KoxBox zei:Hmm dus dit zou wel eens meer dan 3gram kunnen zijn want het zijn er 8...![]()
Niet zo een stronken?? Ze zien er in ieder geval aardig dik uit als je het mij vraagtIk heb er laatst weer een gekocht, vandaag 1e flush 25 paddo's, al waren het niet van die enorme knotsen als bij julliemaar dat komt vast nog wel..
KoxBox zei:Niet zo een stronken?? Ze zien er in ieder geval aardig dik uit als je het mij vraagtIk heb er laatst weer een gekocht, vandaag 1e flush 25 paddo's, al waren het niet van die enorme knotsen als bij julliemaar dat komt vast nog wel..
tenzij je ze even gephotoshopt hebt ofzo met je lekker effectje hehe
.
KoxBox zei:Ja, had het niet gezien. Wat ik wel minder vind is al dat vermiculiet dat er achteraf nog aan de paddestoelen blijft plakken, redelijk lastig om eraf te krijgen...

Waat zo koud? Dat is gewoon de reden dat ze niet zo snel opkomen. Maar geef niet op, het duurt gewoon wat langer dan normaal. Bij mij kwamen ze ook pas na 3 weken op en hier doet de verwarming het wel. Ik heb ze inmiddels gewoon op de radiator gezet, dat wordt afgeraden maar sinds ze daar staan groeien ze tenminste een beetje...misje zei:Is mn eerste keer en ben ook bang dat ze mislukt zijn.
Ik heb ze bij het soaken namelijk te lang laten staan (15 uur ipv 12 uur) omdat ik op dat moment niet thuis kon zijn, maar weet niet of dat erg is..
Bovendien is thuis de verwarming kapot dus het is meestal niet warmer dan 14 graden. Daarom heb ik mijn bureaulamp erboven gezet en is de set zo'n 19 graden, soms 20.
KoxBox zei:Ik heb gisteren 3 gram gegeten van mijn kweek en ik moet zeggen het was toch wel mijn beste trip tot nu toe, helder maar met ongelooflijk kleurrijke visuals. CVE's a volonté alles der op en deraan. Hier zit een zeer tevreden man.![]()
De Sjeik zei:110?! Dat gaat lekker daarZit hier nu in de 2e flush, en 't zijn er rond de 14-15 bij mij :P
sky zei:Neem anders ff contact op met azarius, per mail of zo. Werkt goed ze reageren altijd heel snel.
En vraag ze hoe ze de spullen zelf hebben bewaard al die tijd.
Of anders leg de situatie uit, misschien krijg je een andere spuit.

De Sjeik zei:hou je ons op de hoogte?![]()