Plakkerige coke

Hallo ,
Ik heb sinds kort een nieuwe dealer het gaat om een antiliaan ik heb 5 gram van hem gekocht het is een half vingertje hij zei dat het puur was zeggen ze allemaal🤣😅
Toen ik thuis kwam kon ik de coke met mijn handen opbreken het leek wel kauwgom klei achtig als ik het met een pasje fijn druk op een bord blijft het plakken
Als het even heeft gelegen kunje het wel superfijn crushen tot poeder
Ik heb 2 lijnen neergelegd de eerste lijn viel echt goed superchillen de 2e lijn heeft zoon 2 uur op het bord gelegen toen ik deze opsnoof leek de lijn niet egaal naar binnen te komen was wat klonterig
Nog nooit zoon coke gezien of gehad ik had wel neuspijn en als ik mn vinger in mn neus deed was t bloederig en redelijk verstopt
Zo ziet het spul eruit zie fotos20230422_212250.jpg

Wij kunnen niets zeggen of speculeren over de kwaliteit.
Halve vinger, negen strepen, puur, dubbeldikke duim,... uitspraken die weinig onderbouwing hebben zonder zwart op wit testresultaat van een herkend testcentrum.
Laten testen dus en dan heb je zekerheid.
Ik hoor horror verhalen over coke die gemixt word op de antillen met levimasol je kunt er ledenmaten mee verliezen ?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik hoor horror verhalen over coke die gemixt word op de antillen met levimasol je kunt er ledenmaten mee verliezen ?

70% van samples getest in Zwitserland en Duitsland zit er een kleine percentage levamisole in versneden. Als je dagelijks enkel grammen wegsnuift zal dat zeker geen goed doen aan je neus maar dat heb je met puur spul ook. Zoals eerder gezegd, testen! Dan ben je zeker en ga je geen last hebben van horror verhalen.

Brakka Mang

Badass junkie
Is gewoon normaal. Pure coke kan plakkerig zijn. Bewaren in koelkast of met manitol beetje in de molen gooien. wg 2 gr bij 5 puur. Hou je gewoon goeiw poeder en is aterk zat. Pure coke kan je niet snuiven. Dan krijg je bloedneus

Is gewoon normaal. Pure coke kan plakkerig zijn. Bewaren in koelkast of met manitol beetje in de molen gooien. wg 2 gr bij 5 puur. Hou je gewoon goeiw poeder en is aterk zat. Pure coke kan je niet snuiven. Dan krijg je bloedneus
Ik ga tog geen goede coke mixen😉 ik hoop dat het puur is hij knalde wel echt hoor ,de laatste keer coke was in 2011 dus mischien komt het omdat ik geen tolerantie meer heb dat hij zo hard aankwam aleen die bloedneus die ik had na 2 lijnen had ik vroeger nooit met die gemixte shit
Volgens mn dealer is het puur ,
oudere antiliaan ver over de 50 kwam betrouwbaar en als een echte vakman over, en over 2 weken weet ik hoe goed het spul is dus fingers crossed.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Volgens mn dealer is het puur ,
oudere antiliaan ver over de 50 kwam betrouwbaar en als een echte vakman ove

Ken dealers die zo mogen mee eten aan tafel van je vrouw of je moeder omdat ze zo vriendelijk en betrouwbaar overkomen maar nog altijd shitzooi verkopen. Zegt niets over je product.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ken dealers die zo mogen mee eten aan tafel van je vrouw of je moeder omdat ze zo vriendelijk en betrouwbaar overkomen maar nog altijd shitzooi verkopen. Zegt niets over je product.
So very true..

Laten testen zoals al genoemd is. En wat ik soms doe mocht ik 1gr MDMA halen als voorbeeld weeg ik het voor hun neus omdat het meestal minder is.
Maar heb ook een dealer die vraagt eerst :Heb je een weegschaal (zijn batterijen waren net leeg) en weegde precies 2gram af voor een zeer nette prijs en kwaliteit kwam uit op 72%MDMA perfect dat soort eerlijke dealers. Maar je moet het maar net treffen, mijn ervaring is dat dealers die vooral psychedelica hebben het ook laten testen. Alleen blijft het jammer dat ze LSD niet meer kwantificeren (de hoeveelheid ug LSD testen)

So very true..

