Joopiejo zei:Ik vind het leuk dat een vrouw dat gewoon lekker ongezouten hier op het forum zet. Meestal zijn het nl. de mannen die over zit soort zaken wat opener zijn en er zelfs graag over opscheppen. Vrouwen doen meestal net alsof ze geen fuckbuddies hebben of niet willen zijn. Chapeau Missyy23! Van mij mag je best trots zijn. :P
franx zei:ha we zoeken al jaren naar een vaste drugsbuddy waarmee je eventueel ook kan fucken. Maar voor de swingers/seksdaters zijn we te veel druggies en voor de druggies te erotisch.![]()
SmartieAndMe zei:Boeiend topic, ik ga even meelezen! Kan misschien nog wat lerenIs er bij mij nooit van gekomen, geen idee hoe het zover komt
Missyy23 zei:SmartieAndMe zei:Boeiend topic, ik ga even meelezen! Kan misschien nog wat lerenIs er bij mij nooit van gekomen, geen idee hoe het zover komt
Is het hier net een beetje stilgevallenwel nog wat (bij) geleerd ?
![]()
X-men zei:Ik Denk als je een goeie relatie heb dat je geen fuckbuddy nodig
Hebt.. Als je er tog 1 nodig denkt te hebben ben je na mijn idee nog niet de juiste vrouw tegen gekomen..![]()
franx zei:X-men zei:Ik Denk als je een goeie relatie heb dat je geen fuckbuddy nodig
Hebt.. Als je er tog 1 nodig denkt te hebben ben je na mijn idee nog niet de juiste vrouw tegen gekomen..![]()
Er zijn heel veel zaken in het leven die je onder normale omstandigheden niet nodig hebt maar wel lekker of leuk kunnen zijn. Zo heb je absoluut geen taart, chips of snoep nodig, is er voor vakantie geen enkele noodzaak en blijken seksspeeltjes absoluut overbodig.
Drugs hebben we ook niet nodig. Het zijn slechts toevoegingen die na gelang de persoonlijke (morele) voorkeuren een meerwaarde kunnen zijn. Problemen treden meestal pas op als de meerwaarde een doel op zich wordt.
Als het idee van een fuckbuddie aanspreekt (dus bij beide partners een seksuele voorkeur/meerwaarde is) dan is eigenlijk is het omgekeerde van je bewering waar.
Alleen in een zeer goede relatie waar binnen geen sprake is van jaloezie en de partners elkaar vertrouwen en wat gunnen is er ruimte voor een spel met een fuckbuddy.
Wij beschouwen onze relatie na 24 jaar lief en leed delen als goed tot zeer goed. Ik denk dat het open delen van fantasieën en het samen beleven van avonturen de band alleen maar sterker heeft gemaakt.
X-men zei:Gelukkig hebben mensen verschillende meningen erover,
X-men zei:Anders zal geen enkel kind het woord trouw nog leren...
X-men zei:Ik zie het zo dat als mensen een fuckbuddy naast hun bestaande
Relatie nodig hebben, dat ze het liefst als vrijgezel door het leven willen gaan maar bang zijn om alleen oud te worden.
X-men zei:Maar ik ben blij dat jullie nog na 24 jaar zo gelukkig met elkaar kunnen zijn wetend dat jullie eigenlijk niet genoeg aan ELKAAR hebben..
franx zei:X-men zei:Gelukkig hebben mensen verschillende meningen erover,
Het hebben van een mening is prima, het vellen van een oordeel is natuurlijk een geheel andere zaak.
X-men zei:Anders zal geen enkel kind het woord trouw nog leren...
Wat gaf jou het idee dat kinderen betrokken worden in de romances van de ouders?
En als ze al inhoudelijk gekend zouden zijn dan leren ze hoogstens het verschil tussen twee op zichzelf staande emoties zoals liefde en lust. Maar ik kan je gevolgtrekking wel plaatsen hoor... het is niet ongebruikelijk dat mensen die twee emoties met elkaar verwarren.
X-men zei:Ik zie het zo dat als mensen een fuckbuddy naast hun bestaande
Relatie nodig hebben, dat ze het liefst als vrijgezel door het leven willen gaan maar bang zijn om alleen oud te worden.
Waarom denk je dat een fuckbuddy 'nodig' is? Ik schreef boven al dat het leven vol zit met overbodige zaken waar de mens zich toch graag aan toe geeft.
De redenering dat stellen met een fuckbuddy in essentie vrijgezel zouden willen zijn maar bang zijn alleen oud te worden is een onnavolgbare redenatie die op geen enkel vlak verdedigbaar is of te onderbouwen.
X-men zei:Maar ik ben blij dat jullie nog na 24 jaar zo gelukkig met elkaar kunnen zijn wetend dat jullie eigenlijk niet genoeg aan ELKAAR hebben..
Je verkondigt geen mening maar je pretendeert hier diepere kennis en inzichten te bezitten over hoe wij in onze relatie staan. Ik zou zeggen kom eerst eens langs om een kopje koffie te drinken en kennis te maken voordat je ongefundeerde vooroordelen als waarheden propagandeert over anderen die je in het geheel niet kent.
Joopiejo zei:Nou... Komt het toch allemaal nog goed.
Wat ik me nou afvraag over een open relatie (welke ik op zich wel zou willen hebben in een bepaalde vorm en mijn partner ook wel, maar in een andere vorm, maar dat terzijde) is hoe ga je om met gevoelens van jaloezie? Of werkt het alleen als je die gevoelens niet hebt?
X-men zei:[
Het was zeer zeker niet als oordeel bedoelt,
Het is hoe ik het interpreteer..
Als het voor jullie werkt is het toch prima?!?!?![]()
Weet dat ik niet in zo'n relatie zou willen leven...
En hoe wil jij een kind van 10 leren wat lust is.?
En een kopje koffie lust ik Wel..
franx zei:X-men zei:[
Het was zeer zeker niet als oordeel bedoelt,
Het is hoe ik het interpreteer..
Als het voor jullie werkt is het toch prima?!?!?![]()
Weet dat ik niet in zo'n relatie zou willen leven...
En hoe wil jij een kind van 10 leren wat lust is.?
En een kopje koffie lust ik Wel..
No worries... ik snap je wel.. jaren geleden had ik waarschijnlijk een zelfde notie gehad.
Hoe ik een kind van 10 het verschil wil leren tussen liefde en lust is eenvoudig te beantwoorden.
Niet.
Dat komt later wel in de puberteit als zij zelf verwarrende gevoelens krijgen maar dan leer ik het niet aan de hand van persoonlijke praktijkvoorbeelden. Net zo min als ik mijn puberzoon deelgenoot van onze drugsvoorkeuren maak.
Wat rest is vanuit onze eigen ervaringen op dergelijke vlakken raad geven.
Je bent welkom![]()
franx zei:Als je partner begeert wordt door een ander dan is dat tevens een bevestiging en een compliment voor je partnerkeuze en partner.
Een beetje gezonde jaloezie verhoogt de focus op je partner en mits positief gestuurd kan dat weer verdieping in elkaar geven.
ZERO- zei:Van die mensen, dat je denkt, ziet er prima uit maar verder kan ik er niks mee, die moet je dan hebben.
SmartieAndMe zei:ZERO- zei:Van die mensen, dat je denkt, ziet er prima uit maar verder kan ik er niks mee, die moet je dan hebben.
Hahahaha ik moet gelijk aan Tinder denken
kingdalton zei:OT: fuckbuddies was voor mij geen succes, voor je het weet is ze boos dat je geen relatie met haar wilt hebben.

