perfecte snuifbuis

mattskovic

Wijs gebruiker
ja dus ik zoek de perfecte afmetingen en grote van het gat voor mijn eigen ontwikelde snuifbuisje laat hier aub iets weten of maak eens een tekenig op paint als je het niet kan uitleggen :tongueout:

DjTrips

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500

je bekijkt het onmidelijk groot he psychopathje :tongueout:

is te groot... heb al met 200 & 100 gedaan en is ruim te groot, voorkeur gaat naar 50's of 5's en in andere gevallen, alles wat ik kan krijgen,

non-briefjes tuiten : afgesneden rietje naar de lengte die jij best, is topklasse...

buzzy

Badass junkie
McDonald's rietjes, knip je een kwart van af en aan 1 kant van die kwart knip je hem iets schuin af zodat als je schuin zit met je rietje dat de onderkant mooi vlak blijft met de ondergrond en klaarrrrr :sunglasses: :P

domzel

Belezen gebruiker
of je gaat naar een chinees winkeltje en je koopt voor 2 euro een fatsoenlijke metale tunnel

Djo

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Gewoon even een simpele pen verbouwen, dat is ideaal.

Vooral die unieke BIC pennen, dat zijn fijne! Die Gouwe Ouwe BIC's! :grin:
Veelzijdig te gebruiken, mijn lievelingspennen! :hearteyes:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
het chillst vind ik niet de treinkaartjes maar de treinbonnetjes van de automaat die zijn net wat kleiner enzo ^^

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..

Anne

Belezen gebruiker
Mindtravel zei:
Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..

kijk, dàt zijn nog eens vrienden :grin:

Giow

Briefjes zijn scherp. Deze kunnen soms snijden en wondjes in je neus maken. Dan Speed erin, dat brandt even :).

Van die gele postbriefjes ofzo. of inderdaad en bic verbouwen.
Soms heb je pennen die meteen gaan, het is gewoon een kwestie van testen welke het beste werkt voor jou :wink:

:wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
Mindtravel zei:

en uit welk materiaal is het gemaakt + afmetingen en grote van het gat ? of weet je het niet ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
Mindtravel zei:

en uit welk materiaal is het gemaakt + afmetingen en grote van het gat ? of weet je het niet ?

Ik zou de inwendige diameter niet groter maken dan 5 mm, eigenlijk is 3 mm al zat en als lengte is 5 cm ook zat (Y) gebruik RVS :sunglasses:

Psychopath

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
Psychopath zei:
mattskovic zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500

je bekijkt het onmidelijk groot he psychopathje :tongueout:
ik hou van groot geld :wink:

Money isn't real, it only looks that way...
ow its real, no money no nothing...

Wat ik altijd wel een goed buisje vond, vroeger op de mavo in de wc,s had je van die simpele toiletrolhouders met een metalen buisje in het midden, die kon je er gewoon uithalen, waren ook ideaal :stoned:

mattskovic

Wijs gebruiker
Psychopath zei:
Wat ik altijd wel een goed buisje vond, vroeger op de mavo in de wc,s had je van die simpele toiletrolhouders met een metalen buisje in het midden, die kon je er gewoon uithalen, waren ook ideaal :stoned:

zal eens proberen heb bij ons op school zo'n wcrolhoudertjes dacht ik :tongueout:

Bayda

Op bankbriefjes zitten massa's bakteriën,kan je een leuke infect door oplopen,iedereen heeft het wel eens in zen hand gehad.

mattskovic

Wijs gebruiker
Bayda zei:
Op bankbriefjes zitten massa's bakteriën,kan je een leuke infect door oplopen,iedereen heeft het wel eens in zen hand gehad....Ik neem meestel gewoon wit A4 papier van men printer,ik ben de eerste die dat aanraakt en snijd er een rechthoek uit en dan rollen maar. :sunglasses:

bankbriefjes moesten ze dus verbieden :tongueout: bankbriefjes zijn gevaarlijker dan speed als ik het goed begrijp :mrgreen:

Bayda

mattskovic zei:
Bayda zei:
Op bankbriefjes zitten massa's bakteriën,kan je een leuke infect door oplopen,iedereen heeft het wel eens in zen hand gehad....Ik neem meestel gewoon wit A4 papier van men printer,ik ben de eerste die dat aanraakt en snijd er een rechthoek uit en dan rollen maar. :sunglasses:

bankbriefjes moesten ze dus verbieden :tongueout: bankbriefjes zijn gevaarlijker dan speed als ik het goed begrijp :mrgreen:

Je hebt gewoon meer kans op ontstekingen en dergelijke

DjTrips

Bewuste gebruiker
gewoon dat sealtje in driehoekvorm en hups 1gr speed binnen, aleja 0.8 +-

wie lult er nou over snuiftuit :tongueout:

JewCookie

Wijs gebruiker
Hmm, volgens mij past m'n tutorial die ik net in een ander topic gepost heb hier ook best in.. :P

ADDON:

Tutorial: De snuifbuis-pen; van pen tot kwaliteits snuifbuis

Waarom zou je zo moeilijk doen om op die manier een buisje te maken van een pen terwijl er pennen ontwikkeld zijn voor snuiven?

Voor degene die geïnteresseerd zijn in deze snuifbuis-pen hieronder een tutorial. Zelfs een kind kan de was doen!

De afbeelding mag misschien wat klein zijn, maar deze pennen zijn perfect om mee te snuiven. In tegenstelling tot de bovenstaande handleiding is er bij dit product geen zaagje of andere vormen van gereedschap nodig! Sterker nog, het buisje word al geheel kant en klaar geleverd. Het enige wat er aan gedaan moet worden is het demonteren van de overige onderdelen wat doormiddel van het losdraaien van een enkel schroefsysteem tussen de benodigde buis en de overige onderdelen welke van onze buis een pen maken. Deze pennen zelf worden regelmatig weggegeven als promotie materiaal door ondernemingen. Ze komen dan ook vaak terecht in een grote pennenbak bij mensen, misschien heb je zelf wel een aantal van deze snuifbuis-pennen in huis!

Het demonteren van de pen is een fluitje van een cent. Maar voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen hier een uitleg. Zoals je kan zien bestaat de pen uit meerdere onderdelen. Toch is het een simpel klusje om het benodigde onderdeel te winnen uit deze pen. Houd de buis stevig vast en roteer met de andere hand de bovenkant linksom, net zo lang tot deze losgeraakt van het benodigde component. Het demonteren van de overige onderdelen om enkel het onderdeel over te houden vormt waarschijnlijk geen probleem. Mocht dit toch het geval zijn dan kunt u de buis stevig vastpakken en hiermee eveneens stevig op en neer schudden. De overtollige onderdelen zullen hierdoor gemakkelijk uit onze buis geraken en mogelijk in de ronte vliegen. Let er hierbij op dat de onderdelen alle richtingen op kunnen schieten waardoor er eventueel kleine onderdelen zoals het veertje zoek kunnen geraken. Mocht er een onderdeel zoek geraken dan maakt dat niets uit tenzij je van plan bent de pen weer in zijn oude staat te herstellen, dan zal een klein onderdeeltje als een veer toch van essensieel belang zijn. Nu de onderdelen uit het buisje verdwenen zijn is de snuifbuis gereed voor gebruik!

Bovenaan