Phenibut info!

verrekijker

Belezen gebruiker
Dag iedereen, mss niet het juiste rijtje maar wou het hier toch even vragen.
Heb hier nu al zoveel over gelezen en onderzoek naar gedaan maar wat is nu een goede Phenibut om te bestellen? (Als ik dit niet mag vragen hier mag deze post ook weg) zoek niet direct een punt maar gewoon de soort en sterkte..
Ik als die hard GHB gebruiker kan altijd wel eens een hele diepe slaap gebruiken, en met Phenibut moet dat blijkbaar lukken?

alvast bedankt

verrekijker

Belezen gebruiker
Mss nog snel een vraag:

heb deze morgen voor de eerste keer Phenibut geprobeerd, op een lege maag om 6h15 800mg.
Niet veel van gevoeld en toen om 15h15 nog 400mg bijgenomen, mijn bedoeling is om eens goed door te kunnen slapen, zou ik nu nog een klein beetje bijnemen of het zo laten?

HappyMind

Badass junkie
Mss nog snel een vraag:

heb deze morgen voor de eerste keer Phenibut geprobeerd, op een lege maag om 6h15 800mg.
Niet veel van gevoeld en toen om 15h15 nog 400mg bijgenomen, mijn bedoeling is om eens goed door te kunnen slapen, zou ik nu nog een klein beetje bijnemen of het zo laten?
Ik zou het niet doen. Het is voor veel mensen even zoeken naar de ideale dosis. Je kunt een volgende keer beginnen met een wat hogere startdosering van bijvoorbeeld 1 gram.

Wellicht denk je dat het vrij onschuldig spul is, totdat je teveel neemt dus ik zou rustig zoeken naar de goede dosering. Ik nam een keer 1,5 gram in 1 keer en voelde me urenlang duizelig, trillerig en misselijk. Ergens tussen 800 mg en 1 gram vind ik zelf het fijnste (HCL variant).

In je beginpost lees ik dat je die hard GHB gebruiker bent, gebruik je de middelen los van elkaar? Of wat is je plan ermee qua frequentie?

verrekijker

Belezen gebruiker
ok ik ga niets bijnemen dan.
Ik gebruik idd veel GHB en had nu lichtjes misbruikt (wel niet lichamelijk) waardoor ik de laatste 2 nachten amper heb geslapen.
Had daarmee mijn hoop op de Phenibut gezet (ook de HCL trouwens)
Ik heb deze morgen enkele ml g genomen tot een uur of 11, rond 7 de eerste.
Nu niets meer.
Wou gewoon eens een goede nacht doorslapen met de goeie reacties die ik van Phenibut heb gelezen hieromtrent

verrekijker

Belezen gebruiker
heb de laatste uren een vooral luie werking ondervonden, beetje benzo achtig maar lichter..
niet heel aangenaam maar dit kan ook mede door de 2 zeer slechte nachten die ik achter de rug heb

HappyMind

Badass junkie
Ik heb zelf geen verstand van phenibut en GHB combineren of het na elkaar nemen. Dus dan weet ik ook niet of mijn bovenstaande post misschien juist onhandig is in jouw situatie.

Hopelijk slaap je vannacht wel lekker!

Dirkdirk

DF-koning
1706642779066.png

Nu komen we ergens, En ik altijd maar denken dat het een soort stimulant is, blijkt het gewoon een soort ghb gaba drug te zijn. Hoef ik niet. Ik ben wel benieuwd maar met mijn alcholisme sla ik deze over.

Sebas-

Belezen gebruiker
het is apart spul, met een zeer lange halfwaarde tijd. Heb het 2 jaar elke maandag gebruikt. Altijd me standard 1250mg afgewogen dosis in een bommetje van 1 laags toiletpapier, om zo de maandag en dinsdag vrolijk door te komen. Op woensdag back to baseline verder geen uitkickverschijnselen of iets. De woensdag en donderdag was ik dan aan de thc-olie en vrijdag en zaterdag van god los.
Met die gouden routine kwam ik elke week prima en zorgeloos door :)

Phenibut is goed, met een lichte stimulant erbij en je favo muziek aan een echte feel good substantie.
Maar ik ken mensen die geen grens hadden en Pheni voor een paar weekjes misbruikten en er zwaar in de problemen zijn gekomen.

