Pep lichtelijk geel

kebabski

Experimenterende gebruiker
Ik heb al beetje rond gekeken op het internet en op het forum maar nog niet echt veel wijzer geworden..

Ik heb nu pep vers uit de vriezer gekregen en na enkele uren uit de vriezer begint hij iets gelig te worden! Hij ruikt net zoals voorheen en toen bij die persoon getest en was verder prima.

Wat houdt dat gele nu precies in? Die keren ervoor was het gewoon wel wit.

Liesette

Bewuste gebruiker
dat het slecht nieuws is en wat vorige week nog allemaal hemel leek kan vandaag de hel zijn.
De pep is nooit hetzelfde en een goed inkoop beleid ( dus geen grammetje maar een dikke bal)
voorkomt onaangename wisselingen in kleur sterkte en uitwerking. Daar getest ? Wat houdt dfat in ? Daar je neus volgestouwd is geen test maar eerder een kamikaze poging.

Hamsteren zodra je % boven de 50 % uitschiet op zijn nederlands !!

:wave:

kebabski

Nee gewoon bij testservice!

Heb altijd goed spul gekregen dus ik zou het raar vinden als het nu ineens niet goed zou zijn. Maar was benieuwd naar het gelige.. Hoorde allemaal verhalen over spoelen met aceton of dat de pasta dan nog teveel zwavel op dit moment bevat.. Maar nooit een eenduidig antwoord!

En tja, miss zit ik nu wel helemaal mis, heb geen idee :P

kebabski

Ja ik was ook zeker van plan om deze keer weer een sample in te leveren! Donderdag ga ik wel weer even langs de testservice.

Maar volgens mij kan je cafeïne eruit filteren door gebruik te maken van aceton... Maar he bhier verder geen ervaring mee! Iemand?? :P

Chris Pontius

Badass junkie
kebabski zei:
Ja ik was ook zeker van plan om deze keer weer een sample in te leveren! Donderdag ga ik wel weer even langs de testservice.

Maar volgens mij kan je cafeïne eruit filteren door gebruik te maken van aceton... Maar he bhier verder geen ervaring mee! Iemand?? :P

Als je de search gebruikt op deze site moet je er uitkomen hoor.
Er zijn meerdere mensen die het gedaan/uitgelegd hebben.

poison drink

Belezen gebruiker
Waarom geeft caffeïnepoeder (wit) aan speed (wit) een lichtgele kleur? Vervuiling zal het in ieder geval wel zijn, maar of het met een aceton-spoeling zal verdwijnen is nog maar de vraag.

Maar het kan ook niet veel kwaad, de aceton..

clockcable

Bewuste gebruiker
Mijn theorie is dat de stoffen(bijproducten bij speed productie) die verdampen als je speed droogt de speed geel maken. Vooral als je dit als bal laat drogen word de buitenkant echt geel. Als je het in poeder hakt en dan laat drogen word het veel minder geel.

poison drink

Belezen gebruiker
Maar aangezien dit niet bij elke speed zo is, lijkt het me sterk dat dit komt van vluchtige productiestoffen..

Of het moet iets te maken hebben met verschil in productie..

Beanhead

Badass junkie
1. Overblijfsel van de ketone (precursor), wat niet zo erg zou zijn. Domme fout van de chemist anders had ie meer pep kunnen maken :grin:

2. Zwavelzuur is gebruikt bij de synthese, wat kleine gele impuriteiten vormt (vies gelig brokje, ik denk dat je dit bedoelt)

3. Is je pep droog en gelig & is de textuur poederachtig? Hoogstwaarschijnlijk een mix van caffeine/lactose (melkpoeder, kijk maar eens in de kast en vergelijk)

4. Gelig/Rood? Misschien heb je geluk en zijn het geplette dexamfetamine tabletten...

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

Het zit hem trouwens in het verschil van productie ja, de ene chemist is al properder als de andere :wave:

Cheers

kebabski

Beanhead zei:
..

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

..

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:

Aldous

Belezen gebruiker
bij mij is die een beetje roze, geel heb ik ook wel eens gezien maar dat was na echt heel lang bewaren..

Beanhead

Badass junkie
kebabski zei:
Beanhead zei:
..

..

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:

Precies!

