Paniekaanval

Wallflower

Newbie
Hallo iedereen

Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp

bedankt

Dirkdirk

DF-koning
Hoeveel heb je gebruikt?
Waarom denk je dat het fout gaat?
Heb je onderliggende ziektes of aandoeningen?

Je kan wel die ene man bellen, ben even z'n naam kwijt maar ik dacht iets van Hans Uisarts?

Wallflower

Newbie
Nee niks erbij genomen Was voor mij de eerste keer Zeker ook de laatste Wat een rotgevoel.
Weet iemand wat ik kan doen om de effecten te verminderen?
Ga zo maar een stukkie lopen en hopen dat ik niemand tegenkom😵‍💫

Flower123

Badass junkie
3mg? Lekker ge-eyeballed, of hoe de fuck je dat ook wil schrijven, lol, specialiteit van mij (s)(s)
Threshold is 5mg ofzo..... Probeer rustig te blijven, gaat vanzelf weer weg. Maar maak je geen zorgen over 3mg.....
Of je hebt iets anders genomen, of het was geen 3mg, of je hebt iets erbij genomen? Hoe heb je het genomen? Van mdphp kun je flink onrustig worden, maar maak je vooral niet te veel zorgen, dan worden de klachten erger.

Edit: @De Apotheker weet vast meer raad

L

Lid 152247

Gast
Het is gebeurd. Als je naar de arts zou gaan zou
Zou je een benzo krijgen. Voor mentaal en fysiek

Heb ne benzo's zoja welke

L

Lid 152247

Gast
Misschien kan je hier wat uithalen wat je rustiger maakt

Wallflower

Newbie
gaat het alweer beter?
Ja t gaat een stuk beter! Nog niet helemaal top maar begint te zakken.
Ambu is geweest omdat ik ervan overtuigd was dat m’n hart ermee kapte. Hart was helemaal in orde. Wijze les nooit je hartslag meten met je iPhone! Klopt van geen kant!
Gelukkig kwam toen een vriendin.
Samen hebben we m’n ouders gebeld en die hebben mij opgehad. Ik ben nu weer thuis En wat rustiger Geen paniek meer.

Trippy langkous

Badass junkie
Ja t gaat een stuk beter! Nog niet helemaal top maar begint te zakken.
Ambu is geweest omdat ik van overtuigd was dat m’n hart ermee kapte. Hart was helemaal orde. Wijze les nooit je hartslag meten met je iPhone!
Gelukkig kwam toen een vriendin.
Samen hebben we m’n ouders gebeld en die hebben mij opgehad. Ik ben nu weer thuis En wat rustiger Geen paniek meer.
Gelukkig! Vaak is het vooral meer paniek denk ik. Mooi dat het goed is gekomen.

L

Lid 152247

Gast
Fijn!! Tip .
Koop een goede bloeddruk/polymeer om je arm. Kost niets dat is ter preventie.

Gaat 't niet lekker?
Over op harm reduction
Zorg dat je de juiste diazepam in huis hebt waarvan je de werking en dosis kent.

Als je hartslag 220 is of je hebt net een kilo coke op dan 112 uiteraard.

Altijd het meest verstandig om gewoon eerlijk de arts te benaderen. Goed gedaan

Goed.dat je gebeld.hebt better safe then sorry

Wallflower

Newbie
Misschien kan je hier wat uithalen wat je rustiger maakt

Gelukkig! Vaak is het vooral meer paniek denk ik. Mooi dat het goed is gekomen.

Fijn!! Tip .
Koop een goede bloeddruk/polymeer om je arm. Kost niets dat is ter preventie.

Gaat 't niet lekker?
Over op harm reduction
Zorg dat je de juiste diazepam in huis hebt waarvan je de werking en dosis kent.

Als je hartslag 220 is of je hebt net een kilo coke op dan 112 uiteraard.

