Prijzen cocaine?

Recka

Newbie
Hoi,
ik wou weten of ik niet genaait wordt ermee, hier is er een dealertje die een halve gram coke verkoopt voor 25 euro. Een volle gram voor 50. Zijn dat normale prijzen? aangezien ik iedereen hoor lulle over speed 10 euro enzo.
Groetjes

Bal0n

Badass junkie
Re: Prijsen cocaine?

Recka zei:
Hoi,
ik wou weten of ik niet genaait wordt ermee, hier is er een dealertje die een halve gram coke verkoopt voor 25 euro. Een volle gram voor 50. Zijn dat normale prijzen? aangezien ik iedereen hoor lulle over speed 10 euro enzo.
Groetjes

Normale prijs. Het is overigens prijZen..

Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:

doopie

Bewuste gebruiker
zoek een goeie en vaste dealer zeg ik altijd maar en het kan goedkoper hoor voor nog steeds goeie shit trust me :wink:

onodrag

Newbie
hey is waar dat je voor halfe 25euro betaalt maar voor en heele betaal ik 45euro dus je word wel ver neukt met heele

BASE22

Newbie
GENAAIT WORDEN???

JE WORD NIET GENAAID MAAR IK KAN HET WEL GOEDKOPER KRIJGEN
EN DAN SCHEELT ER NIETS AAN DE KWALITEIT.
IK HEB ZELFS TE HOREN GEKREGEN DAT DE SPEED EN PILLEN DIE IK KRIJG BETER ZIJN DAN DIE VAN ANDERE.
DIE WORDEN GETEST DOOR EEN KENNIS DIE IN EEN LABORATORIUM WERKT. NATUURLIJK ZIJN PILLEN EN SPEED NIET GOED.
MAAR ALS JE HET TOCH WILT MOET JE WEL GOEDE SHIT HEBBEN EN SPEED IS ALTIJD GOEDKOPER DAN COKE.
HIER IN UTRECHT BETAAL JE ONGEVEER
10 EURO VOOR EEN GRAM SPEED
17,50 VOOR EEN HALVE GR COKE
35 EURO VOOR EEN HELE GR COKE
7,50 VOOR EEN PIL (BLAUWE 160MG)(TONNETJE)

DE PRIJZEN VERSCHILLEN NATUURLIJK .
MAAR IK GING EENS MET EEN STEL VRIENDEN KORT,
EN DAARBIJ KWAM ER NOG EEN MEISJE MEE DIE OOK WAT GING GEBRUIKEN. OMDAT HET ZO STERK SPUL WAS WAARSCHUWDE IK HAAR
MAAR ZIJ ZEI DAT HET WEL MEE ZOU VALLEN, OMDAT ZE AL ZOVEEL HAD GEBRUIKT. ZODRA ZE HET EERSTE LIJNTJE NAM, VAN ONGEVEER
1,5 CM GROOT EN 0.5 BREED WAS ZE AL HELMAAL KORT, TERWIJL ALS ZE IETS VAN HAAR EIGEN DEALER HAD GEBRUIKT HAD ZE NOG VEEL MEER MOETEN GEBRUIKEN.

DAT BEDOEL IK MAAR MET DIE SHIT.

HET BELANGRIJKSTE IS ALTIJD EEN GOEDE DEALER TE VINDEN
DUS PRIJS MOET GOED ZIJN !!!
EN KWALITEIT OOK!!!

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram.

Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he...

Mac...

Badass junkie
Ik vind dat die prijzen kun je eigenlijk allemaal niet echt vergelijken.
Voor speed betaal ik € 4,00, voor pillen € 5.00 voor 3 stuks, Sos betaal ik weer € 50.00 en GHB betaalde ik € 5.00 per buisje. Maar zodra dat mijn dealer wordt opgepakt of hij stopt ermee betaal ik weer hele andere prijzen. Wat ik zeggen wil, de prijs van je spul hangt vooral af van wie je het haalt en hoe goed je zo iemand kent of hoe veel je er haalt.
Het is gewoon vaak persoonsgebonden, dus als je €50.00 betaald voor een gram coke, ben je cht niet belazerd.
Overigens wel als je €10.00 betaald voor een gram pep, dan ben je zwaar belazerd.

ukipuki

Mac... zei:
Overigens wel als je €10.00 betaald voor een gram pep, dan ben je zwaar belazerd.

