Sinds kort heb ik trouwens weer een beetje gepakt, en deze keer had ik juist pure speed gekocht en sindsdien voel ik me toch positief tijdens een kater en voelt een kater van de alcohol zelfs slechter, ik heb me uiteindelijk wel aan wat regels gehouden die ervoor zorgen dat je je zo goed mogelijk voelt tijdens de werking en erna, en ik heb ook extra info opgedaan over watervergiftiging wat namelijk vaak voorkomt, en ik heb een in allerlei sites en boeken gelezen, en eigenlijk zijn de belangrijkste dingen die meespelen: water, zout en je nieren.
Hier gelijk een uitleg hoe het werkt: want eigenlijk is het juist zo, omdat je meer vocht verliest (vooral in de vorm van zweet, waarbij veel zouten verloren gaan) waardoor je lichaam gaat vragen om vocht, maar door de speed heb je juist geen hongergevoel erbij, dus krijg je zo goed als geen zouten binnen. Het gevolg is dat het lichaam zelf minder vocht vasthoud, en dat daardoor de nieren harder moeten werken bij een kleinere hoeveelheid water, daarbij zorgt speed er ook nog eens voor dat de functie van de nieren trager gaat. Veel vocht gaat dus omdat de nieren het niet kunnen verwerken vrij het lichaam, daardoor kan een oedeem ontstaan, met dus het grootste risico tot dien, en dat is de dood, het beste medicijn tegen watervergiftiging is dus niets anders dan gewoon een goed zout etensmaal waardoor vocht word opgenomen en weer verwerkt, waarschijnlijk zou ik deze uitleg het beste in een apart forum kunnen zetten, alleen ik weet helaas zo even niet welk forum. En zo zie je maar dat als je genoeg info opdoet dat het risico van het gebruik van speed vrijwel risicoloos word, maar pas op, geen enkel gebruik is zonder risico, want voordat ik dit allemaal wist, heb ik zelf een watervergiftiging gehad, en met veel geluk heb ik me daar uit weten te redden doordat ik dus info in het internet opzocht.
Nog veel plezier met het gebruik hiervan, maar hou het zo veilig mogelijk, hierdoor zou het aantal doden door drugs namelijk een stuk lager kunnen worden als iedereen deze info eerst leest voordat hij/zij weer gaat gebruiken zonder er iets van af te weten