Ik ken iemand die van phenibut afkwam zoals van ghb.
Vam je huisarts krijg je het niet.dus zoek andere manieren ik mag hier verder niet op ingaan.
Baclofen
Gabapentine
Een benzo voor je hartslag en ontwenning.
Heb je capsules? Ik hoop poeder.elke dag een ministukje eraf. Al doe je er 3 maanden over.
Als je de medicatie in huis hebt post het hier.dan verandert je afbouw ten goede
Ik slik al een tijd phenibut. Dit werd steeds meer, zit nu op 6gr per dag. Heb verschillende keren geprobeerd te stoppen, afbouwen, maar kreeg verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen. Baclofen krijg ik niet van mijn huisarts. Iemand tips?
Goed zo! Wel oppassen met langdurig Xanax gebruik ook. Maar zet ‘m op!Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten. Heb wel Xanax van mijn huisarts gekregen. Maar ik zet door, wil nooit meer terug naar deze troep.
Vanaf zo'n 7 gram Phenibut per dag begint op een gegeven moment ook de maag en je lichaam te verzuren wat levensgevaarlijk kan wezen. Dat ze je bij de afkick überhaupt naar nul hebben weten af te bouwen is een klein wonder. Je had thuis beter een Diazepam recept kunnen voortzetten en uitgebreid de tijd kunnen nemen om deze af te bouwen. In verband met financiële middelen valt bijna iedere afkickkliniek ten prooi aan een te snelle afbouw.Wat een rotzooi phenibut, zou echt willen dat ik er nooit aan begonnen was, zit nu met een heel groot probleem..
Echt netjes, de laatste loodjes zijn het zwaarst vrees ik, heel veel succes en sterkte gewenst.Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten.
Ik bewonder je strijdkracht maar ik zou het niet teveel forceren anders riskeer je weer terugval op een later moment.Ja ik weet het van de Xanax, maar zonder is het niet te doen. Later dit ook maar afbouwen...
Nu 4,5 week van de phenibut af. Nog steeds veel last van spanningen, vooral in de ochtend. Neem nog wel Xanax. Probeer veel afleiding te zoeken. Hoe lang zal het nog duren voor die spanningen wat afnemen? Of komt dit niet meer door mijn eerdere phenibut verslaving?
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat je spaningen worden veroorzaakt door xanax die uitwerkt, licht versterkt door je phenibut verslaving van kort geleden.Nu 4,5 week van de phenibut af. Nog steeds veel last van spanningen, vooral in de ochtend. Neem nog wel Xanax. Probeer veel afleiding te zoeken. Hoe lang zal het nog duren voor die spanningen wat afnemen? Of komt dit niet meer door mijn eerdere phenibut verslaving?