 3e oog´ het is meer een soort van exploratie. Ook niet vast te leggen door wetenschap denk ik, gepaste woorden bestaat er niet voor .
O ja dat zeker, ik neem ook het zekere voor het onzekere en vermijd bijvoorbeeld al vele jaren fluoride in tandpasta en zeg tegen de mondhygiëniste dat ik dat spul ook niet van haar wil wanneer ik daar ben. Daarnaast is mijn voeding nog niet helemaal waar ik het wil hebben, maar er is een goede basis en het wordt steeds beter, langzaam maar gestaag, met weleens een kleine terugval. :wink:

Gaat lekker offtopic zo :tongueclosed:
Ik poets al 11 jaar fluoride vrij, en blijkbaar voegt fluoride niets toe aan een gezond gebit... teveel fluoride zou zelfs een gezond gebit kunnen broos maken en laten afbrokkelen. Elke keer op jaarlijkse controle bij de tandarts krijg ik meteen het compliment... jij poetst je tanden wss drie x per dag... euh neen. Ik poets met een soort van tandpasta met zeezout en zeker niet 3x/dag. Het is zeker ook te wijten dat ik zo weinig mogelijk kunstmatige suikers nuttig en nooit frisdrank drink. Frisdrank lijkt nefast voor je gebit... cola en fruitsap uit brik lijken echt killers te zijn... ze zijn ZO zuur, maar dat proef je niet omdat ze als tegenhanger een shitload aan suiker erbij gooien. Er was ooit een´testje´ ze legden een ei in een glas cola, de schaal van het ei is binnen verloop van tijd gewoon weggevreet door het zuur... moet je maar eens na gaan wat dat met je tanden doet

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik begrijp wel wat er staat, maar hier kan nog even geen gepast antwoord/mening op geven. Deze tekst moet eerst een paar keer doorsijpelen zodat het voor mij exact duidelijk is wat er net staat, ik moet het kunnen visualiseren. En bij deeltjes uit deze tekst lukt dat ´nog´ niet helemaal. Dus ik wacht liever even tot alles voldoende doorgesijpelt en verwerkt is✌🙏
Niet dat ik wil zeggen of impliceren dat mijn opvatting hierover per se de waarheid is, maar misschien helpt dit om dat stukje duidelijker te maken:

Alles dat gezien wordt, is een reflectie van jezelf, geprojecteerd in jezelf. Die zelf (het oog, if you will) is kleurloos/vormloos, maar kan middels een geest kleuren/vormen in zichzelf creëren: dat wat je voor je ziet. En elk oog is het middelpunt. Het middelpunt is overal (en tegelijk nergens, want: ten opzichte van wat?)

Ik ben zelf best wel fan van Rupert Spira, hij heeft het veel over non-dualiteit. Hij zei ooit:

"The world is what the mind of God looks like from a localised perspective. The world is God's body."

God hierbij niet gezien zoals in meer conventionele religies, als een soort oppermachtig persoon, maar als de onderliggende realiteit.

Idd, mijn eerder vernoemde ´onderzoek´ slaat terug op... ervaringen op doen met of zonder tripdrugs om te kijken wat mogelijk is met ´het 3e oog´ het is meer een soort van exploratie. Ook niet vast te leggen door wetenschap denk ik, gepaste woorden bestaat er niet voor .
Waar was jij al die jaren? :tearsofjoy: :wink:

Nee maar zo denk ik er dus ook over: exploratie van bewustzijn, met middelen of zonder.

Ik poets al 11 jaar fluoride vrij, en blijkbaar voegt fluoride niets toe aan een gezond gebit... teveel fluoride zou zelfs een gezond gebit kunnen broos maken en laten afbrokkelen. Elke keer op jaarlijkse controle bij de tandarts krijg ik meteen het compliment... jij poetst je tanden wss drie x per dag... euh neen. Ik poets met een soort van tandpasta met zeezout en zeker niet 3x/dag. Het is zeker ook te wijten dat ik zo weinig mogelijk kunstmatige suikers nuttig en nooit frisdrank drink. Frisdrank lijkt nefast voor je gebit... cola en fruitsap uit brik lijken echt killers te zijn... ze zijn ZO zuur, maar dat proef je niet omdat ze als tegenhanger een shitload aan suiker erbij gooien. Er was ooit een´testje´ ze legden een ei in een glas cola, de schaal van het ei is binnen verloop van tijd gewoon weggevreet door het zuur... moet je maar eens na gaan wat dat met je tanden doet
Nooit zo van de frisdrank geweest (gelukkig).

