Open relaties en/of fuckbuddies

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Persoonlijk onderscheid ik mijzelf niet van de dieren
Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.

tomz0r

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Seriously? Bescheidenheid siert de mens, maar ik beschouw mezelf toch wel wat verder ontwikkeld dan de gemiddelde chihuahua die de stront van het hondje van de buren opvreet.

Niet iedereen is zo geweldig als jij he? :sunglasses:

Muse24

Experimenterende gebruiker
vode zei:
Muse24 zei:
Maar jij moet niet bepalen voor hun dat hun relaties geen waarde hebben. :)

Wilde er zeker geen stempeltje op plakken! k Probeerde mijn gevoel erbij uit te leggen. Maar t was niet mn bedoeling daarmee te concluderen dat mensen die het anders doen, dan geen waardevolle relatie(s) hebben.

Irezz

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:

Maar het feit dat de mens het eten van stront veroordeeld, maakt die chihuahua net beter naar mijn mening. Want dieren zijn niet gebonden door gedragsregels, vooroordelen afkomstig uit propaganda, televisie, wetten gebasseerd op wetten gebasseerd op wetten gebasseerd op wetten die geschreven werden door een dronken euforische generaal die even het volk wou pesten met regels die op niets slaan.
Ik probeer gewoon mijn punt duidelijk te maken; algemeen aanvaarde en culturele gedragsregels en morele waarden, godsdienst etc etc kan je verder ontwikkeld noemen, maar anderzijds vind ik dat al die zaken ons hebben beïnvloed, in evenveel goede dan niet goede zaken.
Mensen zijn bevooroordeeld, hebben een reden nodig voor élk onverklaarbaar fenomeen terwijl bepaalde dingen nu eenmaal niet te verklaren ZIJN, en als het niet op een boek of een computer of meetapparatuur of whatever kan bestaat het niet en kan je de boom in. Wat iets ofwat afwijkt wordt veroordeeld, puur enkel en alleen door invloeden. Waarom zijn travestieten vies en is de excentrieke kunstenares van rechtover een schande voor de buurt? Omdat mama het zei.
Dieren daarentegen oordelen niet. Volgen de flow, hebben respect voor elkaar, hebben genetische gedragingen maar kunnen niet beïnvloed worden door eeuwigzeikende mensen. Wij mensen noemen ons vrij, terwijl ik niets zoveel gevangen vind dan vooroordelen. De mens voelt zich zó superieur, terwijl ze zo gebonden zijn aan alles. Jouw chihuahua is de enige die jou nooit zou oordelen, aan jou gebonden is, maar toch z'n eigen, rustige, niet egocentrische rassoort blijft...
Dit is wat ik vind over jouw stelling in die post. Natuurlijk denkt iedereen er uiteindelijk hetzelfde over, maar ik ben persoonlijk veel liever de hond die de andere hond z'n stront opeet, dan de mens die zich niet eens afvraagd WAAROM hij die ene vreemde man in de stad graag uitlacht met z'n overontwikkelde hangvriendjes.
:hearteyes: Vage filosofische meningen verstaanbaar proberen maken is een fulltime job, die hopelijk niet grandioos hard faalt
*inzetelgeplof*

tomz0r

Badass junkie
Dieren hebben ook geen relaties. Dus het is gewoon een domme vergelijking.
Zonder relatie blijft niemand trouw aan 1 iemand.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zwanen hebben relaties, net zoals dolfijnen en enkele apensoorten. Zij zijn monogaam en hebben hun hele leven dezelfde partners. Er zijn er vast nog meer maar die weet ik niet zo snel.

Dreuge

Badass junkie
dus dan slaat de vergelijking van mensen en dieren in een topic over polygame relaties al helemaal nergens meer op?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik trek zowiezo geen vergelijkingen met dieren eerlijk gezegd. Mensen zijn dan wel dieren, je kan ze nog steeds niet met elkaar vergelijken imho, net als appels en peren. Allebei fruit maar niet hetzelfde. Net zoals dat je alle dieren niet over een kam kan scheren. Een dolfijn kan dan wel vet intelligent zijn en monogaam zijn, maar konijnen die volgen hun instinct maar wat en neuken in het rond.

Andrew

Badass junkie
Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)

cropp

Badass junkie
Andrew zei:
Polygamie wordt gestraft, daarom liggen er vaak konijnen op de tafel tijdens kerstmis!(dat doen mensen toch?)
Moet jou vriendin ook 3 meter achter jou blijven in het openbaar?