Ook gebruik ik nagenoeg geen alcohol, benzo's en heel doe heel af en toe wat G maar minimaal. Dus mocht je nog andere gaba-middellen gebruiken dan raad ik phenibut sowieso af vanwege de extreme halfwaardetijd van ruim 48 uur.

Hoe is het je bevalleen nu een tijd later? Nog een juiste dosis kunnen vinden? En ja, zoals je laatste post aangeeft 1x per week aanhouden.
Bij misbruik en je het positieve effect verliest is permanent heb ik vaak gelezen, en dat naast de hel van een afkick...
Stay safe. Ben benieuwd naar je ervaring tot dusver. Ik ga de verpakking ook maar weer eens afstoffen en een dagje aan de Pheni soon!

verrekijker

Belezen gebruiker
het is apart spul, met een zeer lange halfwaarde tijd. Heb het 2 jaar elke maandag gebruikt. Altijd me standard 1250mg afgewogen dosis in een bommetje van 1 laags toiletpapier, om zo de maandag en dinsdag vrolijk door te komen. Op woensdag back to baseline verder geen uitkickverschijnselen of iets. De woensdag en donderdag was ik dan aan de thc-olie en vrijdag en zaterdag van god los.
Met die gouden routine kwam ik elke week prima en zorgeloos door :)

Phenibut is goed, met een lichte stimulant erbij en je favo muziek aan een echte feel good substantie.
Maar ik ken mensen die geen grens hadden en Pheni voor een paar weekjes misbruikten en er zwaar in de problemen zijn gekomen.

Ook gebruik ik nagenoeg geen alcohol, benzo's en heel doe heel af en toe wat G maar minimaal. Dus mocht je nog andere gaba-middellen gebruiken dan raad ik phenibut sowieso af vanwege de extreme halfwaardetijd van ruim 48 uur.

Hoe is het je bevalleen nu een tijd later? Nog een juiste dosis kunnen vinden? En ja, zoals je laatste post aangeeft 1x per week aanhouden.
Bij misbruik en je het positieve effect verliest is permanent heb ik vaak gelezen, en dat naast de hel van een afkick...
Stay safe. Ben benieuwd naar je ervaring tot dusver. Ik ga de verpakking ook maar weer eens afstoffen en een dagje aan de Pheni soon!
Wel ik heb echt een topervaring nu met dit product.
Heb het nu 3x gebruikt en ik denk dat het mijn favoriete “drugs” is aller tijden.
Je voelt het eigenlijk niet opkomen en twijfelt of je het überhaupt voelt maar dan zoveel uren later ben je echt top en zit je zo lekker in je vel, super veel energie en focus en toch gewoon goed kunnen slapen, heeeeerlijk!!!
ik heb het nu ook gewoon max 1x per week gebruikt en laatste x 2 weken tussen gelaten en toen was het gevoel nog het beste.
Heb elke keer rond de 1,6 gram gebruikt en vind dit zalig!

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Weet je, Phenibut is een geval apart, het is een wondermiddel maar tegelijkertijd een destructief middel, het is zo ontzettend verschillend in bepaalde dosissen. Van nootropic/angstremmend middel tot HGH verhogend middel tot compleet naar de klote. Ik heb alle fases ervaren. Echter nooit het nootropic gedeelte ervaren. Wel was ik extreem "opgepompt" voor 6 uur lang na dit te nemen in lage dosis en daarna te gaan sporten.. Het verhoogd de spiergroei echt gigantisch.

Als je het gebruikt op de "recreatieve" manier, wanneer je steeds 1.5 gram blijft bij nemen tot je op de 4.5 gram komt, dan overgaat op uppers en blijft redose met 750mg, Je kunt er zo 2 of 3 nachten op doorgaan. en je zult je waarschijnlijk ook gewoon ziek melden bij je werk om door te gaan (geloof mij. zo erg is het, je wilt gewoon verder gaan en zult dit ook doen). Je zal uiteindelijk gewoon 10 gram in nemen in 1 binge en je vreselijk voelen daarna. Oprecht een van de ergste katers die ik ooit in m'n leven heb ervaren. Echt om te janken, oprecht. Neem dit aub in een van je vakanties.