Maar ik heb dus ook erg mazzel met mijn gebit (qua gaatjes dan). Ik ben zelfs een keer bijna 10 jaar niet naar de tandarts geweest, niets speciaals gedaan qua poetsen en daarna praktisch niets aan de hand. Heb 1 keer een klein gaatje gehad.

De mondhygiëniste zei ook: blijkbaar gaat het prima zonder fluoride, want weinig op aan te merken. Ik gebruik het ook al denk ik 15+ jaar niet meer en zie geen enkele noodzaak ervoor om het weer te gebruiken.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar ik heb dus ook erg mazzel met mijn gebit (qua gaatjes dan). Ik ben zelfs een keer bijna 10 jaar niet naar de tandarts geweest, niets speciaals gedaan qua poetsen en daarna praktisch niets aan de hand. Heb 1 keer een klein gaatje gehad.

De mondhygiëniste zei ook: blijkbaar gaat het prima zonder fluoride, want weinig op aan te merken. Ik gebruik het ook al denk ik 15+ jaar niet meer en zie geen enkele noodzaak ervoor om het weer te gebruiken.
Op de rest reageer ik morgen, ik moet zo de deur uit.
Maar op wat ik citeerde wil ik ff ingaan.
Dit is even in mijn ogen pure humor🤣🤣🤣🤣
Het gaat van ´2 salviaprentjes´ naar ´entiteiten´ naar ´diepgaande ervaringen´ naar ´het derde oog´ om vervolgens te landen naar ´gebitsverzorging en tandarts´🤣🤣🤣😍😍🤣 ik vind dit ff een ONWIJS grappig verloop. Tot morgen👋

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Op de rest reageer ik morgen, ik moet zo de deur uit.
Maar op wat ik citeerde wil ik ff ingaan.
Dit is even in mijn ogen pure humor🤣🤣🤣🤣
Het gaat van ´2 salviaprentjes´ naar ´entiteiten´ naar ´diepgaande ervaringen´ naar ´het derde oog´ om vervolgens te landen naar ´gebitsverzorging en tandarts´🤣🤣🤣😍😍🤣 ik vind dit ff een ONWIJS grappig verloop. Tot morgen👋
Mooi toch :tearsofjoy:

Yo tot morgen :blush:

(en eventueel moeten we dit gesprek even naar het discussie topic oid toe verplaatsen, want dit leidt toch wel wat af van het topic en ik zie graag nieuwe psychedelic art verschijnen!)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
(en eventueel moeten we dit gesprek even naar het discussie topic oid toe verplaatsen, want dit leidt toch wel wat af van het topic en ik zie graag nieuwe psychedelic art verschijnen!)
Dat denk ik ook, het is te ver van het 'psychedelische kunst' padje gegaan :tearsofjoy:....of mijn gebit is psychedelische kunst:womantippinghand:

OT: Ik geef meteen een bumpje met content die in dit topic op z'n plaats is:hand2:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
20230608_113925.jpg

20230608_114113.jpg

Dit vond ik toch wel een knap staaltje psychedelische kunst. In de tijd dat mondkapjes nog verplicht waren heeft een vriendin van me een paar mondkapjes gemaakt vanuit een T-shirt van me... Alle credits naar die vriendin uiteraard :redheart: Ze zijn 'multifunctioneel overigens' nu gebruik ik ze als... onderbroekje :mouthzip::tilttearlaugh:

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Bekijk bijlage 51736

Bekijk bijlage 51737

Dit vond ik toch wel een knap staaltje psychedelische kunst. In de tijd dat mondkapjes nog verplicht waren heeft een vriendin van me een paar mondkapjes gemaakt vanuit een T-shirt van me... Alle credits naar die vriendin uiteraard :redheart: Ze zijn 'multifunctioneel overigens' nu gebruik ik ze als... onderboekje :mouthzip::tilttearlaugh:

Prachtig. Dat zijn mondkapjes die ik liever draag dan die blauwe wegwerpkapjes.

