Psilocybe Cubensis Kweekset

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Zijn ze beetje sterk ? :grin: , hoop echt dat ze snel verschijne :P

Majah als ie toch fscked is dan koop k wel niewe :P

TB-303

Experimenterende gebruiker
zooo, net de box geoogst, best nette opbrengst, heb helaas geen weegschaal maar schat het op een goeie 120 gram vers :grin:

vanavond maar eens de dikste 2 eten en kijken hoe ze zijn :grin:

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:

mikkelk

Belezen gebruiker
TheAgeOfMen zei:
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:

Gefeliciteerd! :grin:
Na toch een iets langere tijd dan normaal zijn ze er toch :)

sunnyman

Experimenterende gebruiker
TheAgeOfMen zei:

yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
sunnyman zei:
TheAgeOfMen zei:

yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?

10-07 gekregen, 11-7 klaargezet (na soacken) en 21-7 de 1e paddos, dus officieel dag 10 :grin:

Trwns zie er wel heeeel veel nu naar boven kome, echt hele kleintjes, tel er nu stuk of 12 van 0.2cm :hearteyes: :hearteyes: , wat lief! :tearsofjoy:

gtje

Bewuste gebruiker
hey leuk om is een paddo kweekje te zien .. ik ben nieuw hier op het forum ( kun je vast wel aan me posts zien :P ) en ik ben ook dol op het kweken van ... eigenlijk alles ...

voornamelijk kweek ik cannabis en het liefst buiten , verdr grow ik kleinschalig voor eigen gebruik...

op een ander forum waar ik lid ben gaat het alleen over cannabis en kom je niet of zelden iets anders tegen ...leuk dat het hier ene verzamel hoekie is :grin:

zo te zien kan een kind de was doen... ik heb me bij paddo's altijd laten vertellen hoe hygienischer je werkt hoe hoe de opbrengst en hoe meer kans op (snelle) ontkiemt van de paddo's ...

zo ken ik iemand die dessinfecteerd met desinfectant zijn hele werk bankje en vervolgens gaat die zijn handen en armen inzepen en vervolgens een lange weg werp hand schoen ...

bij hem gaan ze ook geweldig ...

btw 120 gram voro 1 rush is helemaal niet verkeerd dacht ik ...

ik wens jullie alle geweldige oogsten toe en hopelijk redden jullie het tot de 5de rush ( wat uitzonderlijk is )

greetzzz gtje

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
mikkelk zei:
TheAgeOfMen, ik wil foto's zien!!!

Me camera is me telefoon, die is niet zo heeeeel scherp, had al ff foto gemaakt maar je kan er nog niks op zien :grin: , OF ik plaats morgen fotos, OF ik probeer vanaaf ff betere CAM te regelen :grin:

gtje

Bewuste gebruiker
ok tnxx.. is dta hier trouwens normaal dat je alles update in je eerste post ????

forum waar ik lid ben vul je gewoon een nieuwe post in zo heb je op elek pagin wel ene paar leuke plaatjes :grin: of is dat gewoon makkelijker voor jouw ???

want dan weet ik dat ff

greetzzz gtje

edit : ps: zo juist gekeken maar ken je updat tog echt niet ertussen vinden ... kun jen iet gewoon in je nieuwe post je foto's plaatsen ??? want ik weet neit meer waarj e gebleven was de vorige keer :P ...

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Jah maarjah ik lul zoveel dat de topic een beetje lang is, heb m er gewoon in de hoofdpost staan bij dag11 :smoke: :smoke:

voor gtje,

Dag 11

gtje

Bewuste gebruiker
ja ik meot nogal wennen aan dit forum ... op dit forum en iig bij jouw topic gaan wat kweekjes door elkaar zoals foto's die er tussen staan van mikkel .. waar helemala neit mis mee is maar jem oet wel goed nuchter zijn om het te volgen :P en dat is vaak rodn dit tijdstip wat moeilijk :P

maar jij bent de gene geloof ik waarbij het precies 10 dagen duurde voordat je de eerste kopjes zag heah ???

mikkel heeft zijn eerste vlucht la gehad en is bezig met zijn tweede tog???

greetzzz masteryero

mikkelk

Belezen gebruiker
Ben inderdaad al bezig met flush 2.
Er staan al een paar grote pins tussen.
Als het net zo doorgaat als flush 1 heb ik over 5 dagen weer nieuwe!