Missyy23 zei:kingdalton zei:OT: fuckbuddies was voor mij geen succes, voor je het weet is ze boos dat je geen relatie met haar wilt hebben.
Heb tot aantal jaar terug met veel plezier wat fuckbuddies gehad, had gelukkig het geluk dat het voor iedereen (ook ik ) vanaf de eerste nacht duidelijk was dat het gewoon om een good time ging, en waren ook wel echt 'buddies' moest ook wel met ze kunnen chillen en levelen![]()
Maar hoorde ook weleens van ze dat ze weleens meiden hadden gehad die ook instemden van 'jahoor, gewoon leuke tijd, no strings attached, maar die dan toch wel halve psychostalkers werden. Kan daar zo niet tegen, zeg niet dat dingen je niet boeien terwijl het je stiekem wel heel erg boeit![]()
Probeerenleer zei:Missyy23 zei:kingdalton zei:OT: fuckbuddies was voor mij geen succes, voor je het weet is ze boos dat je geen relatie met haar wilt hebben.
Heb tot aantal jaar terug met veel plezier wat fuckbuddies gehad, had gelukkig het geluk dat het voor iedereen (ook ik ) vanaf de eerste nacht duidelijk was dat het gewoon om een good time ging, en waren ook wel echt 'buddies' moest ook wel met ze kunnen chillen en levelen![]()
Maar hoorde ook weleens van ze dat ze weleens meiden hadden gehad die ook instemden van 'jahoor, gewoon leuke tijd, no strings attached, maar die dan toch wel halve psychostalkers werden. Kan daar zo niet tegen, zeg niet dat dingen je niet boeien terwijl het je stiekem wel heel erg boeit![]()
Je moet beter zoeken dan![]()

Probeerenleer zei:Heb momenteel nood aan een knuffelbuddy.
snelgemsurfd zei:Probeerenleer zei:Heb momenteel nood aan een knuffelbuddy.
Dit zoek ik nu al zo lang!

Probeerenleer zei:snelgemsurfd zei:Probeerenleer zei:Heb momenteel nood aan een knuffelbuddy.
Dit zoek ik nu al zo lang!
Misschien 'n clubje oprichten ofzo,![]()
![]()

kingdalton zei:OT: fuckbuddies was voor mij geen succes, voor je het weet is ze boos dat je geen relatie met haar wilt hebben.