Phenibut verslaving, hoe snel?

Ganjasmoker1993

Experimenterende gebruiker
Dag allen,

Hoe snel treedt een phenibut verslaving op?

Ik heb het nu 4 keer in een week gebruikt, steeds dosissen van 6 gram. Ik ben er nu van plan om er een tijdje van af te blijven, echter vrees ik wel voor de verslaving als ik sommige verhalen moet geloven.

Raver

Badass junkie
Zeer snel! Niet langer dan 3 dagen achter elkaar gebruiken. Dat spul is nog verslavender dan GHB.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Phenibut wil je niet vaker dan eenmaal per week gebruiken om tolerantie te voorkomen en zelfs dan is het raadzaam om regelmatig een langere pauze in te lassen. De dosering zo laag mogelijk houden helpt om tolerantie tot een minimum te reduceren; 6 gram is namelijk (erg) hoog. Gister kwam dit middel negatief in het nieuws en het zou zonde zijn als het door onzorgvuldig gebruik gereguleerd wordt. Problemen die door dat onzorgvuldig gebruik ontstaan en kunnen leiden tot een verbod, kunnen met een beetje discipline en gezond verstand voorkomen worden.

Henkoe

Newbie
Ik heb vorige week 3(500mg) dagen gehad en paar dagen daarna nog een 2 (500mg) per dag.
Zit ik nou ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg?

En hoe nu verder? Cold turkey of afbouwend stoppen?

Zo stom dit.
Deze werkt nog tot vannacht.
Of huisarts zo spoedig mogelijk bellen om baclofen?

Alvast bedankt.

Ganjasmoker1993

Ik heb vorige week 3(500mg) dagen gehad en paar dagen daarna nog een 2 (500mg) per dag.
Zit ik nou ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg?

En hoe nu verder? Cold turkey of afbouwend stoppen?

Zo stom dit.
Deze werkt nog tot vannacht.
Of huisarts zo spoedig mogelijk bellen om baclofen?

Alvast bedankt.
Hey Henkoe

De dosissen die je tot nu toe tot je genomen hebt zal je geen ontwenning van krijgen. Hier kan je gerust in een keer mee stoppen. Pas er wel mee op, ik heb na 4 dagen in totaal 18g phenibut gebruikt te hebben vreselijke ontwenning gekregen.

Lees m'n topic eens door
https://drugsforum.nl/threads/kratom-zoplicon-phenibut-withdrawal-hel.64021/

Stailoz

Dag allen,

Hoe snel treedt een phenibut verslaving op?

Ik heb het nu 4 keer in een week gebruikt, steeds dosissen van 6 gram. Ik ben er nu van plan om er een tijdje van af te blijven, echter vrees ik wel voor de verslaving als ik sommige verhalen moet geloven.

Ik zou als ik jou was gewoon stoppen. Misschien zal je niet helemaal top voelen, maar het zal te doen zijn. Ik zeg niet dat je ze hebt hoor, maar vaak is angst voor ontwenning reden genoeg voor mensen om er maar nog even mee door te gaan en dan ga je die helse ontwenning wel te pakken krijgen, dus ik zou als ik jou was direct ermee stoppen. Het is het echt niet waard.

Bovenaan