Purplext

Badass junkie
Ik ben eens wat aan het rommelen geweest met AI image generators. Best grappig eigenlijk.

Bekijk bijlage 51788

Bekijk bijlage 51789

Bekijk bijlage 51790

Bekijk bijlage 51791

PS. Ik kan nog steeds geen afbeeldingen normaal toevoegen. Moet ze nu als bestand aanhangen en dan invoegen. Ook citeren is echt niet best geworden. Ben ik de enige hierin? (Firefox op mobiel)
Wow, hoe doe je dit? Ik ben compleet nitwit op dit gebied, waar en hoe kan ik zoiets starten?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Wow, hoe doe je dit? Ik ben compleet nitwit op dit gebied, waar en hoe kan ik zoiets starten?

Ik ben was tot gisteravond net als jij een complete nitwit. Ik had ooit een account aangemaakt voor ChatGPT maar toen was alles overbelast en kwam ik er niet in. Heb het toen ook weer compleet links laten liggen.

Heb het gisteren weer eens geprobeerd na het zien van wat grappige filmpjes over AI. Toen kwam ik erachter dat ChatGPT alleen met tekst kan werken.

Maar wat ie wel kan, is gedatieerdere omschrijvingen geven.

Voorbeeld: ik gooi in chatgpt: 'geef me een gedetailleerde omschrijving van een afbeelding van een Alien achter een DJ deck. De space alien zit vol met lichtgevende psychedelische tattoos.

Zo kan je nog wat details toegevoegen naar wens. Daarna vraag ik m om het te schrijven als prompt voor een AI die tekst naar image genereert.

Ik heb eerst Crayon gebruikt, maar die vond ik niet zo. Daarna heb ik Ging Image generator gebruikt.

De tekst die ChatGPT me gaf was telkens veel te lang. Dus je vraagt gewoon. Oke, schrijf het eens wat korter. (Je kan zelfs vragen, zorg dat het uit 400 karakters bestaat)

Voilà, je hebt een tekstje. Die gooide ik in Bing Image Generator en dan komen dit soort plaatjes eruit.

Leuk spul haha

Purplext

Badass junkie
Ik ben was tot gisteravond net als jij een complete nitwit. Ik had ooit een account aangemaakt voor ChatGPT maar toen was alles overbelast en kwam ik er niet in. Heb het toen ook weer compleet links laten liggen.

Heb het gisteren weer eens geprobeerd na het zien van wat grappige filmpjes over AI. Toen kwam ik erachter dat ChatGPT alleen met tekst kan werken.

Maar wat ie wel kan, is gedatieerdere omschrijvingen geven.

Voorbeeld: ik gooi in chatgpt: 'geef me een gedetailleerde omschrijving van een afbeelding van een Alien achter een DJ deck. De space alien zit vol met lichtgevende psychedelische tattoos.

Zo kan je nog wat details toegevoegen naar wens. Daarna vraag ik m om het te schrijven als prompt voor een AI die tekst naar image genereert.

Ik heb eerst Crayon gebruikt, maar die vond ik niet zo. Daarna heb ik Ging Image generator gebruikt.

De tekst die ChatGPT me gaf was telkens veel te lang. Dus je vraagt gewoon. Oke, schrijf het eens wat korter. (Je kan zelfs vragen, zorg dat het uit 400 karakters bestaat)

Voilà, je hebt een tekstje. Die gooide ik in Bing Image Generator en dan komen dit soort plaatjes eruit.

Leuk spul haha
Thanks! Een Chat GPT account is me toen wel gelukt, dus zal hem eens opzoeken straks ☺️🙏🏻

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik ben eens wat aan het rommelen geweest met AI image generators. Best grappig eigenlijk.

