Planten groei

brasweed

Newbie
Ik zoek een goede weed plant die niet te groot wordt, en niet ruikt.
Waar ik woon mag er niet geteeld worden en ik wil ze gewoon in de tuin zetten.
Voor mij gaat er nog steeds niets boven de Nederlandse kwaliteit.
:stoned:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Weet er weinig van maar niet ruiken gaat in elk geval lastig worden. Alle wiet verspreid behoorlijk geur, en de enige variatie is dat sommigen erger geuren.

Weet niet hoe je buren zijn maar wellicht willen ze wel zwijgen tegen instanties in ruil voor wat oogst :wink:

Beanhead

Badass junkie
Stekje kopen, in de buitenlucht als het niet aan de kant van het straat is zal de geur opzich nog meevallen...

NLX?

cropp

Badass junkie
Hoezo mag er niet geteeld worden, is toch jou tuin?

Maar, wiet ruik je gewoon, zeker als je bijna oogst.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
je bent al te laat om iets buiten te zetten had je iest vroeger mee moeten beginnnen als jou was zal ik voor een lowryder gan word niet hoger dan 40 cm maar dat dus voor volgend jaar want dit jaar ga je het zonder lampen erbij niet meer redden

azarius die banner boven an de site kan je zaadjes bestellen effe zoeken en je vind vast een lekekr soortje voor volgendjaar

:stoned:

pannes

Experimenterende gebruiker
hij woont in zuidamerika en oom klaas jij verdient een plaats in het guiness book of records als je een plant van 10 meter afstand kan ruiken.

Oom Klaas

Badass junkie
Is ook een beetje overdreven, maar 5 meter lukt zeker wel.
Planten van een maat van me hebben net kleine topjes en ruik je door z'n hele tuin.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Is ook een beetje overdreven, maar 5 meter lukt zeker wel.
Planten van een maat van me hebben net kleine topjes en ruik je door z'n hele tuin.

Je zal wel moeten concurreren met mijn buurman want die
heeft ze ook geroken van op +-10 meter... :)

Gelukkig maakt die er geen probleem van, 't is maar wiet.

Bovenaan