Of gewoon doen of je de bakker belt en twee halfjes gesneden wit besteld.
Mindgamer zei:Mmm, daar gebruik ik altijd internet voor. Pidgin+pidgin encrypt+Tor+Msn account aangemaakt met Tor, is de shit!!Mijn dealer is cool! Dan zit ik naast hem in de auto en wordt ik helemaal vol gestopt met speed en cokeHet zou zo maar kunnen dat hij mij weleens heeft verkracht
![]()
Marla Singer zei:Wat ontzettend slim en handig!! Een online topic met allemaal onthullingen over codetaal en andere manieren om "onopgemerkt" aan je drugs te komen! Gelukkig weet de politie ook helemaal niets van het bestaan van dit populaire drugsforum en kijken ze hier nooit om aan bruikbare tips te komen....
yeti zei:"Poziom i dynamika produckji rolniczej?"
"Jajko?"
"Tak!"
"Kawiarnia, 15.30."
sensitive zei:Als je geen Vodafone of T-mobile hebt loop je sowieso geen risico dat je afgeluisterd wordt aangezien die bedrijven geen telefoongesprekken en inhoud van sms-gegevens vrijgeven.
sensitive zei:Als je geen Vodafone of T-mobile hebt loop je sowieso geen risico dat je afgeluisterd wordt aangezien die bedrijven geen telefoongesprekken en inhoud van sms-gegevens vrijgeven. Als je dealer wordt gepakt en zijn mobiel wordt ingenomen is het enige risico dat (er van uitgaande dat je een gebruiker bent die klein inkoopt) je een verklaring af moet leggen. Verder is er niet veel risico.

youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
loadrunner zei:youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
Een paranoide overheid beschouwt iedere inwoner als een potentiele bedreiging voor de gevestigde orde. Rationeel bepaalde vermoedens spelen nauwelijks een rol bij het bespioneren van personen & organisaties. Psychotische angstgevoelens vormen de ware drive om als een bezetene alle telefoonverkeer op verdachte termen te scannen, o.a. vanuit het netwerk van communicatiebasissen dat de naam ECHELON draagt.youperdepoep zei:maar ze tappen toch de gesprekken van een nummer af....
Dus daar moeten ze eerst een reden voor hebben. op zn minst een bepaald vermoeden.
of zit ik verkeerd?
yeti zei:Deze gegevens zijn echter alleen maar op zaken gebaseerd waarvoor officieel toestemming gevraagd is.
En er zijn nog veel mensen die t supporten ook, door alle bangmakerijloadrunner zei:De nieuwe regelgeving: Als er een kleinst mogelijke verdenking is op terrorisme, of criminele activiteiten mag een telefoonlijn worden gescreend op steekwoorden, dmv een geautomatiseerd systeem. Vallen er steekwoorden (o.a bom, aanslag, koningin, gifgas, kilo coke .e.d) dan zal het gesprek worden opgenomen, en direct daarna worden beluisterd. Volgt er een tweede gesprek, dan mag er live worden meegeluisterd