Veel snuifplezier (textuur klopt dus met nummer 2, zwavelzuur)

kebabski

Voor de zekerheid toch maar koffiefilter methode gebruikt!

Nu is de pep na de aceton nog steeds geel/creme kleurig en na de aceton is het beetje veranderd in korrelachtig. Het ligt nu lekker te drogen! Mooi op de spiegel fijngehakt tot kleine poederstukjes.

kzmk

Newbie
kan door vanalles komen...
Ofwel is het door versnijding (dikke shit meestal, van bv oa zetmeel wordt ie gelig)
ofwel ligt de pH lichtjes te hoog (vertelde producent, dit was de laatste keer t geval)

of je hebt em lange tijd ergens laten liggen waar t niet zo koel is. dan is ie vervallen zeg maar, hij ruikt dan ook n beetje naar verwelkte bloemen. Inname is dan (volgens mij want ik heb het toen niet geprobeerd) nutteloos

Tufnut

Badass junkie
Kleur zegt niets over de kwaliteit. De testservice kan je alleen precies vertellen hoe het zit met de kwaliteit van je speed.

Leipsdale

Newbie
heb inderdaad ook wel is gele pep komt bij mij meestal als ik het een tijdje heb laten liggen kan volgens mij geen kwaad? teminste ik heb er nog nooit last van gehad.

19hyperdrive80

kan door de synthese gebeurd zijn.

heb hier ook gele pasta lggn.

niet te snuiven {brand te erg en lang}

hele indringende geur.

Gewassen in acetone.

rest oplossen in geden. water

en rustig weer indampen.

Van geel/flokkig naar wit hard, kristalvormig poeder

Na drogen voelt het alsof je glas aan het kappen bent.

Hij is super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar zttn langwerpige kubusvormige kristallen door.

Wat het precies is weet ik niet.

maar het voelt als een "methyltje"

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rockband:

Valt mij op dat er laatste tijd steeds meer d-amfetamines en meth soorten opduiken!!!!!!!!!?????????

een lijntje en je kan weer door.

ga mijn 6e dag in zonder slaap

maar voelt helemaal niet zo.

dus er is iets heel sterks op de markt.

:xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Ligt het aan mij of ben jij nog niet zo heel oud?
Ik zou maar is gaan slapen als ik jou was :wink:

Ik hoop niet dat je zelf aan het testen bent hoelang je het uit houd? Want je weet hopelijk toch wel dat er een limiet aan "niet slapen" zit en dat je dan dood gaat :wink:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
In de periode dat ik pep nam vroeger heb ik ook al wit, geel of roze gehad.
De kwaliteit leek me hetzelfde evenals de geur en de smaak.
Ik denk dat de kleur er niet zo toe doet.
De kleur zegt niets over de puurheid van pep denk ik, ik denk dat het allemaal redelijk onschuldig is vanwaar die kleur komt.
Het beste is nog GEEN pep nemen, het vreet je lichaam van binnenuit op en tast je reserves aan. Om nog maar te zwijgen van de psychische schade.
Voor mij GEEN drugs meer waar je achteraf ziek,depri of lusteloos van word.
Speed brengt je NIKS bij in tegenstelling tot veel natuurlijke drugs. Groet

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Morningweedzor zei:
Ligt het aan mij of ben jij nog niet zo heel oud?
Ik zou maar is gaan slapen als ik jou was :wink:

Ik hoop niet dat je zelf aan het testen bent hoelang je het uit houd? Want je weet hopelijk toch wel dat er een limiet aan "niet slapen" zit en dat je dan dood gaat :wink:

Aan zijn andere posts gezien zou ik zeggen dat hij de dertig al is gepasseerd (en die 80 kan misschien ook wel wat zeggen :wink: ), en al een leven aan zware drugs achter zich heeft.

Maar goed, zes dagen wakker blijven is niemand aan te raden natuurlijk, of je nu 18 of 38 bent.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik snap ook niet waarom sommige mensen 6 dagen na elkaar willen wakkerblijven?? dit kan toch niet leuk zijn? heb toch een beetje respect voor je lichaam je hebt er tenslotte maar 1. groet

kristalachtige of knarsende.. heb me wel eens laten vertellen dat het tl buizen zijn.
geloof het gerust heb weinig goede ervaringen met combinatie van beiden...

Bovenaan