mattskovic
Wijs gebruiker
ja dus ik zoek de perfecte afmetingen en grote van het gat voor mijn eigen ontwikelde snuifbuisje laat hier aub iets weten of maak eens een tekenig op paint als je het niet kan uitleggen 
Psychopath zei:opgerold briefje van €500
mattskovic zei:Psychopath zei:opgerold briefje van €500
je bekijkt het onmidelijk groot he psychopathje![]()
ik hou van groot geldmattskovic zei:Psychopath zei:opgerold briefje van €500
Psychopath zei:ik hou van groot geldmattskovic zei:Psychopath zei:opgerold briefje van €500
![]()
Ketaboy zei:geef mij maar treinkaartjes
MetaalKonijn zei:Gewoon even een simpele pen verbouwen, dat is ideaal.
MetaalKonijn zei:Gewoon even een simpele pen verbouwen, dat is ideaal.
mattskovic zei:Ketaboy zei:geef mij maar treinkaartjes
als ik treinkaartjes oprol is het meer een soort vierkante buisje en snuift behoorlijk moeilijkmisschien te veel treinkaartje gebruikt ?
![]()

Mindtravel zei:Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..

Mindtravel zei:Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..
mattskovic zei:Mindtravel zei:Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..
en uit welk materiaal is het gemaakt + afmetingen en grote van het gat ? of weet je het niet ?
ow its real, no money no nothing...DjTrips zei:Psychopath zei:ik hou van groot geldmattskovic zei:Psychopath zei:opgerold briefje van €500
![]()
Money isn't real, it only looks that way...

Psychopath zei:Wat ik altijd wel een goed buisje vond, vroeger op de mavo in de wc,s had je van die simpele toiletrolhouders met een metalen buisje in het midden, die kon je er gewoon uithalen, waren ook ideaal![]()
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.Psychopath zei:opgerold briefje van €500
Bayda zei:Op bankbriefjes zitten massa's bakteriën,kan je een leuke infect door oplopen,iedereen heeft het wel eens in zen hand gehad....Ik neem meestel gewoon wit A4 papier van men printer,ik ben de eerste die dat aanraakt en snijd er een rechthoek uit en dan rollen maar.![]()

mattskovic zei:Bayda zei:Op bankbriefjes zitten massa's bakteriën,kan je een leuke infect door oplopen,iedereen heeft het wel eens in zen hand gehad....Ik neem meestel gewoon wit A4 papier van men printer,ik ben de eerste die dat aanraakt en snijd er een rechthoek uit en dan rollen maar.![]()
bankbriefjes moesten ze dus verbiedenbankbriefjes zijn gevaarlijker dan speed als ik het goed begrijp
![]()
DjTrips zei:gewoon dat sealtje in driehoekvorm en hups 1gr speed binnen, aleja 0.8 +-
wie lult er nou over snuiftuit![]()