Pillen met meth!

tomz0r

Badass junkie
Oppassen als je grijze pillen met een omega logo er op hebt weten te bemachtigen. Ze zijn getest op 6 mg methamfetamine.
Gelijk door de wc spoelen die rotzooi!

Testnummer 1774 testcentrum Arnhem 026-8451300 voor de mensen die het na willen checken.

TrippyShit

Badass junkie
Ze zijn er idd. Met oud&nieuw op de dag zelf nog roze hartjes uit Utrecht kunnen halen. Waren wel aardig maar later bleek een behalve mdma ook speed en meth in te zitten :rolleyes:

monkah

Experimenterende gebruiker
Zou het niet een idee zijn om een www op te zetten zoiets als pillreports?
Maar dan alleen maar posten mogelijk maken met test nr# en test center.
Op die manier zou je dan de dealers buiten de deur houden met hun nep reports, die hun troep aan de man proberen te brengen. En het zou een mooi overzicht geven wat er momenteel in NL te verkrijgen is.

Ik heb de mogelijkheden om zoiets te hosten,... alleen ben ik niet goed in webbies bouwen.
Laat me anders even weten als je het ook wat vind...

OT: Nekshot voor de pillendraaier die Meth in zn pillen gooit!

tomz0r

Badass junkie
Mooi dat mijn dealer ook schrok en mij mijn geld teruggaf en al die rotpillen door zijn wc heeft gespoeld.
Twijfelde even aan zijn oprechtheid, maar hij wist echt van niks. Hij vertrouwde zijn bron onterecht.

J86

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Meth is tof. Hou je mond over meth.

Enige reden dat jij hier post is om aandacht te krijgen he .. tering doe niet zo triest

OT:
Bedankt voor de waarschuwing!

Niet verwacht dat zoiets in Nederland voor zou komen :(

Extisi

Wijs gebruiker
Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
En dan hebben jullie iets tegen Meth? Dat vind ik écht hypocriet.

steelpad

Extisi zei:
Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
Meth is het einde

tomz0r

Badass junkie
Extisi zei:

Ik dit topic waarschuw ik alleen voor XTC-pillen met meth erin. Om mensen te beschermen die niet in de veronderstelling zijn dat ze meth nemen en dus gevaar lopen zonder de risico's van tevoren te hebben overwogen. Ik zie hier trouwens nergens een oordeel over meth staan behalve het jouwe.

EN LAAT JE PILLEN ALTIJD TESTEN MENSEN!
Heb lang moeten zoeken naar een MDMA-pil. Heb eerst nog allemaal rotzooi gehad met mCPP, 2C-B en ook 4-MTA er in (kroontjes, mickey mousjes en motorola's). Echt oppassen wat je koopt dus. SLIK NIET WAT JE NIET KENT, HELEMAAL NU NIET!

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.

Vervolgens dien je een vertilator in je toilet te plaatsen zodat ze rectaal ingebracht worden. :stoned:

seymourebutes

jullie praten echt alsof jullie pillen bij de lokale supermarkt kopen. Bij mijn supermarkt hebben ze geen pillen.

Immo

Badass junkie
Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik tegenwoordig alles moet laten testen vanwege de grote hoeveelheden troep op de markt, Ik heb het idee dat je tegenwoordig nog maar 10% kans hebt dat je pillen met mdma erin krijgt wanneer je xtc pillen koopt.

martin van nu

Belezen gebruiker
CHIASME zei:
martin van nu zei:
Dat het niet in de supermarkt verkocht mag worden is vanwege de volkgezondsheid. :)

Waarom kan ik er dan wel peuken kopen?

Oh, maar maak je geen zorgen.
Ze controleren ook weer niet zo streng, dat je niet op elke straathoek pillen illegaal kunt krijgen.
Dan kan er wel meth, of god weet wat in zitten, maar dat schaad alleen drugs gebruikers.
Niet het volk.
Het volk hebben ze namelijk beschermt door het illegaal te maken.
Hoe zijn we hier beland?

J86

Bewuste gebruiker
Extisi zei:

Meth is wel ff wat verslavender en intenser als een joint, alcohol of pillen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat.

Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.

Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij :rolleyes:

tomz0r

Badass junkie
Immo zei:
Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik tegenwoordig alles moet laten testen vanwege de grote hoeveelheden troep op de markt, Ik heb het idee dat je tegenwoordig nog maar 10% kans hebt dat je pillen met mdma erin krijgt wanneer je xtc pillen koopt.

Tegenwoordig doet het testcentrum een zuurtest en als er sowieso geen MDMA in zit testen ze hem niet. Ze testen dus alleen nog pillen met MDMA er in. De rest niet. Komt doordat er veel te veel rotzooi is en ze landelijk maar rond de 200 pillen kunnen testen. Er worden er ongeveer 500 per week ingeleverd momenteel gemiddeld.
In mijn methpil werd bij de zuurtest wel MDMA aangetoond, maar na het testen bleken er slechts "sporen van MDMA" in te zitten. Als je zelf zo'n zuurtest koopt in de smartshop en hij geeft aan dat er MDMA in zit betekent het nog niet dat je zuivere pillen hebt!

