Paddo’s in mn eentje

S.prive98

Newbie
Hallo allemaal!

ik heb wat paddo’s weten te bemachtigen van een goede vriend. Ik ben benieuwd naar een paar dingen. Aangezien die vriend aan het detoxen is doet hij het komende half jaar geen drugs meer. Ik wil de paddo’s graag doen maar ik ben benieuwd of dit ook in mn eentje kan. Zelf heb ik al best wel vaak truffels in mn eentje gedaan ook een keer 30 gram. Dit ging mij altijd goed af en ik heb dan ook heel wat openbaringen meegemaakt in mn eentje. Dan heb ik ook nog een vraag ze zijn gedroogd hoe lang zijn ze houdbaar?
Groetjes!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uiteraard kan dat, in truffels en paddo's is de hoofdzakelijke psychoactieve stof exact hetzelfde: psilocybine. Daarnaast zijn er in veel mindere mate nog wat meer stofjes aanwezig in beide die voor enig verschil in effect kunnen zorgen, maar hoofdzakelijk krijg je hetzelfde binnen.

Gedroogd en op een goede plek bewaard kun je ze volgens mij jaren bewaren, maar ik weet niet zeker precies hoelang.

Cerberus

Wijs gebruiker
Zoals hierboven gezegd gaat het om dezelfde stof die je doet trippen dus als je truffels in je eentje doet kan paddos ook. De dosering in gram voor dezelfde sterkte van trip is wel anders mijn weten (ik heb zelf nog nooit paddo's gedaan maar wel truffels). Zorg dus dat je daarbij niet voor verrassingen komt te staan. Alleen trippen is altijd meer risico dan met een tripsitter natuurlijk, want je weer maar nooit dat je plots eens extra hard gaat (kan je altijd overkomen ookal heb je dezelfde hoeveelheid psilocybine binnen, of zelfs bij minder, omdat je hersenen "leren" trippen bij iedere trip die je doet, heb ik al veel gehoord en zelf ook soort van gemerkt). Maar het punt is, als je het risico waard vindt voor truffels kan het voor paddos ook. Alleen omdat de dosering nu anders is, kan het geen kwaad dat die vriend van wie je ze kreeg bv erbij is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De dosering in gram voor dezelfde sterkte van trip is wel anders mijn weten (ik heb zelf nog nooit paddo's gedaan maar wel truffels). Zorg dus dat je daarbij niet voor verrassingen komt te staan.
Ik heb op beide heel vaak getript en mijn ervaring is dat gemiddeld 15 gram truffels ongeveer gelijk staat aan 20 gram (verse) paddo's, ~2 gram gedroogd dus.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb je dan een idee, met al je ervaring, welke subtiele verschillen je precies ervaart?
Heel moeilijk te zeggen omdat onderlinge trips op bijvoorbeeld truffels alleen ook al erg kunnen verschillen, alsook bij paddo's alleen.

Het is niet zo dat ik iets kan aanwijzen dat steevast altijd zo is bij paddotrips of bij truffeltrips. Maar misschien ervaren anderen dat weer anders.

Cerberus

Wijs gebruiker
Dat is wat ik al dacht inderdaad, dat de verschillen tussen paddos en truffels kleiner zijn dan de versschillen tussen trips onderling binnen dezelfde categorie en daarom dat je dus praktisch kunt zeggen dat ze hetzelfde zijn.

Bovenaan