Pep drogen

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Heb ik net drie gram gehaalt, is alles een beetje vochtig =\
Dit is de eerste keer dat ik gehaald heb zelf moet ik zeggen, maar is het normaal dat het in van die plastic hersluitbare zakjes zit? Lijkt me niet zo handig eigenlijk omdat het geen vocht op neemt.. En het snuift echt crap zo

In ieder geval, hoe droog ik het veilig?
Ik weet dat dit ook op internet te vinden is, want ik heb het volgens mij wel eens gelezen, maar op de een of andere manier kan ik het niet meer vinden.

Delirium

Badass junkie
Topic #9812346 over pep drogen :openmouth:

Anyways:

Spreidt je pep uit op een willekeurig glad oppervlak (cd hoesje bijvoorbeeld) en leg het op een willekeurige plaats neer.

Soms beetje omscheppen om het geheel luchtig te houden.

Presto! Droge pep, kant en klaar voor het neusje! :hearteyes:

tijdbom

Ja ik weet echt dat het de zoveelste is maar ik vind hier niets op het forum xD
En speed drying/drogen dat kan net zo goed naar een droogtrommel of zoiets dergelijks verwijzen.

Maar ik doelde eigenlijk een beetje op speed speeddrogen ook :P Dus voor vanavond (A) Maar ik ben een beetje bang dat ik de boel verneuk als ik het in de magnetron leg

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Pak een lage bureaulamp die er lekker dicht boven hangt. Smeer de betreffende pasta pep uit op een CD-Hoesje, Schoteltje, whatever.. en begin het zaakje te hakken met bijv. een pasje. Dit doe je even een minuutje oid. Ff laten staan nog, als allerlaatste zorgen dat het echt mooi fijn wordt. En klaar ben je!

Is echt 5 minuutjes werk... En ook met 2.5 Gr toen zo iets om mee te nemen, was ik ook zo klaar. Leuke bezigheid trouwens.. :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Ik kan dat nooit zo doen omdat er ieder moment iemand kan langslopen die het kan zien.

Ik hang altijd me sealtje met een knikje vast in 1 van mijn bureaulampen (Wat mooi dat dat kan :) )
Meestal is het begin stukje heel lichtjes 'verbrand' van het sealtje.Maar pep is zo goed als snuifbaar.

Heb btw een keer te lang eronder laten zitten toen ik ging douchen en toen zag ik gewoon een soort brandvlek op me pep en ik rook erin en het rook ook echt verbrand,dus pep verdampt ook niet echt snel maar brand eerder aan denk ik :beer: .

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Men neme een vlijmscherp scheermesje en dan:..............Hakken maar!! Mijn vriend en ik doen dat meestal in een glazen ovenschaaltje en doen ons haksel daarna nog een minuut of tien in de oven op de de laagste stand. Daarna nog een keer hakken en dan is het klaar om gesnoven te worden :wave:

tijdbom

ik heb lekker opd e keukentafel zitten choppen met mn bankpasje, bij elke lijn ging ik langer zitten kutten met te zooi en mierenneukeriger verpoederen, echt grappig als ik er over na denk.. :P
en op een tijdschrift met glossy kaft hard drukken op de pep en min of meer op het blad stukadoren en dan weer bij elkaar vegen
dat werkte echt goed tegen het vocht en de brokkerigheid
enzo

als dit een slecht geschreven verhaal is, wat ik vermoed, vergeef het was niet ik maar die troep xD

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Japi-10 zei:
Ik kan dat nooit zo doen omdat er ieder moment iemand kan langslopen die het kan zien.

Ik hang altijd me sealtje met een knikje vast in 1 van mijn bureaulampen (Wat mooi dat dat kan :) )
Meestal is het begin stukje heel lichtjes 'verbrand' van het sealtje.Maar pep is zo goed als snuifbaar.

Heb btw een keer te lang eronder laten zitten toen ik ging douchen en toen zag ik gewoon een soort brandvlek op me pep en ik rook erin en het rook ook echt verbrand,dus pep verdampt ook niet echt snel maar brand eerder aan denk ik :beer: .

hear hear ' the pro '

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
spreid het uit zoals delirium zegt en wacht gewoon 10 min... :wave:

Indeed :beer: het is snel en makkelijk. Ik kan me er altijd over verbazen hoe weinig het lijkt als het uitgesmeerd is. Als ik het dan weer bij elkaar schraap is het echt van wow chill :P

tijdbom

Ik wou nog even mijn eerste ervaring met pep dan hier delen voor de leuk enzo.