Phenibut is het enige middel wat ik ooit heb gebruikt waardoor ik vergat hoe ik levend bleef (oftewel geen gewoon water te drinken..) De uitdroging bij Phenibut kan dan ook ultra extreem zijn, met name in combinatie met uppers. zo erg dat je gewoon out gaat na 3 min wanneer je op bed ff een serie kijkt. (dit ervaar je niet wanneer je gefocussed bent bij bijv. met mensen praten of achter je pc zitten, daardoor merk je dit dus ook nooit tot je op bed gaat liggen). Ook zul je merken wanneer je "ff" een paar uur op bed ligt en wss alleen maar fantaseert over seks je matras en kussen doorweekt zal zijn met zweet. Letterlijk gewoon doorweekt. Je verliest liters water met Phenibut,

Herinner jezelf aub genoeg water te drinken (vooral geen alcohol). dit is echt een vereiste! Leer van mijn fouten. Ik heb wel eens gehad dat ik een aflevering van een van mijn favoriete cartoons keek en 3 uur later wakker werd en geen idee had wat er was gebeurd. Ik had oprecht geen idee wat ik de afgelopen 3 uur had gedaan en vulde dat maar zelf in op dat moment, Phenibut is een wondermiddel en tegelijkertijd je ondergang, ga er aub verantwoordelijk mee om.

Het is een middel waarin je zo ver kan doorslaan dat je in een plas bloed gevonden word en uiteindelijk bij de eerste hulp terecht komt. Sorry voor deze extreme woorden maar dit is letterlijk wat je leest op erowid experiences. Zelf heb ik ook op t randje gezeten van de dood denk ik... achteraf.. door mijn extreme uitdroging en geen bewustzijn hiervan. dit komt niet binnen op dat moment..
Ben hierdoor ook zo enorm geschrokken dat ik mijn laatste 5 gram Phenibut door de WC gespoeld heb, heb dit voor de rest alleen maar gedaan bij A-PHP (flakka). Dit is hoe ernstig deze drugs zich kan manisfesteren wanneer je het extreem misbruikt.

Vat dit ook absoluut op als educatieve informatie en niet als iets wat je wil laten afschrikken.

TLDR: Phenibut is alleen voor de meest gevorderde drugs gebruikers bedoeld in recreatief gebruik. Wanneer je een beginner bent, laat dit vooral liggen.
Ik kan dit niet genoeg benadrukken, deze substantie kan kan zich uitpakken van tot relaxed zijn tot op t randje zitten van de dood...

Laatst bewerkt:

verrekijker

Belezen gebruiker
Ja heel heftig idd maar zo is misbruik toch met alle drugs??
ik denk dat alle drugs op de GABA receptoren funest is in hoge doseringen maar ik begrijp je punt, tis opletten geblazen.
Als je het nu op 1x per week houdt en maximaal 1.6 G kan er niet veel gebeuren neem ik aan??

Aansluitend bij ILoveRCs en misschien wat laattijdig:
Gebruik Phenibut aub met mate: 1.5 gram absoluut maximaal per week en neem weken van geen gebruik in. Zelfs al heb je gewenning verhoog deze dosis niet, wacht liever 3 of 4 weken. Ik zou nu zelfs eerder geneigd zijn 0.5-1 gram (of minder) te gebruiken en niet de high (volledig relaxed and social state) op te zoeken van Phenibut (in hindsight).
Mijn ervaring op dit vlak:
Ik was een benzo/alcohol gebruiker gedurende vele jaren en ben overgeschakeld op phenibut/alcohol/pregabaline. In het begin, op beperkte wijze, maar al snel is mijn gebruik hiervan drastisch toegenomen. Op het eind nam ik 10 gram phenibut per dag en minstens 10+ pillen pregabaline (ik weet de dosering van de pillen niet meer), doch geen alcohol. Ik had hallucinaties, wist droom niet de onderscheiden van realiteit en werd homicidaal/suicidaal. Eindresultaat: collocatie (door rechter verplichte opname) in psychiatrisch ziekenhuis, eerst volledig afgesloten en dan afdeling ontwenning. Ik heb daar 3 maand gezeten, maar ben gelukkig nog in leven, evenals de personen rond mij.
Het spijt mij dat figuren, zoals ik, eigenlijk een slechte naam hebben geven (oa aan phenibut via politie, ziekenhuis, enz) wegens dit onverantwoord gebruik. Hou het onder controle en indien je denkt dat dit niet lukt, stop vroegtijdig.

