Oproep Gedupeerden van novadic Kentron

herslaafd

Newbie
Hallo

Als jij dit leest deel je net zoals velen een verhaal waarin novadic je onterecht behandeld heeft, je tekort heeft gedaan, beloftes heeft gemaakt en enkel zichzelf beschermd heeft op papier. Hoe je er misschien ook bent achtergekomen hoe rapportages anders geschreven worden dan het gebeurde uit zelfbescherming en je als client t altijd jouw beleving/interpretatie is.

Hun winnen in rechtzaken zo altijd, elkaar steunden, met valse papieren, verdraaïngen van hoe jij bent wat iedereen makkelijk gelooft want jij bent nu eenmaal de verslaafde of zelfs bij dubbel diagnose.

Bij mij hebben ze dit laatste allemaal nog even goed duidelijk gemaakt, en de woorden scheelden niet eens veel zo weinig angst hebben ze nog omdat ze overal weten mee weg te komen.

Graag wil ik mensen oproepem hierop te reageren met hun ideeën. zoals een protestacties, misschien kan ik amnesty erbij betrekken ivb isoleercelen bij DD.

en ook je eigen verhaal kwijt te kunnen , anoniem als je niet anders kan, als we als menigte gaan en niks kapot maken worden we niet persoonlijk afgerekend . We gaan gewoon opeisen we de zorg willen krijgen waarvoor we ook betalen, en menswaardig behandeld willen worden, we niet minder zijn en elk uniek en niet volgende op de lijst.

MeejheM

Badass junkie
mijn behandeling is daar ooit stilgevallen omdat mijn arts langdurig uitviel.

moet ik ze nu aanklagen? ik kwam daar terecht omdat ik het zelf vern**kt heb. zonder extra informatie vind ik je oproep slecht of niet onderbouwd, en denk ik niet dat je veel gehoor zal krijgen.

Jixx

Bewuste gebruiker
Bij mij wilde ze alleen mijn verslaving aanpakken. (logisch, want het is een verslavingskliniek) Maar ik zat voor mijn gevoel daar niet op mijn plek. O.a. ook omdat ik er op dit moment helemaal niet voor open sta om geheel af te kicken. Al was dat niet mijn verplichting. Probleem was gewoon dat de behandelaar daar en ik niet samen door een deur konden. Meningsverschillen, hokjesplaatsen, etc...
Kortom geen vermogensinzicht om te kunnen oordelen wat de combinatie cannabis en risperidon kan doen,, en het ziektebeeld van een ander voor een invloed kan hebben op de persoon die ik toen was.

hermansb

Newbie
Mijn opname in 2011 was een zeer positieve ervaring welke er ook toe geleid heeft dat ik clean ben gebleven voor 2 jaar daarna, vanaf toen voelde ik me sterk genoeg om weer recreatief te gebruiken en dat is nu nog steeds zo. Er was een goede nabegeleiding enkel het doorsturen van je gegevens naar andere zorgverleners zou nog vlugger gaan als ie op achteruit lopende wause slak werd geplakt.

Maar al met al hebben ze me erg goed geholpen.

B

Tired2016

Newbie
Ook ik heb een vervelende ervaring bij Kentron gehad!
M'n hele systeem ligt plat.. Slaap niet meer, kan 24/7 wakker blijven.. En dat allemaal nadat ze mij methadon gaven! Er zit nog een heel verhaal aan vast.. Maar goed dat zal ik jullie besparen..
Amnesty? Zijn zij te bereiken hiervoor dan?

Bovenaan