Bekijk bijlage 51788

Bekijk bijlage 51789

Bekijk bijlage 51790

Bekijk bijlage 51791

PS. Ik kan nog steeds geen afbeeldingen normaal toevoegen. Moet ze nu als bestand aanhangen en dan invoegen. Ook citeren is echt niet best geworden. Ben ik de enige hierin? (Firefox op mobiel)
Die zijn bijzonder zeg!
Als ik aan de 2cb zit ofzo dan bewegen de afbeeldingen ,en dat is alles, ook leuk om te zien.

Kijk ik nuchter naar deze plaatjes, dan heb ik er wel gedachten bij . Mijn brein maakt er dan een object van en dan heeft het een andere betekenis.

Relmuis

Wijs gebruiker
Waanzinnig mooi!
Ik herken ze tot op zekere hoogte allemaal, de een wat meer dan de ander.
4-AcO-DMT na LSD vond ik werkelijk prachtig, dan vloeien de soorten beelden op een gegeven moment door elkaar.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik dacht ook, ik ga eens proberen om deze bizarre DMXE ervaring in plaatjes te krijgen. De eerste pogingen zijn nog niet echt succesvol. Je moet echt wel heel goed vertellen wat je wilt als je niet at random wat leuke plaatjes wilt.

Ik moet zeggen, ze zijn van 'in de buurt' tot ronduit belachelijk 😂

Ik had een op het oog afgemeten hoeveelheid geplugd. Was vergeten dat ik dat gedaan had en ging toen de hond uitlaten.
Tijdens die (hele korte) wandeling werd alles steeds zwaarder. Tot ik bijna door m'n benen zakte. Ik begon ook wat visuals te krijgen, alles trilde en zoemde een beetje. Ik heb de voordeur net gered, en daar zakte ik tegen de verwarming in elkaar. Ben even out geweest. De hond wist me weer bij kennis te likken. Toen ik bijkwam stond de voordeur nog wagenwijd open (2 uur snachts ofzo).
Ik kreeg het niet voor elkaar omhoog te komen en ik snapte niet waarom alles zo zwaar was.
En toen kreeg ik een soort ingevingen. De zwaartekracht was toegenomen met een factor 5 tot 10. En dat kon maar één ding betekenen. De aarde was uit zijn baan geraakt. Het hele universum stond op klappen. Dit was het dan, het einde der tijden.
Na een tijdje kreeg ik het voor elkaar omhoog te komen. En ik wilde eigenlijk mensen bellen om te vragen hoe het daar ging. Dit heb ik (gelukkig) niet gedaan.
Een tijdje later stond ik in de kamer en wilde de deur naar de gang openen. Daar nam alles weer in hevigheid toe en ik werd weer naar de grond getrokken. Met m'n hand op de deurklink heb ik daar zeker een kwartier bevroren gestaan.
Nu zou de aarde door een wormhole gaan. "Zouden we dit wel overleven?". In eerste instantie een angstaanjagende gedachte. Maar ik werd overspoeld met geluk en liefde. En toen bedacht ik me dat iedereen dit tegelijk mee moest maken. Toen voelde ik zo'n intens gevoel van eenheid/saamhorigheid. Het was heel geruststellend dat heel de wereldbevolking nu hetzelfde doormaakte. Op dat moment leek het ook echt of ik (en de tijd) bevroren was. Ik kon me met geen mogelijkheid bewegen, maar bleef deze keer wel overeind staan.

Dit ebte langzaam weg en na een tijdje kwam het besef terug hoe bizar onwerkelijk en onrealistisch deze 'ingevingen' waren.
Ik was er in het moment oprecht van overtuigd dat dit allemaal echt gebeurde. Het kwam geen moment in me op dat ik drugs gebruikt had 😂

Misschien moet ik hier nog eens een wat gedetailleerder tripreport van schrijven 🤔

Ja dissos's zijn bijzondere stofjes...

Deze vind ik dan nog het best gelukt. Komisch dat de hond hier mijn gezicht niet likt, maar als een mens mijn hand vasthoudt 😂

5ba429c4-c917-4dc3-899a-f5f2464edeff.jpg

Nee software.... Ik lag op de grond... Niet de hond 😂
De achtergrond is dan wel weer supervet vind ik.

