Phenibut

Kris88x

Newbie
Hallo

ik vroeg me af, zie je phenibut in je bloed? En kan je een operatie ondergaan van 1-2 uur als je phenibut gebruikt?

ik was hier erg benieuwd naar omdat de werking 24 uur is. Ik ben benieuwd of iemand dit weet!!
Groetjes

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Hallo

ik vroeg me af, zie je phenibut in je bloed? En kan je een operatie ondergaan van 1-2 uur als je phenibut gebruikt?

ik was hier erg benieuwd naar omdat de werking 24 uur is. Ik ben benieuwd of iemand dit weet!!
Groetjes
In theorie wel . Eenmalig, als geruststellende middel.
Bron: Russische apotheek.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Hallo

Groetjes
Als je onder narcose gaat lijkt het mij behoorlijk gevaarlijk. Phenibut en andere downers kunnen elkaar flink versterken.

Als je niet onder narcose gaat zou ik het ook niet doen, overigens.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Als je dit aangeeft bij je arts dan kan het denk ik wel, maar je maakt het dan wel onnodig lastiger voor de arts om de juiste hoeveelheid morfine (?) toe te dienen, aangezien er synergie plaatsvindt tussen de twee middelen. Het lijkt me het best om de Phenibut niet te nemen.

Bovenaan