Altijd het meest verstandig om gewoon eerlijk de arts te benaderen. Goed gedaan

Goed.dat je gebeld.hebt better safe then sorry

Wallflower

Newbie
denk eerder 300mg of 3 gram als 3 mg.... hopelijk gaat het goed met je!
Doe je research... Koop een fatsoenlijke weegschaal en bel de eerste hulp voortaan als eerste....
Ik had 1gr gekocht en daar denk ik eenderde van genomen. Ik ben geen rekenwonder en nu zeker niet😋

Wallflower

Newbie
haii Nakkie Amfetamine

Ambu is geweest Zij wisten niet goed wat te doen Behalve hartslag, saturatie en rr was gewoon normaal of iets verhoogd. Het middel is te onbekend voor ze. Ze moeten Googlen wat t in vredesnaam was. T was echt een naar mijn mening een heftige paniekaanval getriggert door de te grote hoeveelheid mdphp. Voel het nu nog best wel en tis 24h geleden. Nog steeds paniek.

Wallflower

Newbie
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!

Trippy langkous

Badass junkie
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
Ik weet dat het lastig is maar misschien proberen los te laten dat je niet kunt slapen? Ik heb ook een keer niet kunnen slapen toen ik al 3 dagen wakker was wat op dat moment heel frustrerend is maar uiteindelijk slaap je toch wel een keer.

Eve's drop

Badass junkie

Oxy om stimulanten tegen te gaan??

Dat is een duister pad die je begaat, de stimm werkt uit en de oxy werkt door.

Tenzij je al een giga tolerantie hebt is het nu gewoon hartstikke mogelijk dat je een overdosis oxycodon krijgt zodra de stimulant uitwerkt, er zijn er al zat voor je geweest die het niet meer konden navertellen.

KOOP EEN GOEDE WEEGSCHAAL!

Voorderest hoop ik echt dat je hier weer bovenop komt, maar deze drug zal ik nooit meer nemen als ik jou was. Dat heb je nu redelijk verpest.

Laatst bewerkt:

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen

Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp

bedankt
precies wat whitesugar zegt, Ik ben letterlijk vanaf vrijdag wakker en ben mijn angsten aan het onderdrukken ( angsten krijg je wanneer je wakker blijft ) met phenibut. Wees alsjeblieft trots op jezelf dat je geen downers erbij hebt gebruikt om het te onderdrukken want dat is levensgevaarlijk.
Ik ben blij dat je om hulp vraagt! Mensen op deze forum hebben verstand van zaken.

Paranoia om dood te gaan had ik vannacht ook ff ervaren zelfs onder invloed van Phenibut.
Een lichaam kan veel aan. Ik hoop dat die gedachte je wat kan helpen.
Wat mij helpt om van mijn para af te komen wanneer ik geen downers gebruik is een smartwatch die je om kan doen wanneer je je hartslag wilt meten.
Het is misschien niet accuraat maar dan heb je wel een beeld wat je vaak gerust zal stellen.
Tintelingen in de handen vingers kan ook een signaal zijn van vocht te kort en stijfheid.
Het geeft wel aan dat je ff rustig aan moet doen wat je al doet.

Evasdrop deel ik met wat hij zegt.
Ik hoop ook dat je er bovenop komt! gaat ook gebeuren.

Wanneer je weer uitgerust bent en gezond eet ga je terugdenken aan dit moment.
Analyseren en dan kom je tot besef dat je blij bent dat je deze ervaring hebt meegemaakt om misschien het gebruik een tijdje te laten staan of misschien zelfs wel de laatste keer voor je was geweest omdat je er klaar mee bent.

Voor mij was paranoia en angst om dood te gaan een drive om te stoppen met gebruik.
Ik was 3 a 4 jaar clean en toch ben ik weer terug gevallen.
Wanneer je wel weer in gebruik zou schieten verwijt het jezelf niet want dat kan ook zorgen voor nog meer gebruik

Groetjes

Laatst bewerkt:
Bovenaan