Geelbruine pep

Bigvloei

Belezen gebruiker
Hoi forumleden,ik heb zojuist 4 gram gedroogde pep gekocht van dezelfde dealer als vorige keer. Vorige keer was het mooi wit van kleur. Nu dus geelbruin achtig. Heb het (nog) niet laten testen maar zelf wel al uitgeprobeerd. Het ruikt naar speed maar de effecten blijven uit en dat na +- 400mg. Kan er zelfs gewoon op eten wat zelfs bijna niet gaat op 10 mg dexamfetamine.

Vind het zo raar want normaal heeft die altijd goede producten. Hij reageert ook niet meer na het vragen om een foto van de pep.

Kan dit komen omdat het te lang droog is bewaard? Ik zal een foto bijvoegen van de substantie.17089457547818394485394593267906.jpg

Bigvloei

Belezen gebruiker
Het is verboden om te speculeren over de kwaliteit van je zooi. Dat moet je ondertussen toch wel weten.

Je komt maar op 1 manier achter wat je precies naar binnen snuift, en welke manier dat is kun je denk ik ook wel raden he.
Ik speculeer niet over de kwaliteit? Ik vraag enkel of deze kleur kan komen doordat het te lang droog heeft gelegen. En of dat van invloed heeft op de kwaliteit.

Maar goed, dealer komt product zo netjes ophalen en levert me een andere aan.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik kan natuurlijk niet op de foto zien wat er in je speed zit. Maar de kleur en textuur komen overeen met cafeïne versneden amfetamine. Dat komt veel voor, en soms wordt de speed echt behoorlijk met cafeïne versneden, zodat er nog maar 30-50% amfetamine in zit. De geelverkleuring vindt plaats naar verloop van tijd door de cafeïne. Vaak helpt een acetonwash om de speed weer schoon te krijgen.

Uiteraard kan er ook wat anders aan de hand zijn met je speed. Of er zitten nog meer (gevaarlijke) versnijdingsmiddelen bij. Dat kan ik allemaal niet weten, dus mijn reactie is zeker niet voldoende om zekerheid te geven wat je nou precies hebt.

Zuivere amfetaminesulfaat is wit, geurloos, en verkleurt ook niet na verloop van tijd. Maar dat kom je bijna nooit tegen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik speculeer niet over de kwaliteit? Ik vraag enkel of deze kleur kan komen doordat het te lang droog heeft gelegen. En of dat van invloed heeft op de kwaliteit.

Dat is speculeren, want op basis van een foto valt niks te zeggen. Daarom is dat niet toegestaan hier. Kan net zo goed eiweitpoeder zijn.

Laat het testen, kan in elke grote stad in , gratis!

Bigvloei

Belezen gebruiker
Thanks @Neo-Shulginist voor je info. Heb inmiddels de dealer ook gesproken en komt zo terug om het weer mee te nemen en het oude vertrouwde spul weer aan mij mee te geven (mooi wit van kleur en deze heb ik al een keer getest op 66% wat voor mij voldoende is). Dealer was zelf ook verbaast na zien van de foto.

Toch nog netjes opgelost (hoop ik dan).

Zal zo nog wel even laten weten of hij het daadwerkelijk heeft opgehaald en nieuwe heeft geleverd.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Thanks @Neo-Shulginist voor je info. Heb inmiddels de dealer ook gesproken en komt zo terug om het weer mee te nemen en het oude vertrouwde spul weer aan mij mee te geven (mooi wit van kleur en deze heb ik al een keer getest op 66% wat voor mij voldoende is). Dealer was zelf ook verbaast na zien van de foto.

Toch nog netjes opgelost (hoop ik dan).

Zal zo nog wel even laten weten of hij het daadwerkelijk heeft opgehaald en nieuwe heeft geleverd.
Erg netjes van 'm. Heb je mazzel mee!