Laten testen zoals al genoemd is. En wat ik soms doe mocht ik 1gr MDMA halen als voorbeeld weeg ik het voor hun neus omdat het meestal minder is.
Maar heb ook een dealer die vraagt eerst :Heb je een weegschaal (zijn batterijen waren net leeg) en weegde precies 2gram af voor een zeer nette prijs en kwaliteit kwam uit op 72%MDMA perfect dat soort eerlijke dealers. Maar je moet het maar net treffen, mijn ervaring is dat dealers die vooral psychedelica hebben het ook laten testen. Alleen blijft het jammer dat ze LSD niet meer kwantificeren (de hoeveelheid ug LSD testen)
Klopt maar meestal als je 1 gram coke haalt krijg je 0,8 of 0,9 gram en 9 van de tien keer is het troep een vriend van me haalde in 2009 ook coke die liet hij testen en was echt puur maar je kreeg maar 0,7 .in ieder geval aanstaande donderdag breng ik het naar de ggd om te laten testen.

Lemmy

Badass junkie
Klopt maar meestal als je 1 gram coke haalt krijg je 0,8 of 0,9 gram en 9 van de tien keer is het troep een vriend van me haalde in 2009 ook coke die liet hij testen en was echt puur maar je kreeg maar 0,7 .in ieder geval aanstaande donderdag breng ik het naar de ggd om te laten testen.

Zijn junkies niet de verschopelingen van de maatschapij ofzoiets?

cocanostra

Newbie
De coke die je kocht is meer dan waarschijnlijk iets te weinig versneden, dus iets te zuiver voor het snuiven. Pure coke bestaat niet tenzij je hem zelf afkookt in ammoniak en dan nog. Coke tussen de 40% en 75% is goede coke, wellicht zit deze er iets boven wat bloedingen in je neus kan veroorzaken en nog enkele andere onaangename shit kan veroorzaken. Ik koop coke in blokken/Kg en heb in de loop der jaren reeds verscheidene kilo's aangekocht uit diverse landen verschil is de zuiverheid en structuur maar zijn altijd iets wat plakkerig of mals hoe je het ook wil noemen niks mis mee. Coke is gevoelig voor warmte wat wil zeggen dat als je coke te warm wordt dan wordt deze malser en kleverig en dat is reeds bij warm weer of te warm in je broekzak enz. Heeft weinig te maken met wat hij versneden is, de impact is door versnijdingsmiddelen zeer miniem temperatuur is hier de main factor. Bewaar hem iets koeler dan kamertemperatuur rond de 18 graden. In je koelkast wordt die droger maar te lang daarin of in de vriezer word hij uiteindelijk beton. Dus dit is over het algemeen wat er aan de hand is met plakkerige coke er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar ik zou me niet steeds focussen op het slechtste scenario wat meestal door velen gedaan wordt. Ik hoor door sossemannen soms de gekste beweringen en achten zichzelf dikwijls DE expert te zijn als hun grammetje sos niet zo uitziet als daarvoor en verkondigen dan soms zulke bizarre verhalen hilarisch te noemen welliswaar. Rond coke zijn zeer veel onware mythes waaraan men zich vastklampt,ook hier op dit forum zijn ze te horen. Dit alles gezegd zijnde met alle respect naar iedereen toe op dit forum. Laat u vooral niks wijsmaken en laten testen is idd zoals men hierboven al vernoemde geeft u het enige echte antwoord op uw vraag als je dit echt wil.

Lemmy

Badass junkie
Heb een maand of drie geleden nog eens plakkerige coke gehad. Het was een ramp om er lijnen van te maken.

Het effect was niet eens slecht maar ook weer niet zo speciaals, werkte niet zo lang.

Vincent A

Bewuste gebruiker
Hallo ,
Ik heb sinds kort een nieuwe dealer het gaat om een antiliaan ik heb 5 gram van hem gekocht het is een half vingertje hij zei dat het puur was zeggen ze allemaal🤣😅
Toen ik thuis kwam kon ik de coke met mijn handen opbreken het leek wel kauwgom klei achtig als ik het met een pasje fijn druk op een bord blijft het plakken
Als het even heeft gelegen kunje het wel superfijn crushen tot poeder
Ik heb 2 lijnen neergelegd de eerste lijn viel echt goed superchillen de 2e lijn heeft zoon 2 uur op het bord gelegen toen ik deze opsnoof leek de lijn niet egaal naar binnen te komen was wat klonterig
Nog nooit zoon coke gezien of gehad ik had wel neuspijn en als ik mn vinger in mn neus deed was t bloederig en redelijk verstopt
Zo ziet het spul eruit zie fotosBekijk bijlage 50796
D’r zijn verschillende soorten coke met verschillende soorten structuur

caninus

Bewuste gebruiker
70% van samples getest in Zwitserland en Duitsland zit er een kleine percentage levamisole in versneden. Als je dagelijks enkel grammen wegsnuift zal dat zeker geen goed doen aan je neus maar dat heb je met puur spul ook. Zoals eerder gezegd, testen! Dan ben je zeker en ga je geen last hebben van horror verhalen.
Dat is eigenlijk alleen bij Colo zo, bij Boli en Peru zit dat er eigenlijk nooit in.