Andrew

Badass junkie

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:

Angramar Temenos

Badass junkie
MrEko zei:
Ik weet niet goed wat ik moet doen. m'n Friend with benefits heeft pas een relatie gehad van een half jaar, en gedurende die tijd heb niks van hem gehoord, zelfs niets gewoon vriendschappelijk. Nu het gedaan is, vraagt hij plots wanneer we nog eens afspreken. Voor mij komt dat over als "Ik heb niemand vast meer om mee te sexen, maar ik heb weer goesting en weet dat gij altijd wanhopig bent", ik heb hem dan ook afgewezen.
Probleem is wel dat m'n nymfomane ex-fuckbuddy de enige is die consequent interesse toont (en de enige waarmee ik meer dan één keer mee in bed ben beland); bovendien is hij ook geïnteresseerd in het hele furry-gebeuren, is hij nerdy als mezelf, en staat hij open tot druggebruik (als voormalig cokehead en ex-xtc-junk).
Ik ben niet verlieft op de gast, maar ik ben 24 en heb nog nooit een relatie gehad. Is dit mijn enige kans? :confused:

Whoa wut?

Dreuge

Badass junkie
MrEko zei:

klinkt als je enige kans ja

MIA-1985

Wijs gebruiker
MrEko zei:

Weet niet of het je enige kans is, maar als ik het zo lees..eigenlijk wel! :wink:
Jij staat er letterlijk en figuurlijk nog voor hem open denk ik...je wil wel, maar je verstand zegt van niet. Je bent niet verliefd? Dan is het alleen om de sex en als dat het enige is dat je wil, ja dan is dit je enige kans.

dfssdfde

Badass junkie
MrEko zei:

Als hij zelf niks laten horen heeft, en je bent er niet verliefd op bent zou ik het echt niet doen...
Ik heb veel liever een echte vriendin dan een fuckbuddy. De enige (echte) vriendin die ik gehad heb, was ook half uit wanhopigheid van mijn kant, en trust me, je merkt het. Het werkt echt niet op die manier...

Behalve als je open staat voor enkel sex natuurlijk. Als het puur daarom is en zonder gevoelens van beide kanten, dan lijkt het me zelfs logisch dat hij niks van zich liet horen. Voor ik met mijn ex was hadden we ook zo'n regeling, en ik vond het toch wat raar om gewoon met haar om te gaan.

Maar zoals ik het lees doe je het niet enkel voor de sex. Ik zou het dus gewoon laten voor wat het is. Als hij een half jaar ook geen contact met je opnam weet je ook wat je er aan hebt als vriend en zou ik die persoon dus compleet uit mijn leven schrappen.

Lyst

Newbie
Bewust vrijgezel en heb meerdere fuckbuddy's of zoals ik het liever noem, schatjes.
Bevalt perfect, zeker een aanrader, maar ik heb er geen voor je te leen, sorry.

Lyst

Newbie
@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit :grin:

YawningMan

Belezen gebruiker
Lyst zei:
@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit :grin:
Als student ken ik ontzettend veel mensen die dit 'principe' handhaven. Ook wel bekend als 'scharrelen'. Nou heb ik zelf al een aardige tijd een vriendin dus doe ik niet mee aan dit fenomeen. Maar wat ik mij altijd afvraag, waar niemand eigenlijk antwoord op heeft gegeven aan mij tot zover; Waarom altijd zoveel? Er zal hoogstwaarschijnlijk één zijn, en wellicht twee, waarmee je het meest mee klikt én de beste seks hebt. Waarom zou in vredesnaam met zoveel verschillende gasten in bed duiken? Een meisje dat ik ken heeft ook een stuk of 8, waarvan maar 1 haar ooit klaar heeft laten komen.. Ik snap niet dat je ze dan nog meeneemt :rolleyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lyst zei:

Jij ben zo cool zeg.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Mij niet gezien, ben veel te jaloers aangelegd voor zoiets! Daarbij ook veel te trouw enzo. Ik zie amper andere kerels staan als ik een relatie heb.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
YawningMan zei:
Als student ken ik ontzettend veel mensen die dit 'principe' handhaven. Ook wel bekend als 'scharrelen'. Nou heb ik zelf al een aardige tijd een vriendin dus doe ik niet mee aan dit fenomeen. Maar wat ik mij altijd afvraag, waar niemand eigenlijk antwoord op heeft gegeven aan mij tot zover; Waarom altijd zoveel? Er zal hoogstwaarschijnlijk één zijn, en wellicht twee, waarmee je het meest mee klikt én de beste seks hebt. Waarom zou in vredesnaam met zoveel verschillende gasten in bed duiken? Een meisje dat ik ken heeft ook een stuk of 8, waarvan maar 1 haar ooit klaar heeft laten komen.. Ik snap niet dat je ze dan nog meeneemt :rolleyes:

dat snap ik dan inderdaad ook niet :openmouth:
waarom zou je het met iemand doen als die persoon je geen optimaal genot kan geven?