HappyMind

Badass junkie
Een eerder geteste batch pep zegt niet zoveel over de kwaliteit van wat je nu krijgt. De dealer kan wel zeggen dat het "oude vertrouwde" spul is maar dat is imo gewoon dealerpraat. Want waarom heb je nu anders geelgekleurde pep gekregen en niet gelijk al het "oude vertrouwde"?

Wollukker

Bewuste gebruiker

Je moet het zo zien: Jij vraagt hoe zo'n kleur kan ontstaan. Iemand zegt dat het waarschijnlijk versneden is met een redelijk onschuldig bijproduct, jij besluit een gram naar binnen te werken en een uur later lig je op de IC omdat het vergif was. Dan blijft diegene met en schuldgevoel achter omdat hij zei dat het onschuldig was en jij dat aannam voor waarheid.

Bigvloei

Belezen gebruiker
Een eerder geteste batch pep zegt niet zoveel over de kwaliteit van wat je nu krijgt. De dealer kan wel zeggen dat het "oude vertrouwde" spul is maar dat is imo gewoon dealerpraat. Want waarom heb je nu anders geelgekleurde pep gekregen en niet gelijk al het "oude vertrouwde"?
Ik snap je punt van wantrouwen naar dealers toe, die heb ik zelf ook. Iedere dealer verkoopt altijd eerste hands 91% cocaïne en 71% amfetamine maar de werkelijkheid is anders. Daar ben ik me ook wel van bewust.

Maar over het handelen van de dealer nu na mijn klacht ben ik toch tevreden. Zal van deze ook een sample nemen en afgeven bij testcentrum. Maar als resultaten altijd redelijk tot goed zijn ga ik niet iedere keer langs testcentrum om dezelfde zooi te laten testen.

Bigvloei

Belezen gebruiker
Je moet het zo zien: Jij vraagt hoe zo'n kleur kan ontstaan. Iemand zegt dat het waarschijnlijk versneden is met een redelijk onschuldig bijproduct, jij besluit een gram naar binnen te werken en een uur later lig je op de IC omdat het vergif was. Dan blijft diegene met en schuldgevoel achter omdat hij zei dat het onschuldig was en jij dat aannam voor waarheid.
Oke dat snap ik ook. Maar mijn vraag was niet kan ik dit gebruiken of niet maar of het voorkomt dat speed zo een kleur heeft en of deze kleur kan komen door te lang droog te hebben gelegen.

Bigvloei

Belezen gebruiker
Blijft alsnog speculeren helaas.
Mijn excuus dat was niet de bedoeling. Was gewoon geïnteresseerd of dit normaal is bij (gedroogde) pep.

Situatie opgelost, dealer kwam netjes terug met een degelijk product. Kan in ieder geval bevestigen dat er amfetamine in mijn zakje zit. Percentage zal even op zich moeten laten wachten want ga, zeker na die levering van vanochtend, even naar het testcentrum. Daar laat ik dan beide stofjes testen.

Ben vooral benieuwd wat de uitslag van dat geelachtige bruine stofje is. Die ander geloof ik wel dat er amfetamine in zit (gezien de effecten na inname). Alleen percetage weet ik nog niet.

Als ik morgen naar het testcentrum breng wanneer krijg ik dan de uitslag?

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Hoi forumleden,ik heb zojuist 4 gram gedroogde pep gekocht van dezelfde dealer als vorige keer. Vorige keer was het mooi wit van kleur. Nu dus geelbruin achtig. Heb het (nog) niet laten testen maar zelf wel al uitgeprobeerd. Het ruikt naar speed maar de effecten blijven uit en dat na +- 400mg. Kan er zelfs gewoon op eten wat zelfs bijna niet gaat op 10 mg dexamfetamine.

Vind het zo raar want normaal heeft die altijd goede producten. Hij reageert ook niet meer na het vragen om een foto van de pep.

Kan dit komen omdat het te lang droog is bewaard? Ik zal een foto bijvoegen van de substantie.Bekijk bijlage 57637
Hoe sneller de pep geel word, hoe minder de kwaliteit is is mij geleerd.

Bovenaan