verrekijker

Belezen gebruiker
Aansluitend bij ILoveRCs en misschien wat laattijdig:
Gebruik Phenibut aub met mate: 1.5 gram absoluut maximaal per week en neem weken van geen gebruik in. Zelfs al heb je gewenning verhoog deze dosis niet, wacht liever 3 of 4 weken. Ik zou nu zelfs eerder geneigd zijn 0.5-1 gram (of minder) te gebruiken en niet de high (volledig relaxed and social state) op te zoeken van Phenibut (in hindsight).
Mijn ervaring op dit vlak:
Ik was een benzo/alcohol gebruiker gedurende vele jaren en ben overgeschakeld op phenibut/alcohol/pregabaline. In het begin, op beperkte wijze, maar al snel is mijn gebruik hiervan drastisch toegenomen. Op het eind nam ik 10 gram phenibut per dag en minstens 10+ pillen pregabaline (ik weet de dosering van de pillen niet meer), doch geen alcohol. Ik had hallucinaties, wist droom niet de onderscheiden van realiteit en werd homicidaal/suicidaal. Eindresultaat: collocatie (door rechter verplichte opname) in psychiatrisch ziekenhuis, eerst volledig afgesloten en dan afdeling ontwenning. Ik heb daar 3 maand gezeten, maar ben gelukkig nog in leven, evenals de personen rond mij.
Het spijt mij dat figuren, zoals ik, eigenlijk een slechte naam hebben geven (oa aan phenibut via politie, ziekenhuis, enz) wegens dit onverantwoord gebruik. Hou het onder controle en indien je denkt dat dit niet lukt, stop vroegtijdig.
Damn heftig verhaal, nam je 10gr en enkele dagen op rij of …?

Ik had in de loop van een paar jaar opgebouwd naar 10 gram, in het begin nam ik 2-3 gram voor een vrijdagavond (wat eigenlijk al teveel is) in de week. Als je dit poogt zonder tolerantie (10 gram), dan ga je een zeer slechte reaktie hebben (overgeven voor 24 uur, enz, hospitalisatie en coma in het slechtste geval) Maar er is cross tolerantie met benzo gebruik. Ik gebruikte 10 gram dagelijks voor meer dan een maand (elke dag) en opbouwend in het jaar ervoor. Ik herinner me zo goed als niets meer van mijn laatste maand, buiten flarden hallucinaties, paranoia. En in combinatie met serieuse overdosis x10 pregabaline, ook een neuro tranquilizer/regulator. Dus ja, 10 gram dagelijks voor een maand is quasi dodelijk

Willest86

Newbie
Ik ben iemand die ergens in 2018 phenibut ontdekte, dit omdat iemand het mij aanraadde om van ghb afhankelijkheid af te komen. Ik vond het goedje niet echt boeiend en kickte af bij solutions van ghb, na een jaar afhankelijkheid (3/4 ml om de 2 uur). Toch het goedje later besteld in een lastige periode (vooral hcl). Ik gebruikte al vrij vlot 1,5 gram om de 6 uur. Ik topte op 12 gram per dag, uiteindelijk iets van 6 gram. Dit zo een half jaar volgehouden, toen ging het niet meer zo lekker. Ik spuugde alles uit op een avond en de dagen erna wat brak, veel geslapen, opgezwollen gevoel noem ik het maar, verder weinig aan de hand. Voelde me niet eens echt slecht. Pure alcohol kater is erger. Ik ben vervolgens een tijdje gestopt maar toch weer phenibut gaan gebruiken. Ditmaal 1,5 gram om de 5 uur voor lange periode, 2 jaar. Ik kwam opnieuw in de knoei door combi gebruik met ghb en speed. Ik besloot te stoppen met pheni van de ene op andere moment. Ik heb een week vrij genomen en had eigenlijk weer niet zo overdreven last ervan. Wel erg rustig moeten houden, wat diaree, thats it. Ik moet wel zeggen dat ik, net als zoals ghb afkick, het opvang met alcohol, wat sterke biertjes op een dag. Voor mij zijn al die horrorverhalen maar vreemd. Misschien ben ik een uitzondering. Het is de phenibut van de bekende site via de zoekmachine. Naja ghb kon ik ook een paar keer langer dan een maand om de 2 uur 3,5 ml en vrijwel geen last toen de 1,5 liter fles op was. Beetje een opgezwollen gevoel en slecht slapen een paar nachten. Tevens met alcohol opgevangen. Ook een maatje van mij vangt dit met alcohol op en volgens mij is dat goed te doen. Dronken word je toch niet overigens. Ik wou dit gewoon even kwijt omdat die horrorverhalen echt niet zo hoeven te zijn, laat je vooral niet gek maken door forums te lezen 😉