Ik woon in Belgie en wat je juist zegt klopt niet echt he! De dealer waar jij bij zat kocht gewoon alles in grote hoeveelheden!

En ik betaal: 2,50€ per gram pep (per 100 afnemen), 0,50€ per pillentje (per 1000 bestellen) en als ik er 10.000 bestel kosten ze me maar 0,25€!, een flesje ghb (20ml) kost mij 8€ en coke kost mij 50€ per gram en als ik per 100 gram afneem dan kost het mij 30€.

En de prijzen die bij discotheek (naam zeg ik niet, wil geen problems) waar uitgaan als normale prijzen worden aan gezien zijn als volgt gram pep kost 10€ (bij mij 6€), 3 pillen voor 10€ (bij me 5 voor 10€), flesje ghb van 20ml kost 15€ à 20€ (bij mij 10€), coke verkoop ik bijna niet dus verkoop ik het tegen 50€ wat daar ook de normale prijs is. Dus prijzen verschillen nogal he! Ik verkoop ook eerder meer aan kleindere dealers die het dan weer op hun eigen verder verkopen. Maar voor die dealers tellen dan ook natuurlijk weer andere prijzen.

Mod als je vind dat dit bericht te ver gaat dan mijn exuuses er voor!
Ik wil geen personen aan zetten om drugs te kopen of te gebruiken!
Ik wil mensen er niet aan zetten om bij mij te kopen, en moesten mensen geinterseerd nu hier door geraakt zijn... Spijtig ik verkoop geen drugs via het internet dus hoef je me zeker geen pm te sturen!
Dus heeft dit bericht enkel willen laten zien dat er wel verschil is tussen dealers en hun afname van het product.

Mac...

Badass junkie
Jaja, maar omdat dit een nederlands forum is ging ik ff it van de nederlandse prijzen, de prijzen liggen verder vrij dicht bij elkaar en ik had het ook niet over discotheek prijzen, maar over thuisdealer prijzen.
En de prijzen die je noemt bij grote afname heb ik het nog helemaal niet over gehad.
dus...

ukipuki

Ow sorry... Maar bij ons is discotheek prijzen bij veel dealers ook hun gewone prijs.. is dat bij jullie niet?

Mac...

Badass junkie
Nee meestal niet. Thuisdealers zijn vaak stukken goedkoper. Alleen de sos is meestal overal net zo duur.

rdam24

Newbie
tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.

JewCookie

Wijs gebruiker
rdam24 zei:
tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.

ik vind 30 euro per kilo afname nog aardig wat..

aangezien je die prijzen ook al bij 50 gram kan krijgen..

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
rdam24 zei:

ik vind 30 euro per kilo afname nog aardig wat..

aangezien je die prijzen ook al bij 50 gram kan krijgen..
idd heel wat...
ik betaalde 33€ de gram voor 25 gr flakes...tel zelf maar!!! :)

fc

ukipuki zei:
Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram.

Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he...
klopt het was 50euro per gram ik kocht 50gram en kreeg ze aan 35euro per gram en was 70/30 coke en supermix

Wortel

Bewuste gebruiker
Re: GENAAIT WORDEN???

BASE22 zei:
JE WORD NIET GENAAID MAAR IK KAN HET WEL GOEDKOPER KRIJGEN
EN DAN SCHEELT ER NIETS AAN DE KWALITEIT.
IK HEB ZELFS TE HOREN GEKREGEN DAT DE SPEED EN PILLEN DIE IK KRIJG BETER ZIJN DAN DIE VAN ANDERE.
DIE WORDEN GETEST DOOR EEN KENNIS DIE IN EEN LABORATORIUM WERKT. NATUURLIJK ZIJN PILLEN EN SPEED NIET GOED.
MAAR ALS JE HET TOCH WILT MOET JE WEL GOEDE SHIT HEBBEN EN SPEED IS ALTIJD GOEDKOPER DAN COKE.
HIER IN UTRECHT BETAAL JE ONGEVEER
10 EURO VOOR EEN GRAM SPEED
17,50 VOOR EEN HALVE GR COKE
35 EURO VOOR EEN HELE GR COKE
7,50 VOOR EEN PIL (BLAUWE 160MG)(TONNETJE)