Ik vond het best wel lijken op xtc eigenlijk, beetje combi van xtc en coke leek het me. Ik had niet echt het gevoel dat ik extreem veel energie had, wel heel erg wakker, maar eerder lui dan actief.
Hoewel miss meetelde dat ik van te voren heel moe was, 's middags film kijken bij iemand en ben ik gewoon in slaap gevallen.

Ik heb in totaal in ieder geval iets minder dan een gram opgesnoven, in het begin toen ik een 100mg had ofzo, werd ik er nog wel scherp van, ik ging langs mn werk(cafetaria) en zat gigantisch snel te lullen, en dwars door andermans verhaal heen :P Toen ging ik naar een vriend en heb daar de rest op een tijdschrift gekwakt en echt goed gechopt, lang bezig ook, en toen had ik uiteindelijk bijna de hele gram er door heen, ging ik ff stoppen omdat ik nog wou slapen 's nachts (dit was rond half 10 volgens mij). En toen merkte ik eigenlijk dat ik best wel wazig was, had wel weg van die pillen wat dat betrefd, dat relaxte gevoel, en niet scherp zien, eigenlijk ook niet meer kunnen concentreren.
Alleen ik was wel veel egocentrischer, zat mensen een beetje af te blaffen, bood 100x een lijntje aan maar gaf er geen een want ik zat zelf aan een stuk door te snatsen=P en wij drieën die hadden genomen konden geen fatsoenlijk gesprek meer houden af en toe, omdat we gewoon alledrie over een ander onderwerp praatten door elkaar heen.

Slapen was minder prettig, heb eigenlijk de hele nacht niet geslapen, was klaarwakker en bovendien werd ik gek van het gebonk van mn hart, dat ik gewoon duidelijk kon horen/voelen kloppen zonder mn borst aan te raken, tis nu 10 uur en ik ben eigenlijk nog best wel redelijk goed op dit moment. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Tijdens het proberen te slapen kreeg ik echt vreemde 'hallucinaties', ik weet niet of je ze zo kunt noemen, maar het waren net dromen terwijl ik eigenlijk nog wist dat ik in bed lag..
Maar ze waren echt extreem anders dan normaal, ik zag een man een vriendin van mij een knuffel geven, en toen trok hij haar hoofd er per ongeluk af als een barbiepop.
En ik reed op een gegeven moment in een 'brommer' maar het was eigenlijk een grote autoband die ik onder me zag, en ik voelde echt dat de brommer ten opzichte van de straat extreem groot was, en tegelijker tijd dat de straat extreem groot was. Heel vreemd.
En op een gegeven moment was de hele kamer verandert in een andere plek, en ik zag steeds afwisselend in first person de dingen die andere mensen in de kamer eigenlijk deden
Verder nog een hoop dingen die ik me niet meer herinner en minstens zo vreemd en morbide waren vooral (zoals met dat hoofd)

Ik vond het wel verassend opzich dat ik zo hallucineerde, had ik niet verwacht, het was opzich ook wel aardig te onderdrukken als ik wilde, maar toch.

(Moet dit in een nieuw topic? Zoja sorry, ik moet naar mn werk nu en ik wou nog even snel dit posten (A) )

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko zei:
OVEN??
doe ff wijs...
spreid het uit zoals delirium zegt en wacht gewoon 10 min... :wave:

Hoezo? Werkt prima! Duurt ook 10 min en wij hebben dan echt poeder, zonder dat de werking minder wordt ofzo.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ik zie een heleboel praktische maatregelen, maar denk er ook even aan een steriel handschoen van de doc te rippen, als je ooit moest beslissen om het te verkopen.

opensprijden beetje kappen op wit papier leggen ( geen gekleurd anders krijgt de spoi de kleur van het papier :P ) 10-15 minuten onder de zonnenbank

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik las deze tip in een ander topic:
je speed uitspreiden en kappen en ondertussen een klein beetje van een ander poeder erbij gooien. Niet te veel want je wilt niet dat de kwaliteit minder wordt :)
hierdoor wordt het natte door dat andere poeder opgenomen en krijg je wat meer een 'coke poedertje'. ik gebruik hier zelf creatine voor, een lichaamseigen stof die snel door je neusslijmvliezen wordt opgenomen.

ideaal! :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn probleem is altijd dat alles zo drapperig is dat de helft in dat zakje blijft hangen... Vooral aan die randjes, is daar nog een trucje voor? Of doe ik echt iets fundamenteel fout?

