Recka zei:Hoi,
ik wou weten of ik niet genaait wordt ermee, hier is er een dealertje die een halve gram coke verkoopt voor 25 euro. Een volle gram voor 50. Zijn dat normale prijzen? aangezien ik iedereen hoor lulle over speed 10 euro enzo.
Groetjes

Snoedelpaardje zei:Op het station is het nog goedkoper![]()

Mac... zei:Overigens wel als je €10.00 betaald voor een gram pep, dan ben je zwaar belazerd.
rdam24 zei:tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.
idd heel wat...JewCookie zei:rdam24 zei:tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.
ik vind 30 euro per kilo afname nog aardig wat..
aangezien je die prijzen ook al bij 50 gram kan krijgen..
klopt het was 50euro per gram ik kocht 50gram en kreeg ze aan 35euro per gram en was 70/30 coke en supermixukipuki zei:Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram.
Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he...

7,50 voor een pilletje met 160 mgBASE22 zei:JE WORD NIET GENAAID MAAR IK KAN HET WEL GOEDKOPER KRIJGEN
EN DAN SCHEELT ER NIETS AAN DE KWALITEIT.
IK HEB ZELFS TE HOREN GEKREGEN DAT DE SPEED EN PILLEN DIE IK KRIJG BETER ZIJN DAN DIE VAN ANDERE.
DIE WORDEN GETEST DOOR EEN KENNIS DIE IN EEN LABORATORIUM WERKT. NATUURLIJK ZIJN PILLEN EN SPEED NIET GOED.
MAAR ALS JE HET TOCH WILT MOET JE WEL GOEDE SHIT HEBBEN EN SPEED IS ALTIJD GOEDKOPER DAN COKE.
HIER IN UTRECHT BETAAL JE ONGEVEER
10 EURO VOOR EEN GRAM SPEED
17,50 VOOR EEN HALVE GR COKE
35 EURO VOOR EEN HELE GR COKE
7,50 VOOR EEN PIL (BLAUWE 160MG)(TONNETJE)
DE PRIJZEN VERSCHILLEN NATUURLIJK .
MAAR IK GING EENS MET EEN STEL VRIENDEN KORT,
EN DAARBIJ KWAM ER NOG EEN MEISJE MEE DIE OOK WAT GING GEBRUIKEN. OMDAT HET ZO STERK SPUL WAS WAARSCHUWDE IK HAAR
MAAR ZIJ ZEI DAT HET WEL MEE ZOU VALLEN, OMDAT ZE AL ZOVEEL HAD GEBRUIKT. ZODRA ZE HET EERSTE LIJNTJE NAM, VAN ONGEVEER
1,5 CM GROOT EN 0.5 BREED WAS ZE AL HELMAAL KORT, TERWIJL ALS ZE IETS VAN HAAR EIGEN DEALER HAD GEBRUIKT HAD ZE NOG VEEL MEER MOETEN GEBRUIKEN.
DAT BEDOEL IK MAAR MET DIE SHIT.
HET BELANGRIJKSTE IS ALTIJD EEN GOEDE DEALER TE VINDEN
DUS PRIJS MOET GOED ZIJN !!!
EN KWALITEIT OOK!!!
zommes zei:40-50 euro de gram...
veeeeeeeeeel te duur dus.
***Puppy*** zei:Ja dat zijn normale prijZenSoms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.
Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep
![]()
Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.***Puppy*** zei:Ja dat zijn normale prijZenSoms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.
Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep
![]()
Deranged zei:Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.***Puppy*** zei:Ja dat zijn normale prijZenSoms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.
![]()
of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwervenfc zei:coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
Psychedelic_Fairytale zei:of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwervenfc zei:coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
terwijl speed voor de "echte" rijken is, die wel zo slim zijn om te beseffen dat ze hun geld niet aan de coke moeten verkwisten...
Deranged zei:Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.***Puppy*** zei:Ja dat zijn normale prijZenSoms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.
![]()
melissa zei:Deranged zei:Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.***Puppy*** zei:Ja dat zijn normale prijZenSoms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.
![]()
whaha ik zou t niet weten ik heb t nooit geprobeerd![]()
maar ik vraag me wel af waarom iedereen hier dan aan de sos is....
mijn mannetje is ook ooit met speed begonnen........toen hij 17 was..
zoals iedereen hier uit ons vriendengroepje(echt waar iedereen)
maar nu ze ouder zijn en waarschijnlijk een redelijk goede baan hebben allemaal,zit iedereen hier alleen nog maar aan de sos....
ik zal ze toch is vragen waarom dat dan is![]()