DE PRIJZEN VERSCHILLEN NATUURLIJK .
MAAR IK GING EENS MET EEN STEL VRIENDEN KORT,
EN DAARBIJ KWAM ER NOG EEN MEISJE MEE DIE OOK WAT GING GEBRUIKEN. OMDAT HET ZO STERK SPUL WAS WAARSCHUWDE IK HAAR
MAAR ZIJ ZEI DAT HET WEL MEE ZOU VALLEN, OMDAT ZE AL ZOVEEL HAD GEBRUIKT. ZODRA ZE HET EERSTE LIJNTJE NAM, VAN ONGEVEER
1,5 CM GROOT EN 0.5 BREED WAS ZE AL HELMAAL KORT, TERWIJL ALS ZE IETS VAN HAAR EIGEN DEALER HAD GEBRUIKT HAD ZE NOG VEEL MEER MOETEN GEBRUIKEN.

DAT BEDOEL IK MAAR MET DIE SHIT.

HET BELANGRIJKSTE IS ALTIJD EEN GOEDE DEALER TE VINDEN
DUS PRIJS MOET GOED ZIJN !!!
EN KWALITEIT OOK!!!
7,50 voor een pilletje met 160 mg :grin:
Keb hier pillen liggen getest op 140 mg betaal ik €1,25 voor (wel grote afname maar goed) verkoop ze voor €2
Pep kost hier max. 5 euro
coke voor halve 20 voor hele 40

BacingsPen

Badass junkie
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

Ik gebruik geen van beiden maar eerlijk gezegd denk ik dat je als coke gebruiker gewoon stom bent als je 50 euries betaald! Als je dan toch rijk bent en aan de coke, dan heb je genoeg geld om de juiste mensen te pakken te krijgen om het voor VEEEEEEEEEEL goedkoper te krijgen...

Lijkt mij hoor :confused:

Wil gebruik van speed niet goedpraten, maar die prijs valt tenminste hoe dan ook mee... Wie betaald er nou weer 50 euro voor een paar uurtjes plezier? :confused:

Deranged

Badass junkie
***Puppy*** zei:

Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
***Puppy*** zei:

Bij deze trek ik mijn laatste post in :grin:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
fc zei:
coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwerven
terwijl speed voor de "echte" rijken is, die wel zo slim zijn om te beseffen dat ze hun geld niet aan de coke moeten verkwisten...

BacingsPen

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
fc zei:
coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwerven
terwijl speed voor de "echte" rijken is, die wel zo slim zijn om te beseffen dat ze hun geld niet aan de coke moeten verkwisten...

tsja voor iedereen die meer dan 30 euro per gram betaald voor coke lijkt me dit nogal al logica :) (of nee, juist niet, want die zijn blind :grin: )

word is wakker!

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
***Puppy*** zei:

whaha ik zou t niet weten ik heb t nooit geprobeerd :rolleyes:
maar ik vraag me wel af waarom iedereen hier dan aan de sos is....
mijn mannetje is ook ooit met speed begonnen........toen hij 17 was..
zoals iedereen hier uit ons vriendengroepje(echt waar iedereen)
maar nu ze ouder zijn en waarschijnlijk een redelijk goede baan hebben allemaal,zit iedereen hier alleen nog maar aan de sos....
ik zal ze toch is vragen waarom dat dan is :wink:

boy

Bewuste gebruiker
melissa zei:
Deranged zei:
***Puppy*** zei:

whaha ik zou t niet weten ik heb t nooit geprobeerd :rolleyes:
maar ik vraag me wel af waarom iedereen hier dan aan de sos is....
mijn mannetje is ook ooit met speed begonnen........toen hij 17 was..
zoals iedereen hier uit ons vriendengroepje(echt waar iedereen)
maar nu ze ouder zijn en waarschijnlijk een redelijk goede baan hebben allemaal,zit iedereen hier alleen nog maar aan de sos....
ik zal ze toch is vragen waarom dat dan is :wink:

Ik denk omdat sos op de langere termijn veel verslavender is (geestelijk gezien). Bovendien kun je prima werken en sociaal blijven onder sos, uitzonderingen daargelaten. Met speed op gaan werken kan bijvoorbeeld ook wel, maar dat trek je niet lang volgens mij.

Bovenaan