Lyst

Newbie
@Vode: thank you :)

@ De vraag, waarom zo veel: nou... dit is MIJN antwoord, weet niet hoe de rest van multifucking nederland er over denkt, maar voor wat het waard is:

1 ik verveel me nogal snel, nu blijft het spannender / meer afwisseling, al mijn fuckbuddy's zijn fijn in bed (anders worden het geen fuckbuddys maar blijven het one-night-stands :grin: ) maar ieder heeft zo wel haar/zijn specialiteiten. Ik geniet graag van al deze specialiteiten, maar ben ook weer niet zo veeleisend dat ik verwacht dat er ooit iemand voorbij komt die AL deze specialiteiten in zich heeft.
Alhoewel.... als die wel blijkt te bestaan en ik die ooit tegenkom, zwaai ik de rest van mijn fuckbuddy's vriendelijk uit en ga ik op 1 knie voor dit exemplaar :hearteyes:

2: misschien moet je voor de gein op google ofzo eens "swingen" intypen... lekker lezen !!! :sunglasses: :wave:

YawningMan

Belezen gebruiker
Lyst zei:
@Vode: thank you :)

@ De vraag, waarom zo veel: nou... dit is MIJN antwoord, weet niet hoe de rest van multifucking nederland er over denkt, maar voor wat het waard is:

1 ik verveel me nogal snel, nu blijft het spannender / meer afwisseling, al mijn fuckbuddy's zijn fijn in bed (anders worden het geen fuckbuddys maar blijven het one-night-stands :grin: ) maar ieder heeft zo wel haar/zijn specialiteiten. Ik geniet graag van al deze specialiteiten, maar ben ook weer niet zo veeleisend dat ik verwacht dat er ooit iemand voorbij komt die AL deze specialiteiten in zich heeft.
Alhoewel.... als die wel blijkt te bestaan en ik die ooit tegenkom, zwaai ik de rest van mijn fuckbuddy's vriendelijk uit en ga ik op 1 knie voor dit exemplaar :hearteyes:

2: misschien moet je voor de gein op google ofzo eens "swingen" intypen... lekker lezen !!! :sunglasses: :wave:
Oke, snap je punt enigszins. En ongetwijfeld heeft ieder zo zijn kunnen, of 'specialiteiten' of hoe je het wilt noemen. Of dat nou puur fysiek is of wat je kunt met dat fysiek. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat al deze specialiteiten even zwaar wegen. Of dat er niet één of twee uitblinken. Dat dus.

Maargoed, ik ben sowieso altijd monogaam geweest en ben ook van plan dit zo te houden. Zelfs een trio met twee vrouwen spreekt me niet aan. Imagine..

dreamgirl

Newbie
Het Swingers leven is een manier van leven die voor de één het perfekte is en voor een ander een leven is waar je niet aan moet denken.

Wij kunnen het niet meer wegdenken en doen het al ruim 18 jaar, en dan gewoon met een ander swingersstel of trio dat kan ook.

Heerlijk wappie daten, en jaloezie kennen we niet, genieten als je partner geniet ook van een ander.

Maar 1 tip doe het niet om je relatie te redden met extra spanning, om te gaan swingen ( daten met anderen) moet je juist een heel erg sterke relatie hebben en ook duidelijke afspraken onderling hebben, van tot hoe ver en wat wel en wat niet.

We hebben ook al heel wat mensen meegemaakt waar het uiteindelijk wel fout ging, er blijft altijd een bepaald risico dat je uiteindelijk toch eens verliefd kan worden.

Groetjes ...

Tufnut

Badass junkie
dreamgirl zei:
We hebben ook al heel wat mensen meegemaakt waar het uiteindelijk wel fout ging, er blijft altijd een bepaald risico dat je uiteindelijk toch eens verliefd kan worden.

Groetjes ...

is het niet zo dat er zowiso veel relaties stuk gaan op de langere termijn? Is m.i. niet perse iets wat bij swingers hoort, maar eerder bij de 'moderne'tijd.

trem

Experimenterende gebruiker
niets is zo mooi (of lelijk) als het lijkt
'fuckbuddies' hebben lijkt geweldig en dat is het vaak ook (vooral in het begin, net als drugs)
maar daarna echt niet meer...

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
trem zei:
niets is zo mooi (of lelijk) als het lijkt
'fuckbuddies' hebben lijkt geweldig en dat is het vaak ook (vooral in het begin, net als drugs)
maar daarna echt niet meer...

+1

Maddog

Bewuste gebruiker
Mensen verklaren me voor gek. dat ik een keertje met een vrouwlijke collega mee naar huis ben gegaan, een spelletje gespeeld, en de volgende dag geen relatie, maar weer collega's zijn?

De werk relatie was er erg op verbeterd. geen spanningen meer tussen ons. Die waren we die ene avond kwijt.
De baas kon er alleen maar hard om lachen, toen die het hoorde van mijn andere collega.

Bovenaan