Problemen met absurde dealer

Brakka Mang

Badass junkie
Ik zie ook weer een nieuw mooi topic opkomen .van welke topic vinden we het het meest BEF(bedroevend en frustrerend) dat we de afloop niet te horen hebben gekregen. In topics waar dat respectvol kan eventueel met een gedramatiseerd of komisch 'mogelijk' scenario. Eventueel spamtaggen van de aanmakers.. Zeker newbies zodat ze blijven terugkomen. Eventueel kan het modteam of een aan te stellen onafhankelijke (tijdelijke) commissie classificaties per topic en daaruit voortkomende kaders en spelregels schetsen. En een flexibele poll bovenaan de pagina waar getagde topics automatisch aan worden toegevoegd.

PatatKruidje94

Experimenterende gebruiker
Als je zijn geboortedatum weet kun je ook zorgafspraken maken, ik kan dat in elk geval voor mijn vriend dus wellicht moet je wel doen alsof jullie homo zijn. Maar vaak als iemand bij een zorgafspraak niet komt opdagen krijgt diegene een boete van 10-50 euro

Brakka Mang

Badass junkie
Boco Keukens is inmiddels failliet, TS heeft het advies iets te gretig opgevolgd. Ik heb gehoord dat middels onderzoek de dealert aan TS een nieuwe boete heeft opgelegd.

Brakka Mang

Badass junkie
Het was wel de banger van het laatste kwartaal en bewees weer eens hoe de leden, zelfs voor nieuwe onbekende leden, door het vuur gaan, next level creativiteit en behulpzaamheid. 🫶🏽🤣

Damius

Bewuste gebruiker
Als je zijn geboortedatum weet kun je ook zorgafspraken maken, ik kan dat in elk geval voor mijn vriend dus wellicht moet je wel doen alsof jullie homo zijn. Maar vaak als iemand bij een zorgafspraak niet komt opdagen krijgt diegene een boete van 10-50 euro
Gast, wat een belachelijk advies. De druk op de zorg is al veel te hoog. Ga dit soort capriolen er niet bij uithalen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
NIET poffen.
NIET betalen die afpersing!
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'

Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.

PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.

Lemmy

Badass junkie
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'

Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)

Power Rangers Turbo?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Power Rangers Turbo?
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..

Lemmy

Badass junkie
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..

Nee die film ken ik niet. Ik ken wel de groep New Kids On The Block. :smirk:

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.

PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.erh
Tenzij je thuis een analytisch lab hebt.
Dan zeg je: Alee manneke, kom maar eens eve binnen!
Dealert kijkt onzeker om zich heen.
Wij zullen eens even kijken wat er in jouw spulleke zit!
Aan de hand van de testresultaten, kan ik jou het volgende bedrag overhandigen....
Reactie: Jouw vieze H###e t####s t####g uit de b#########r geslingerde t#####g t####s h###e etc etc etc etc etc. Ga je spul maar ergens anderz kopuh

Bovenaan