Hallo iedereen
Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp
bedankt
precies wat whitesugar zegt, Ik ben letterlijk vanaf vrijdag wakker en ben mijn angsten aan het onderdrukken ( angsten krijg je wanneer je wakker blijft ) met phenibut. Wees alsjeblieft trots op jezelf dat je geen downers erbij hebt gebruikt om het te onderdrukken want dat is levensgevaarlijk.
Ik ben blij dat je om hulp vraagt! Mensen op deze forum hebben verstand van zaken.
Paranoia om dood te gaan had ik vannacht ook ff ervaren zelfs onder invloed van Phenibut.
Een lichaam kan veel aan. Ik hoop dat die gedachte je wat kan helpen.
Wat mij helpt om van mijn para af te komen wanneer ik geen downers gebruik is een smartwatch die je om kan doen wanneer je je hartslag wilt meten.
Het is misschien niet accuraat maar dan heb je wel een beeld wat je vaak gerust zal stellen.
Tintelingen in de handen vingers kan ook een signaal zijn van vocht te kort en stijfheid.
Het geeft wel aan dat je ff rustig aan moet doen wat je al doet.
Evasdrop deel ik met wat hij zegt.
Ik hoop ook dat je er bovenop komt! gaat ook gebeuren.
Wanneer je weer uitgerust bent en gezond eet ga je terugdenken aan dit moment.
Analyseren en dan kom je tot besef dat je blij bent dat je deze ervaring hebt meegemaakt om misschien het gebruik een tijdje te laten staan of misschien zelfs wel de laatste keer voor je was geweest omdat je er klaar mee bent.
Voor mij was paranoia en angst om dood te gaan een drive om te stoppen met gebruik.
Ik was 3 a 4 jaar clean en toch ben ik weer terug gevallen.
Wanneer je wel weer in gebruik zou schieten verwijt het jezelf niet want dat kan ook zorgen voor nog meer gebruik
Groetjes