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
mikkelk zei:
Ben inderdaad al bezig met flush 2.
Er staan al een paar grote pins tussen.
Als het net zo doorgaat als flush 1 heb ik over 5 dagen weer nieuwe!

FOTOs Plx , of anders post je spul in een extra topic :grin:

Mss vinde mensen dat wat overzichtelijker :hearteyes:

mikkelk

Belezen gebruiker
Paar dagen na het soaken.
Pins staan al ong. 2 dagen te groeien.

Bijlagen

• SP_A1270.jpg
    SP_A1270.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 206

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker

Dag 12 , als ik ze allemaal tel tel ik er 33 :mrgreen: :mrgreen: , vanmiddag krijg ik een 10megapixel camera van een m8 om fatsoenlijke fotootjes te maken.

Peace! :hearteyes:

gtje

Bewuste gebruiker
dat ziet er bij jullei zwaar relaxt uit :grin: ...

tsjaa lijkt me ook wle wat gewoon voor de lol zo'n paddo kitje fixen ... wat ksot dat zo ongeveer dacht tegen de 30 euro tog??? deze ktjes doen het trouwens wel goed :grin: en dat terwijl ze nog opgestuurd zijn ook via post :grin: mijn ervaring is dat spul dat breedbaar of gevoelig is over de pots bijna altijd wel wat mankeerd :(

mag je je paddo's ook aanbieden aan de smartshop... als ik paddo's eet is dat 1 a 2 x per jaar ik houd met wat mazzel dus veel en veel te veel over ...

en weten jullie dat zijn er ook truffel start kits ik ben geak van truffels ( die spacie dingen heah :P ) ... en kun je dit ook droog bewaren ???

greetzzz gtje

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
gtje zei:
dat ziet er bij jullei zwaar relaxt uit :grin: ...

tsjaa lijkt me ook wle wat gewoon voor de lol zo'n paddo kitje fixen ... wat ksot dat zo ongeveer dacht tegen de 30 euro tog??? deze ktjes doen het trouwens wel goed :grin: en dat terwijl ze nog opgestuurd zijn ook via post :grin: mijn ervaring is dat spul dat breedbaar of gevoelig is over de pots bijna altijd wel wat mankeerd :(

mag je je paddo's ook aanbieden aan de smartshop... als ik paddo's eet is dat 1 a 2 x per jaar ik houd met wat mazzel dus veel en veel te veel over ...

en weten jullie dat zijn er ook truffel start kits ik ben geak van truffels ( die spacie dingen heah :P ) ... en kun je dit ook droog bewaren ???

greetzzz gtje

Ik ook 1 of 2x per jaar , zon kitje kost 25eu en kan je ongv 4x een oogst uithalen, MushMush.nl heb ik deze weg, hun hebben hem zo gemaakt zodat er zo weinig mogelijk mis mee kan gaan, oterwel een gegarandeerde oogst, goeie aftersale ook bij mushmush, ik heb verschillende vragen gesteld met snel antwoord.

Ik heb m ook gekocht voor de lol, geloof niet dat ik een paar honderd gram paddos ga eten :grin:

ps: link naar mushmush werkt niet , moet je ff zelf type www.mushmush.nl :rockband:

gtje

Bewuste gebruiker
nee iid zoveel paddo's krijg je nooti zelf op ... daarom en het zo tog mooi zijn als je die paddo's ergens kwijt kunt ... ik weet namelijk neit of het legaal om paddo's te verkopen aan een smartshop moet ik eerlijk zeggen ...

Bovenaan