Post hier recente GETESTE XTC pillen.

Mrrow14

Belezen gebruiker
Modknip; Toevoeging: De enige echte zekerheid heb je door ze zelf even te laten testen! Daarom hier een slot op, ze worden allemaal geïmiteerd met andere waardes/stoffen. Wij weten niet wat er in zit, ondanks testen die mensen weten het wel zeker.
Ik weet dat pill report site bestaat,maar daar zit ik niet graag.
Ik lees liever hier at DF :sunglasses:

Nou om te starten:

Post je pil//pillen met een foto en de uitslag van je marquis test.
Post geen pillen die jaren geleden zijn getest//gekocht.(gemaakt)-->weten we meestal zowiezo niet,daarom gekocht.
En als laatste,post ook alleen als je de pillen laat testen of hebt laten testen in een testcentrum en vermeld dat erbij.

Het gaat hier niet om een herkenning en wij weten ook niet wat er in jullie pillen zit.Het gaat alleen maar om wat jullie zoal krijgen//in jullie handen gedrukt hebben gekregen en dat jullie dat hier kunnen posten,nadat jullie de pillen hebben getest in het test-centrum.

Zoals te zien een Smiley gestest met marquis.(donkerpaars naar zwart in een paar seconden)
Testcentrum test zal volgen,ongeveer 3/4weken zal het duren.Ik kan hem pas over 2 weken op een woensdag langsbrengen en dan duurt het nog 2 weeksjes.So we shall see :grin:

Ok people lets rolls!!!

walnootje

Belezen gebruiker
Re: Post hier recente GETESTE XTC pillen

Ik zal mijn best doen met wat ik voor mijn kiezen krijg, maar ik ga toch liever naar een testcentrum dan dat ik uitga van de informatie die gegeven is op Pillreports of zelfs via marqus testen, aangezien die niet aangeven welke stoffen er nog meer in zitten. Maar ben idd wel benieuwd wat er allemaal gepost zal worden! Eigenlijk ben ik dan ook benieuwd naar evt nieuwe resulataten uit een testcentrum alhoewel je daar ook dan niet 100% van uit kan gaan misschien een combinatie van beide posten :grin:

succes iig! we will see :rock:

harry123

Bewuste gebruiker

Paarse love hartjes, pil in hard vorm, met het woordje love er op, geen breeklijn.
184 mg

Mrrow14

Belezen gebruiker

184mg witte chevrolet -Getest in het testcentrum-

Danktank

Experimenterende gebruiker

Kunnen jullie ook vertellen wat er nog meer inzit?
Dat is waar voor mij althans het meest om draait.

harry123

Bewuste gebruiker

Haha verder bindmiddel dus geen andere stoffen :).
Gewoon een schone pil.

Mrrow14

Belezen gebruiker

Er wordt niet verteld wat er nog meer in zit,als het schone pillen zijn.
Zoals Harry al zei alleen bindmiddelen. :sunglasses:
Die smiley ligt trouwens rond de 120mg,er was namelijk al een stukje afgebroken voor de test.

Mrrow14

Belezen gebruiker

Blauwe Defqon(Dance)-186mg gestest door het test-centrum-

Dit zal de laatste geteste pil zijn die ik hier zal posten voor de eerst komende tijd.
Ik had deze 12 dec naar het test-centrum gebracht en tot gister moeten wachten voor de uitslag.Maar het was het wachten wel waard!!

Mrrow14

Belezen gebruiker

Geen idee hoeveel er in de teletubbies zitten.
Ik had er 2 gekregen,omdat die gast van wie ik ze krijg geen defqons,smilies en chevrolets meer kon regelen.
Ben ook nog niet van plan om ze te laten testen sinds ik nog genoeg heb voor een tijdje.
Ze zijn wel erg groot en spierwit maar je ziet ook niet echt veel kristallen erin.
Als je naar de chevrolet kijkt zie je echt de brokken erin zitten.Zelfde voor de smilies bruine mdma spikkels.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker

Iemand testinfo over blauwpaarse partyflocks?
Ik ben er zelf heel lekker op gegaan, maar een kennis vond het niet veel bijzonders.

Amateurtje

Wijs gebruiker

MDMAAAPJE zei:
Iemand testinfo over blauwpaarse partyflocks?
Ik ben er zelf heel lekker op gegaan, maar een kennis vond het niet veel bijzonders.

Zit rond de 200mg normaal.

harry123

Bewuste gebruiker

Nee pf zit nu rond de 180 erste batch was 200 daarna minder geworden

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker

harry123 zei:
Nee pf zit nu rond de 180 eerste batch was 200 daarna minder geworden
En welke kleur is dat dan? Die ik had was blauwpaars / donkerpaars. Maar nu heb ik weer lichtere in mijn bezit...:tongueout: Denk dat ik binnenkort maar even langs testcentrum ga...

harry123

Bewuste gebruiker

Ja de lichte die er nu zijn zijn weer nieuwe batch, nog geen uitslagen van gezien..

Wawa

Belezen gebruiker

Nog even voor vanavond, iemand ervaring met witte Warner Bros?

harry123

Bewuste gebruiker

Vrijdag blauwe mickey weg gebracht dus volgende week uitslag

Bovenaan