caninus

Bewuste gebruiker
En dat onderbouw je met ...? 99% van de eindgebruikers zoals jij weten niet eens welk logo het blok heeft waar hun packie van geschraapt is.
Ik gebruik helemaal geen coke, maar ik weet wel wie, wat en hoe ze de originele blokken (geen systeem blokken) binnentrekken (en dan bedoel ik exacte locatie, van zuid amerika tot schiphol (in 90% van de gevallen) want gaat altijd een tracker in zending mee, hier wordt op voorhand al een filmpje van gestuurt in welke doos de tracker gaat). Ik ben gewoon degene die het altijd wegbrengt naar testservice voor hun. Dus weet ook exact wat erin zit. Levamisol is niet iets waar ze hier mee gaan versnijden

caninus

Bewuste gebruiker
En wat is dat nou weer voor gelul over de logo's? Ik weet exact welke blokken origineel zijn en welke systeem blokken die hier geperst zijn (incl.logo)

Lemmy

Badass junkie
Ik gebruik helemaal geen coke, maar ik weet wel wie, wat en hoe ze de originele blokken (geen systeem blokken) binnentrekken (en dan bedoel ik exacte locatie, van zuid amerika tot schiphol (in 90% van de gevallen) want gaat altijd een tracker in zending mee, hier wordt op voorhand al een filmpje van gestuurt in welke doos de tracker gaat). Ik ben gewoon degene die het altijd wegbrengt naar testservice voor hun. Dus weet ook exact wat erin zit. Levamisol is niet iets waar ze hier mee gaan versnijden

Je gebruikt het niet, maar "je weet wel wie".

Wat een gelul.

caninus

Bewuste gebruiker
Moet ik daarvoor gebruiken dan? Beetje kromme redenering, dacht je dat jouw dealer wat naar binnen trekt uit zuid amerika? Neem nou maar van mij aan van niet. Als ik samples voor hun inlever, bedoelen ze bij testservice, niet bij "testneus"

_shikantaza

Badass junkie
Je gebruikt het niet, maar "je weet wel wie".

Wat een gelul.
Mwah. Ik heb mijn dealer wel eens gevraagd of hij zijn eigen spul wel eens had gehad. Hij zei toen iets in de trant van "ik kijk wel uit". Eigenlijk zegt @caninus dat hier ook.

Ik denk dat een slimme leverancier er ook nooit aan begint want dat heeft een hele grote kans om fout af te lopen. Never get high on your own supply.

caninus

Bewuste gebruiker
Zo'n dealer heeft ook niet zoveel aan de persoonlijke mening van een gebruiker. Een testuitslag van een sample hebben ze veel meer aan dan dat iemand zegt of hij goed of slecht is. Alleen zal een importeur zelf nooit zijn gezicht laten zien bij een testservice, daarom lever ik ze voor sommige bekenden in. Dat is alles.

caninus

Bewuste gebruiker
Levamisol is ook iets wat je er niet uit kunt koken en supermix ook niet (hoewel je aan de reactie bij het uitkoken wel al vaak kunt zien of het om systeemblokken gaat (blokken die hier opnieuw zijn versneden en geperst) of om originele blokken uit zuidamerika.

caninus

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vaker samples gezien waarbij 83 of 84% testuitslag terug kwam, maar die wel 9.2 strepen uitkookten (deze waren met een zeilboot hierheen gehaald naar de canarische eilanden, dat lukt tegenwoordig niet meer schijnbaar). Uitkoken is ook niet de meest betrouwbare methode om de puurheid te testen

Lemmy

Badass junkie
Mwah. Ik heb mijn dealer wel eens gevraagd of hij zijn eigen spul wel eens had gehad. Hij zei toen iets in de trant van "ik kijk wel uit". Eigenlijk zegt @caninus dat hier ook.

Ik denk dat een slimme leverancier er ook nooit aan begint want dat heeft een hele grote kans om fout af te lopen. Never get high on your own supply.

Nou dan excuseer ik me meteen.

glimmendWit

Newbie
En wat is dat nou weer voor gelul over de logo's? Ik weet exact welke blokken origineel zijn en welke systeem blokken die hier geperst zijn (incl.logo)
Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out

caninus

Bewuste gebruiker
Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out
Serieus? Heb je nu speciaal een account aangemaakt om dit bericht te typen? Wat probeer je nu te zeggen, dat je in die 30 veel gezien, maar weinig nuttige dingen geleerd hebt. En blijkbaar uiteindelijk ook niet de juiste mensen hebt leren kennen (maar dat kan ook te maken hebben met je gebruik, de meeste bekenden van mij hebben het niet zo op eindgebruikers)

Bovenaan