Wat ik hier veel zie momenteel, is dat de pep na het drogen een beetje er uit ziet als platte, "kristalachtige vlokjes". Beetje papierachtig lijkt het soms wel. Na fijn hakken, wordt het een beetje "stoffig", er ontstaan dan echt zwevende deeltjes. Het ruikt een beetje naar rotte vis/zweet voeten en brandt zwaar in de neus. Naarmate het langer open ligt, verdwijnt deze geur steeds meer (blijft wel erg "prikken" in de neus). Van deze "speed" krijg ik dan vervolgens een licht onrustig/nerveus gevoel (niet lekker!), slapen en eten geeft geen problemen. Deze "speed" weiger ik inmiddels nog te gebruiken, zodra ik het herken, verdwijnt het in de prullenbak en kan ik weer een dealer schrappen uit mijn steeds korter wordende lijstje...
Herkenbaar?
(Had dit stukje ook al in een ander topic gezet, maar omdat ik daar geen respons op mijn vraag kreeg, dan maar even een apart topic).
Herkenbaar?
(Had dit stukje ook al in een ander topic gezet, maar omdat ik daar geen respons op mijn vraag kreeg, dan maar even een apart topic).
) in plaats van het gebruikelijke (duurdere) cellulose(papier), zetmeel etc.