Pregabaline afkick

Tur4x

Belezen gebruiker
Beste mensen,

geen idee waar ik dit plaatsen moet, maar: zijn er mensen die bekend zijn met cold turkey afkick van pregabaline?

Ik wilde al langere tijd stoppen en schommelde al een tijdje tussen 3x 3 (75mg per capsule) en 3x 2 per dag.

ik ben er nu een goede 60 uur af maar ik vind de ontwenning enorm maar dan ook enorm veel lijken op die van ocycodon.

valt me enorm tegen. Ik ben ook net 20 dagen van het roken af en weet even niet waar en hoe ik het zoeken moet

Leeuwtje01

Experimenterende gebruiker
Hee man, ik heb geen ervaring met cold turkey, maar ik heb wel eens afgebouwd en dat was ook geen pretje. Waarvoor gebruikte je het?

Ik gebruik het zelf voor een angststoornis 3x150mg per dag. Werkt goed voor mij.

Is het niet beter om het rustiger af te bouwen?

Tur4x

Belezen gebruiker
Hee man, ik heb geen ervaring met cold turkey, maar ik heb wel eens afgebouwd en dat was ook geen pretje. Waarvoor gebruikte je het?

Ik gebruik het zelf voor een angststoornis 3x150mg per dag. Werkt goed voor mij.

Is het niet beter om het rustiger af te bouwen?

hey man, dat is nu een jaar geleden. Ik had geen angststoornis oid ik kreeg het voor mijn rug. Ik ben door een hel gegaan toen ik stopte. Tot suïcidale gedachten aan toe. Ik kreeg er juist paniek aanvallen van toen ik stopte, daarvoor nooit gehad.

nu weer stabiel maar poeh wat een tijd was dat

Bovenaan