paar hero nieuwsgierigheid vraagjes

bjo19

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal,

Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan)

Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes.

Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren.

Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt?

Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent?

alvast bedankt :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
....is niet zoals met een tripmiddel...totaal niet....het is meer een soort warmte...alsof je 20 km door de regen fietst en thuisgekomen een warme douche neemt....
je hebt geen honger meer,dingen zoals schulden en andere nare dingen zijn er gewoon effe niet meer....
...is zeker aan te raden als je de rest van je leven niet meer zo veel plannen hebt,om het maar zo te noemen,hahaha

bjo19

Ja maar dat is weer meer het gevoel.. Ik bedoel, zie je dingen nog altijd normaal (dus echt het zicht uit je ogen) want voor zover ik begrepen heb lopen mensen niet echt rond onder de hero.. Dus ze staren maar gewoon naar de muur ofzo maar zie je dan echt gewoon de hele tijd die muur duidelijk voor je?

Dreuge

Badass junkie
ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik denk dat de wereld om je heen op dat moment je niet zo veel kan schelen omdat je je gewoon zo lekker voelt. ik denk dat je je met heroïne eigenlijk van de rest van de wereld af sluit? maar ja dat kan ik ook helemaal verkeerd hebben natuurlijk

Marster

bjo19 zei:
Dag allemaal,

Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan)

Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes.

Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren.

Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt?

Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent?

alvast bedankt :)

IS NIET INTERRESS :smilingimp: ANT , GEWOON NIET MEER AAN DENKEN .

joolie-ah

Belezen gebruiker
je ziet de wereld als ieder ander "normaal" mens, het staren naar die muur wat je zegt,is gewoon staren, heeft nix met die muur te maken maar je zit gewoon lekker out, gewoon injezelf gekeerd zonder enige interesse voor wat dan ook.
er lopen wel degelijk mensen met bruin op rond, waarvan een leek niet ziet dat ze wat op hebben
het is echter een drug die je niet in de hand kan houden.
het is zeker geen psychedelische drug, de wereld blijft zoals hij is!

Bovenaan