5225385d-91ed-4db9-b23d-5771a369fe23.jpg

Wat is hier gebeurd?

fc6c7d25-e7bc-4ee2-af76-a95203221813.jpg

Oke, nu wordt het gewoon raar....

86bf7d23-8b46-4b63-8bac-feb042024d82.jpg

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@LucidLucy WHAW
Echt...dankzij jouw heb ik daadwerkelijk een verslaving nu met dat 'Bing Image generator'. Fantastisch hoe je hersenspinsels of eerdere ervaringen kan laten uit tekenen, verbluffend en eindeloos creatief! Spijtig dat je het maar 100x kan doen, of word dit na verloop van tijd terug gereset?
Nog eentje om het af te leren...
_8976d2a9-db41-4652-87f9-3fad593ce7f1.jpg

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@LucidLucy WHAW
Echt...dankzij jouw heb ik daadwerkelijk een verslaving nu met dat 'Bing Image generator'. Fantastisch hoe je hersenspinsels of eerdere ervaringen kan laten uit tekenen, verbluffend en eindeloos creatief! Spijtig dat je het maar 100x kan doen, of word dit na verloop van tijd terug gereset?
Nog eentje om het af te leren...
Bekijk bijlage 51827

Wooooow die is echt vet gelukt!

Ja ik dacht dat je een limiet had van 25 per dag. Dus best kans dat je morgen weer 25 extra tokens in je account ziet 😉

Ik heb zomaar een vaag voorgevoel dat we meer psychedelische kunst kunnen verwachten komende tijd 😂

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Het is eigenlijk een verloop de drie afbeeldingen samen. Het verloop van een 'mystieke' ervaring als gevolg van hitte en uitdroging.

Voelt een beetje als dag 1 van psy-fi 2019. Toen ik onder invloed van LSD maar geen watertap punt kon vinden 😂

Ik heb letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen die dag. En dat doe ik niet snel, gezien ik eigenlijk altijd goede schoenen aanheb, waarmee ik ver kan lopen.

En toen ik er uiteindelijk een had gevonden, was dat echt een oase 😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Voelt een beetje als dag 1 van psy-fi 2019. Toen ik onder invloed van LSD maar geen watertap punt kon vinden 😂

Ik heb letterlijk de blaren op mijn voeten gelopen die dag. En dat doe ik niet snel, gezien ik eigenlijk altijd goede schoenen aanheb, waarmee ik ver kan lopen.

En toen ik er uiteindelijk een had gevonden, was dat echt een oase 😂
Er is overal water daar :tonguewink: Of was je nog niet op het punt om uit het meer daar te drinken?

Stevige trip zeker :wink:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Er is overal water daar :tonguewink: Of was je nog niet op het punt om uit het meer daar te drinken?

Stevige trip zeker :wink:

Mijn probleemoplossend vermogen was toen niet zo sterk (gelukkig 😂).

Ja precies goed eigenlijk de stevigheid van de trip. 140-150 mic. Meer zou ik op een festival ook niet zo snel doen, tenzij ik het terrein al goed ken.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mijn probleemoplossend vermogen was toen niet zo sterk (gelukkig 😂).
Nou ja, eigenlijk ook goed dat je tenminste niet uit het meer ging drinken. Kun je nog flink ziek van worden.

Ik was laatst op het terrein (woon relatief in de buurt) en de faciliteiten qua wc's enzo liggen vrij ver uit elkaar. Het was er groter dan ik had verwacht.

Ja precies goed eigenlijk de stevigheid van de trip. 140-150 mic. Meer zou ik op een festival ook niet zo snel doen, tenzij ik het terrein al goed ken.
Lijkt mij ook wel weer eens een mooie dosering. Ik trip meestal op 100 ug, maar kan in principe iets sterker.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Heb een beetje geschilderd.

1000015681.jpg

Was een beetje aan het oefenen met waterverf, maar pas tegen het einde van het bovenste werkje had ik door dat je eigenlijk een veel mooier effect krijgt als je minder kleuren en veel meer water gebruikt. De tweede is al wel beter, vind ik, maar alsnog niet helemaal hoe ik wilde dat het uitpakte.

Bovenaan