"Papier-pep"

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat ik hier veel zie momenteel, is dat de pep na het drogen een beetje er uit ziet als platte, "kristalachtige vlokjes". Beetje papierachtig lijkt het soms wel. Na fijn hakken, wordt het een beetje "stoffig", er ontstaan dan echt zwevende deeltjes. Het ruikt een beetje naar rotte vis/zweet voeten en brandt zwaar in de neus. Naarmate het langer open ligt, verdwijnt deze geur steeds meer (blijft wel erg "prikken" in de neus). Van deze "speed" krijg ik dan vervolgens een licht onrustig/nerveus gevoel (niet lekker!), slapen en eten geeft geen problemen. Deze "speed" weiger ik inmiddels nog te gebruiken, zodra ik het herken, verdwijnt het in de prullenbak en kan ik weer een dealer schrappen uit mijn steeds korter wordende lijstje...

Herkenbaar?

(Had dit stukje ook al in een ander topic gezet, maar omdat ik daar geen respons op mijn vraag kreeg, dan maar even een apart topic).

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
ipv weg te gooien had een enkeltje testcentrum een beter idee geweest, uiterlijke kenmerken en geur zegt gewoon zo verschrikkelijk weinig.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat weet ik ook wel, ik ben een hele ervaren gebruiker. Zo ervaren dat ik inmiddels zelf zeer goed kan inschatten uit hoeveel procent amfetamine mijn pep bestaat en of er cafeine in zit of niet. Mijn vraag is alleen of er meer mensen deze "papier-bagger" tegenkomen of niet...

Het iig geval geen speed en wat het wel is interesseert me verder weinig, want ik stop het bij voorbaat al niet meer in mijn lichaam.

Opa

Bewuste gebruiker
Heb je 't al laten testen???
Je hebt kans dat een paar grote jongens bij jou in de buurt het brilliante idee hebben gekregen om de speed na productie gelijk te versnijden met bijvoorbeeld (chinese :confused: ) conserveringingmiddellen, gedroogde dierlijke vetten, melkpoeder, metaal-oxide's of whatever, (alles voor een €-tje meer winst :kots:) in plaats van het gebruikelijke (duurdere) cellulose(papier), zetmeel etc.
Die geur is wel heel typisch, ik zal het eens navragen...
Nog bedankt voor je reply :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Jaaa ik snap volgens mij precies welke pep jij bedoelt..Heb zoiets ook wel ooit gehad
Zo'n doffe geur en smaak komt er vanaf..Niet echt de 'goeie' pepsmaak als het in je keel beland..
Heel lastig te kappen maar toch is het niet echt nat..Gwoon alles behalve verse pep lijkt mij, en iig geen goeie kwaliteit die ik toen had

Gelukkig ben ik daar vanaf nu en heb ik betere op het moment

honingolie

Bewuste gebruiker
Ik vermoed dat ik ook soortgelijke pep heb liggen hier.. Zal een dezer dagen eens proberen een foto te maken.. Sample is inmiddels ingeleverd, ben wel benieuwd.

Het is vrij zwakke pep, misschien dat het is versneden met iets anders dan caffeine.. Het ontneemt de eetlust niet echt en geeft ook niet het echte peppie energieke gevoel.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Ja ik heb dat ook een keer gehad Marla, denk zo'n jaar geleden, heb het toen laten testen bleek 93% caf en 6% amf te zijn. Zag er ook een beetje geel uit, en dwarrelig... :(

Cole

Belezen gebruiker
Hier is voor de moment ook niets goed te vinden. Hij ruikt NIET, hij smaakt amper en je kan er gewoon van slapen en je voelt amper iets :( :( :(

Liever die vuile smaak en niet kunnen slapen ja !!!

Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Ik ben jaloers op je :grin:.
Ik moet nog regelen, oftewel even de ballen zoeken om het aan een collega van me te gaan vragen die regelmatig (elk weekend) gebruikt. Vind het toch nog beetje moeilijk, want ik vertrouw hem wel maar ben bang dat ie dadelijk gaat lopen doorlullen dat ik heb gebruikt ofzo (mn pa werkt bij het zelfde bedrijf!!). En zelf een dealer vinden is lastig om twee redenen. Ten eerste zit ik totaal niet in het circuit (geen vrienden die gebruiken), en ten tweede vind ik het behoorlijk onverantwoord om in de stad rond te gaan zoeken naar een dealer. Ik heb liever via-via zodat het betrouwbaar is (die collega gebruikt immers hetzelfde spul).

