Lemmy
Badass junkie
Jawel ben goed in scripts. Wat plottwists van @StraatPiraat erin en ik zie een kaskraker 🤣
Goed dan. Onze spacec... ik bedoel, ons broodje is gebakken!
Jawel ben goed in scripts. Wat plottwists van @StraatPiraat erin en ik zie een kaskraker 🤣
Eens. Top topic met, nu we toch het einde van het jaar naderen, ook nog eens de grap van het jaar: " Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels". Toch wat anders dan welke drugs heb jij afgelopen jaar gebruikt.Schitterend ook hoe dit topic open blijft. Dank aan de moderatoren.![]()
Eens. Top topic met, nu we toch het einde van het jaar naderen, ook nog eens de grap van het jaar: " Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels". Toch wat anders dan welke drugs heb jij afgelopen jaar gebruikt.
Niet OK dit soort adviezen @PatatKruidje94
Het was wel de banger van het laatste kwartaal en bewees weer eens hoe de leden, zelfs voor nieuwe onbekende leden, door het vuur gaan, next level creativiteit en behulpzaamheid. 🫶🏽🤣
Gast, wat een belachelijk advies. De druk op de zorg is al veel te hoog. Ga dit soort capriolen er niet bij uithalen.Als je zijn geboortedatum weet kun je ook zorgafspraken maken, ik kan dat in elk geval voor mijn vriend dus wellicht moet je wel doen alsof jullie homo zijn. Maar vaak als iemand bij een zorgafspraak niet komt opdagen krijgt diegene een boete van 10-50 euro
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'NIET poffen.
NIET betalen die afpersing!
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).NIET poffen.
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'
Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..Power Rangers Turbo?
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..
Tenzij je thuis een analytisch lab hebt.Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.
PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.erh
Bekijk bijlage 67798
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