Deranged

Badass junkie
TechNora zei:
Mijn probleem is altijd dat alles zo drapperig is dat de helft in dat zakje blijft hangen... Vooral aan die randjes, is daar nog een trucje voor? Of doe ik echt iets fundamenteel fout?
Gewoon zakje openscheuren en met een pasje ofzo uitschrapen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Deranged zei:
TechNora zei:
Gewoon zakje openscheuren en met een pasje ofzo uitschrapen.

Waar doe je dan later je droge pep in? Ik heb die dingen niet op voorraad...

Deranged

Badass junkie
Zelf een sealtje vouwen van bruikbaar materiaal. Je hebt vast altijd wel iets liggen, reclamefolders enzo.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Okee, op die manier... Wel een gedoe, wat is er eigenlijk tegen om pep gewoon droog te leveren? Ik bedoel, je mag toch wel enige service verwachten voor 5 euro?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nick de Neger zei:
^ ROFL en het vervolgens proberen vanuit de lucht op te snuiven :mrgreen:

LoL :mrgreen: . Neeeeeh, je moet niet zolang door blijven fohnen nathurlich... het is alleen om het natste d'r uit te krijgen. Daarna moet je de rest gewoon hakken. Heb het net nog gedaan :wave: .

Carlitos

Badass junkie
Japi-10 zei:
Onder de (lees)lamp bv.
minuutje 10/20

edge

Newbie
Haalt het iets uit, als je de gedroogde pep dan in de vriezer stopt om hem voor later te bewaren, of is de frigo voldoende. Blijft hij, ik zeg maar iets, een paar maanden goed ?

Danny

Newbie
drogen

gewoon ff in unn servetje of toiletpapier doen beetje knijpen en het is ech zo droog binnen un minuut maar ja

edge zei:
Haalt het iets uit, als je de gedroogde pep dan in de vriezer stopt om hem voor later te bewaren, of is de frigo voldoende. Blijft hij, ik zeg maar iets, een paar maanden goed ?

ik heb gedroogde speed zelf eens 5 weken bewaard gwn in men nachtkastje die was toen nog perfect dus geen zorgen ^^

Jullik

Newbie
1.Maak 2 sealtje's klaar (Wel van een folder/flyer ofwat anders is het te dun en gaathet er doorheen als het te nat is)
2.Doe het natte pasta in je ene seal en stop hem weg in je tuk ofwat.
3.na 15/30 minuuten is het meestal wel droog en schraap je het eruit.
4.versnijd het en stop het in je andere seal wat niet gebruikt is.

:wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Wij gebruiken vaak die plastic zakjes die om je pakje sigaretten zitten. Handig want bijna altijd bij je. Dan draaien we de opening dicht en dan een beetje smelten met de aansteker.

Maar maar maar... Jullie snuiven dus geen (licht-)vochtige pep? En onder lampen laten drogen en weet ik veel wat al niet meer.. dat moet toch een negatieve uitwerking op de kwaliteit hebben? :confused:

rsn_power

Newbie
3 gram op een gelakt plakje leggen (bijv laminaat, wat ik gebruik) met een pasje goed plat maken, en zo 3 tot 5min laten liggen, daarna er weer een hoopje van maken, en een mooi groot scherp mes pakken (of pasje) en alles goed versnijden totdat je mooie kleine brokjes hebt. en snuiven maar

Addick

Bewuste gebruiker
Ja ik weet wel iemand die dat doet,je bent dus niet de enige.
Zelf niet echt ervaring mee,alhoewel ik soms klein beetje nat neem als ik niet kan wachten.

MarSNEL

Mary zei:
Hallo mensen! Snuiven jullie geen (licht)vochtige pep?? Ben benieuwd!

x

Doe ik wel eens. Net nog eigenlijk. Maar eerst wel de ergste vocht eruit laten drogen natuurlijk.

Zenzie

Heb op forum geleze dat iemand pep van een jaar die gewoon in z'n garage lag (luchtdicht afgesloten wel) opsnoof en nog goed was. Dus

Peertje

als mijn pep nog een beetje vochtig is haggel ik het ook zo naar binnen hoor... ik zie het probleem niet...

Bovenaan