Carlitos

Badass junkie
Zeg gewoon dat je het voor een vriend haalt of iets en niet dat het voor jezelf is.
Aanspreken lijkt me toch niet zo moeilijk,om drugs spreek ik iemand sneller aan als dan om iets anders.
Zal wel met de wil te maken hebben.

Taat

Bewuste gebruiker
Iemand aanspreken is vaak het probleem niet hoor..
Maar in steden waar het op elke hoek te krijgen is loop je een groot risico op rommel..
Daarom kun je het beter bij een vertrouwd iemand halen..En als je die persoon dan kent en je wil liever niet dat hij erachter komt dat je gebruikt zeg je idd dat het voor een vriend ofzo is :wave:

ruud128

Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
ruud128 zei:
Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!

hmm nep-pep. denk replica-shit enzoo
gewoon antrampen

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ja herkenbaar

heb het ook een keer gehad was bagger weet ook niet precies wat het was maar was niet tof
werkte amper en dan ook nog niet het gevoel wat je wil.
Ik kreeg alleen maar meer trek naar pep omdat het me gewoon peste omdat ik niet het gewenste gevoel kreeg.

Zelfs niet toen ik een beste lading naar binnen had gewerkt.

Het deed mij aan glaswol of glasvezel denken zo zag het er uit

Was het minste spul wat ik ook gekregen had.

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

TeknoKuttekop

nou bij ons geen papier eerder klei achtige shit wilde maar niet drogen ,als te pasta is houik spiegeltjuh soms ff onder de warmte lamp in de douchuh maar als je dat met deze deed werd ie nog plakkeriger.
bleef gewoon taai achtig vet vaag je kon er zelfs balletjes van draaien,ok het werkte wel een beetje maar hebben het maar in het drinken gegooid anders kon je alleen vette brokjes snuiven.
diegene zei dat het nat geworden was in de vriezer ofzo want die was een keer half ontdooid ofzo .
maar zal wel met iets vaag gemixt hebben ofzo.
taai taai pep noemden we het maar tja was rond sinterklaas toen dus vast de pep aangepast ofzo :P :beer: :rolleyes:

honingolie

Bewuste gebruiker
En waarom laten jullie het niet gewoon testen? Ook al weet je dat de pep kut is, is het toch altijd goed om te weten hoeveel crap en hoe weinig amfetamine er in zit.. (En ook welke dealer je voortaan moet vermijden of er op aan kunt spreken)

Immo

Badass junkie
Lang geleden had ik ook eens van dat soort speed wat jij beschrijft Marla, of het goed of slecht was weet ik niet meer. :rolleyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het lijkt wel of er niet alleen een financiele crisis heerst, maar ook een pep crisis, en een x crisis :mrgreen:
Donderdag krijg ik mijn resultaten van the test shop. Ik gok 40%

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
terrorgirly ?

klinkt als hooligan
klinkt als tokkie
klinkt als breezah sletje
klinkt als kanker
klinkt als no fear
klinkt als ik timmer je in elkaar
klinkt dus gewoon zwaar kut.

waarom niet aardbeitje ?
of liefhebster ?
of gewoon iets normaals ?

:wave:

TeknoKuttekop

terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) :grin:
en girly voor meisje :rolleyes:
dus niks raars aan toch :confused:

TeknoKuttekop

ja lang mischien wel dat zag ik ook wel maar ja val ik tenminste :sunglasses: op al geloof ik da sommige dat juist irri vinden ofzo :rolleyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) :grin:

Muziek ? Dat is geen muziek hoor.

Ik weet nog een mopje :grin:
Waarom zijn gabbers kaal ??
Omdat ze naar k#nker muziek luisteren :wave:

....Sorry voor deze nutteloze bijdrage

TeknoKuttekop

idd een mopje die nergens op slaat
ook al delen we niet dezelfde muzieksmaak ,
hoef je het nog niet af te kraken ja!!!!!!!!!!!!!

darklord667

DonnieDark0 zei:
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:

Muziek ? Dat is geen muziek hoor.

Ik weet nog een mopje :grin:
Waarom zijn gabbers kaal ??
Omdat ze naar k#nker muziek luisteren :wave:

....Sorry voor deze nutteloze bijdrage
:rock: :grin:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
De pep die ik nu heb voldoet goed aan deze beschrijvingen. Het vervelendste vind ik er nog wel aan dat het wat moeielijker goed fijn te krijgen is. Ben twee keer zovaak als normaal neus aan het checken op mogelijk in het zicht gerolde korreltjes :beer: .

Bovenaan