Pluggers Unite here ....

3970

Wijs gebruiker
The Plugger Expert meldt zich :rolleyes:

a.s. zaterdag een etentje bij vrienden thuis. En het zal wel lekker zijn, dus ik zal wel véél eten. Daarna dus maar wat MDMA pluggen, ipv in de volle maag proppen :mrgreen: Hoeveel zal ik nemen...... :rolleyes:

Pluggen rules!!! :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Eckster C zei:
ik doe niet mee aan dit homo gedoe

Ekster_C, je moet leren dat je mag reageren en niet moet.
Als je moet reageren, hou het on topic.
Je opmerking is totaal nutteloos, pluggen is een techniek voor de betere en slimmere drugsgebruiker.

Stonie

Pikachu

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
kan zijn dat dit effectiever is maar ik hou er toch ni van om dingen in m'n hol te steken

kijk, daar hebben we een reactie waar wij ook iets mee kunnen =)

On topic: pluggen is niet echt iets voor mij denk ik, te weinig ervaring om al gelijk de effecten te willen versterken ^^ (hoewel ik wel echt benieuwd ben naar het effect van een kwart of halve maya zegel in m'n hol)

azgaza

Badass junkie
Ik neem geen drugs die ik nou echt snel in mijn kont zou steken, een paddo of een zegel er in stoppen lijkt me gewoon niet erg practisch. Maar ik ben niet tegen het concept van anaal drugs nemen, maar wie ziet zichzelf nou met een paddo in zen reet?

neti

Badass junkie
hahaha misschien groeit die paddo wel retegoed man, voedsel genoeg

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ECHTE mannen durven hun kont te gebruiken voor genotsmiddelen, uiteaard. Respect voor jou, stonie! :wink: Hahaha, zou de prostaat ook vrolijk worden van mdma?

Anyway, god heeft je een aarsch gegeven met een reden, maak er gebruik van!

Pikachu

Wijs gebruiker
Eigenlijk nooit geprobeerd om een prostaat-orgasme op te wekken...

Dit doet me wel denken: Één man, één prostaat, één missie!

lichtendonker

Belezen gebruiker
vode zei:
ECHTE mannen durven hun kont te gebruiken voor genotsmiddelen, uiteaard. Respect voor jou, stonie! :wink: Hahaha, zou de prostaat ook vrolijk worden van mdma?

Anyway, god heeft je een aarsch gegeven met een reden, maak er gebruik van!

hear hear :beer:

J0rrit

Badass junkie
Dit gaat me echt te ver, waarom die shit in je reet stoppen, neem dan gewoon het dubbele of het driedubbele oraal.

what's the fucking problem.....

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik zal ook niet snel me broek naar beneden doen en er iets rectaal inspuiten... Ik kan me goed voorstellen als je nou veel ervaring hebt met drugs en wat nieuws wil proberen zoals stonie! Dat zal best wel de moeite waard zijn zo aan ze reactie te horen :openmouth:

Ik ben nog jong dus ik zal het zeker onthouden voor later :sunglasses:

caatje

Badass junkie
Het idee om te pluggen om je maag te ontzien dat staat me wel aan. Maar...ik ben een xtc gebruiker en wat doet dat met het gaatje "waar de zon nooit schijnt"? Dat houdt me tegen, het idee dat je daarna dagen (weken?) last (=pijn) hebt met poepen.

Een zegel daarentegen kan ik me wel voorstellen, het is flinterdun dus behalve met het inbrengen lijkt het mij dat dat je niet in de weg zal zitten. Om de een of andere vage reden lijkt mij de werkzame stof niet agressief zoals mdma (waarvan ik ook niet weet of het agressief is maar het lijkt me gewoon zo)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DarkScope zei:
Dit gaat me echt te ver, waarom die shit in je reet stoppen, neem dan gewoon het dubbele of het driedubbele oraal.

what's the fucking problem.....

Net zoals waarom zou je snuiven, heerlijk die stekende pijn in je neus. Of waarom zou ej dan uberhaupt drugs nemen, zoek dan toch highs in de realiteit. Mieperd. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee die staan in 3970 zijn topic.

Maar oplossen in lauw water.
Spit vullen
Anus reinigen
Trippen maar .....

Bovenaan