Toen ik die pillen naar het testcentrum bracht een weekje terug waren er voor mij 15 pillen weggebracht waarvan er in 11 geen spoor van MDMA zat volgens die mevrouw.

tomz0r

Badass junkie
CHIASME zei:
martin van nu zei:
Dat het niet in de supermarkt verkocht mag worden is vanwege de volkgezondsheid. :)

Waarom kan ik er dan wel peuken kopen?

Dat zorgt niet voor schade aan de maatschappij. Je arbeidsintensiviteit leidt er niet onder. En de overheid vangt er enorm veel accijns voor.
Bij XTC is dit anders. Er zouden veel mensen met concentratie- en stemmingsproblemen komen en minder goed functioneren.

Qua sigaretten ben ik het ook niet eens met het beleid, maar ik vraag me af of het nu nog mogelijk is om ze te verbieden. Er worden nu al heel veel pakjes uit het oosten gesmokkeld.

Extisi

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.

En jou mening doet mij iets? Duidelijk niet. Moet jij niet mijn msn vragen om vervolgens 10 pillen te bestellen omdat je zo wanhopig graag weer wilt spacen?

Extisi

Wijs gebruiker
J86 zei:
Extisi zei:

Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.

Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij :rolleyes:

Oh, dat vind ik wel apart. Ik heb al heel lang geen X gebruikt, ik rook niet meer en ik blow ook niet elke dag. Ik drink bijna geen alcohol en ik trip nooit meer op Lsd.
Wat een drugs gebruik he? Jemig, ik word er zelf stil van als ik zie hoeveel ik elke dag gebruik! :openmouth:

tomz0r

Badass junkie
Extisi zei:
Angramar Temenos zei:

En jou mening doet mij iets? Duidelijk niet. Moet jij niet mijn msn vragen om vervolgens 10 pillen te bestellen omdat je zo wanhopig graag weer wilt spacen?

Ga ergens anders aandacht zoeken.

Extisi

Wijs gebruiker
Extisi zei:
J86 zei:
Extisi zei:

Oh, dat vind ik wel apart. Ik heb al heel lang geen X gebruikt, ik rook niet meer en ik blow ook niet elke dag. Ik drink bijna geen alcohol en ik trip nooit meer op Lsd.
Wat een drugs gebruik he? Jemig, ik word er zelf stil van als ik zie hoeveel ik elke dag gebruik! :openmouth:

J86

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Angramar Temenos zei:

Ga es op een ander forum mensen lopen irriteren ofzo

Je voegt hier helemaal niks toe

Extisi

Wijs gebruiker
J86 zei:
Extisi zei:
Angramar Temenos zei:

Ga es op een ander forum mensen lopen irriteren ofzo

Je voegt hier helemaal niks toe

Ok.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat blijft dit toch een heerlijk forum. Even wachten tot iemand neer gaat en dan met zn allen trappen. Extisi ziet het probleem wat meth betreft niet, ik persoonlijk ook niet en ik durf er gif op in te nemen dat iedereen die er op in ging zelf ook nooit meth geprobeerd heeft. Het enige dat wij kennen is de propaganda op tv.. horen wij inmiddels niet beter te weten?

martin van nu

Belezen gebruiker
@ExceptionalInsight

Propaganda werkt altijd averechts, omdat er altijd tig mensen zijn die er direct doorheen prikken.
Nederlandse mensen zijn nu eenmaal wat nuchterder, dus de nederlandse regering probeert het al niet amper. (over wiet, speed en coke enzo)
De Amerikaanse regering probeert het bij die stoffen wel en der zijn genoeg mensen in de media, op het internet, of in films en documentaires enzo, die keihard zeggen dat het pure onzin is.

Dat je dat tegengeluid nooit over meth hoort, zou best wel eens kunnen betekenen dat die verschrikkelijke verhalen over meth echt kloppen.
Ook gebruikers van meth zeggen dat de verhalen kloppen. (dan heb ik het niet over mensen die het 1x geprobeert hebben om stoer te kunnen doen)
Tenzij jij me nu het tegendeel bewijst, ga ik daar vanuit.

Het enige dat wij kennen is de propaganda op tv.. horen wij inmiddels niet beter te weten?
Met WIJ bedoel je dat jij ook niet meer als dat kent, neem ik aan.
Wie ben jij dan om mensen de indruk te geven dat het niet klopt?
Der lezen hier zat opstandige tienertjes (zoals extisi) mee te lezen die onozel genoeg zijn om je nog te geloven ook.

Als de verhalen over meth overdreven zouden zijn, dan was de Nederlandse drugs-scene er toch al jaren geleden bovenop gesprongen.
Wij weten namelijk idd wel beter dan de Amerikanen zomaar te geloven.
Omdat we in Nederland juist verschil weten te maken tussen onschuldig, ongezond, troep, verschrikkelijke troep en van dit soort ongelofelijke teringbende, zijn we tot nu toe met z'n alle zo snugger geweest dat er hier nooit een markt voor is geweest.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het enige wat ik nog zou pikken dat als XTC wordt verkocht zou MDMC (Methylone) of MDEA of zo zijn. Dat lijkt heel erg op de werking ervan en is niet slechter voor je dan MDMA..

J86

Bewuste gebruiker
idd, het gaat niet om of meth nou zo vreselijk is of niet.

feit is gewoon dat het een enorme impact kan hebben als je MDMA denkt te nemen en Meth naar binnen krijgt. bovendien misschien is niet alle propaganda waar maar meth is zeker een gevaarlijkere drug dan XTC.

Bovenaan