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Ik ben iemand die ergens in 2018 phenibut ontdekte, dit omdat iemand het mij aanraadde om van ghb afhankelijkheid af te komen. Ik vond het goedje niet echt boeiend en kickte af bij solutions van ghb, na een jaar afhankelijkheid (3/4 ml om de 2 uur). Toch het goedje later besteld in een lastige periode (vooral hcl). Ik gebruikte al vrij vlot 1,5 gram om de 6 uur. Ik topte op 12 gram per dag, uiteindelijk iets van 6 gram. Dit zo een half jaar volgehouden, toen ging het niet meer zo lekker. Ik spuugde alles uit op een avond en de dagen erna wat brak, opgezwollen gevoel, verder weinig aan de hand. Ik ben vervolgens een tijdje gestopt maar toch weer phenibut gaan gebruiken. Ditmaal 1,5 gram om de 5 uur voor lange periode, 2 jaar. Ik kwam opnieuw in de knoei door combi gebruik met ghb en speed. Ik besloot te stoppen met pheni van de ene op andere moment. Ik heb een week vrij genomen en had eigenlijk weer niet zo overdreven last ervan. Wel erg rustig moeten houden, wat diaree, thats it. Ik moet wel zeggen dat ik, net als zoals ghb afkick, het opvang met alcohol, wat sterke biertjes op een dag. Voor mij zijn al die horrorverhalen maar vreemd. Misschien ben ik een uitzondering. Het is de phenibut van de bekende site via de zoekmachine. Naja ghb kon ik ook een paar keer langer dan een maand om de 2 uur 3,5 ml en vrijwel geen last toen de fles op was. Beetje een opgezwollen gevoel en slecht slapen een paar nachten. Tevens met alcohol opgevangen. Ook een maatje van mij vangt dit met alcohol op en volgens mij is dat goed te doen. Dronken word je toch niet overigens. Ik wou dit gewoon even kwijt omdat die horrorverhalen echt niet zo hoeven te zijn, laat je vooral niet gek maken door forums te lezen 😉
Mooi hoor! Dus nu heb je niets nodig om je lekker te voelen?
Ik zou persoonlijk verwachten dat je toch een periode van minstens wat leegte zou moeten accepteren.
En ja, als je nu dagelijks een andere drugs zou nemen als Alcohol of iets dergelijks, dan moet je dat er wel bij vermelden.
Je lijkt gelukkig in dit stadium van je leven geen last te hebben van lastige ontwenningsverschijnselen (die zeker wel bestaan bij anderen.., dus pas maar op, het getij kan keren!)

Willest86

Newbie
Ik ben na gestopt te zijn met phenibut, enkele maanden daarna in ghb afhankelijkheid teruggevallen. Het was weer weer veel te goed zeg maar. Ik kon er niet mee stoppen ook en dan ga je erg veel 'schijt' hebben, kom je in overal in de knoei. Ik ben sneller op het punt gekomen van de ommekeer (4 maanden). Ik ben vervolgens ruim een half jaar weggeweest, detox, kliniek en safehouse. Ik voel me niet slecht zonder maar je mist wel wat. Gaba maakt het leven wel een stuk leuker. Zonder is geen depressie voor me. Het leven is dan ook prima aan te gaan maar phenibut, of ghb met name, blijft erg verleidelijk. Phenibut ben ik alsnog niet bang voor maar moet ik mee uitkijken, ghb probeer ik niet meer aan te raken. Veel te goed en maakt uiteindelijk dingen kapot, niet nog een ronde voor mij zeg maar.

Laatst bewerkt:
Bovenaan