Extisi zei:Meth is tof. Hou je mond over meth.
pffrrrt.Extisi zei:Meth is tof. Hou je mond over meth.
Moeten wij jou nou serieus nemen? Dat jij zelfs nog onder deze nickname durft posten op dit forumExtisi zei:Meth is tof. Hou je mond over meth.
tomz0r zei:Extisi zei:Meth is tof. Hou je mond over meth.
Je mag ze hier uit de wc komen vissen als je wil...![]()
Extisi zei:Meth is tof. Hou je mond over meth.
Meth is het eindeExtisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
En dan hebben jullie iets tegen Meth? Dat vind ik écht hypocriet.
Extisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
Angramar Temenos zei:Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.

seymourebutes zei:jullie praten echt alsof jullie pillen bij de lokale supermarkt kopen. Bij mijn supermarkt hebben ze geen pillen.
seymourebutes zei:jullie praten echt alsof jullie pillen bij de lokale supermarkt kopen. Bij mijn supermarkt hebben ze geen pillen.
martin van nu zei:Dat het niet in de supermarkt verkocht mag worden is vanwege de volkgezondsheid.![]()
CHIASME zei:martin van nu zei:Dat het niet in de supermarkt verkocht mag worden is vanwege de volkgezondsheid.![]()
Waarom kan ik er dan wel peuken kopen?
Extisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.

Immo zei:Ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik tegenwoordig alles moet laten testen vanwege de grote hoeveelheden troep op de markt, Ik heb het idee dat je tegenwoordig nog maar 10% kans hebt dat je pillen met mdma erin krijgt wanneer je xtc pillen koopt.
CHIASME zei:martin van nu zei:Dat het niet in de supermarkt verkocht mag worden is vanwege de volkgezondsheid.![]()
Waarom kan ik er dan wel peuken kopen?
Angramar Temenos zei:Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.
J86 zei:Extisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
Meth is wel ff wat verslavender en intenser als een joint, alcohol of pillen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat.
Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.
Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij![]()
Extisi zei:Angramar Temenos zei:Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.
En jou mening doet mij iets? Duidelijk niet. Moet jij niet mijn msn vragen om vervolgens 10 pillen te bestellen omdat je zo wanhopig graag weer wilt spacen?
Extisi zei:J86 zei:Extisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
Meth is wel ff wat verslavender en intenser als een joint, alcohol of pillen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat.
Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.
Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij![]()
Oh, dat vind ik wel apart. Ik heb al heel lang geen X gebruikt, ik rook niet meer en ik blow ook niet elke dag. Ik drink bijna geen alcohol en ik trip nooit meer op Lsd.
Wat een drugs gebruik he? Jemig, ik word er zelf stil van als ik zie hoeveel ik elke dag gebruik!![]()
Extisi zei:Angramar Temenos zei:Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.
En jou mening doet mij iets? Duidelijk niet. Moet jij niet mijn msn vragen om vervolgens 10 pillen te bestellen omdat je zo wanhopig graag weer wilt spacen?
J86 zei:Extisi zei:Angramar Temenos zei:Die meth vind ik toch echt iets te ver gaan extisi, sorry.. Als ik pillen krijg met meth erin gaan ze echt lina recta de plee in.
Ga es op een ander forum mensen lopen irriteren ofzo
Je voegt hier helemaal niks toe
Met WIJ bedoel je dat jij ook niet meer als dat kent, neem ik aan.Het enige dat wij kennen is de propaganda op tv.. horen wij inmiddels niet beter te weten?