Ontiegelijke trek in pep

iSmokex

Bewuste gebruiker
Die afgelopen donderdag maar die ervoor weer een lijntje genomen en sinds dien sluipt het regelmatig weer mn gedachtes in. Aan de ene kant zo subtiel en aan de andere kant fucking hard, want moreeeeeeeeeee.

Wat is het toch lekkurrrrrrrrrrrrrrrrr. :hearteyes:

Shizzah

Experimenterende gebruiker
afraidtech zei:
ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep :(

aldus de verslaafde in spé

linke

pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?

alcoholist

Wijs gebruiker
linke zei:
pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?
ik denk niet dat je in 1 nacht verschil ziet hoor,zit tussen je oren

Ketaboy

Bewuste gebruiker
alcoholist zei:
linke zei:
ik denk niet dat je in 1 nacht verschil ziet hoor,zit tussen je oren

Mwuah ik weet niet, opzich zou je dusdanig veel vocht kunnen verliezen tijdens/door een pep sessie dat als je veel met je lichaam bezig bent dit de volgende dag kan opmerken.

Maar vergeet niet, dat is dus maar tijdelijk en vocht verlies valt dus niet onder afvallen. :P

linke

Oké dan ben zaterdagmiddag begonnen om 1400 uur met 2 normale lijntjes en vanaf zaterdag 1700 uur tot ongeveer zondagmorgen 0700 uur heb ik net geen 2 gram weggehaald. Dus het is op zich niet in 1 nacht ook. En ik was op me kamer en in de auto dus echt veel bewogen zoals op een feestje ofzo heb ik niet.

linke

Normaal gaat het bij mij ook niet zo ver op. Het was ook teveel voor me blijkt wel :) De sterkte weet ik voor de rest niet

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb ook enorme trek in pep, pas sinds vanavond eigenlijk.. Tja, het is iets met die vrijdagavonden. :grin: Doordeweeks heb ik er eigenlijk nooit zin in..

Ik zit nu met 14% bagger en dat is eigenlijk de moeite niet eens van te snuiven.. Spijtig genoeg heeft mijn mannetje pas binnen 2 weken nieuwe pep. Zal volgende week wel MDMA worden dan! :grin:

Winehouse

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik heb ook enorme trek in pep, pas sinds vanavond eigenlijk.. Tja, het is iets met die vrijdagavonden. :grin: Doordeweeks heb ik er eigenlijk nooit zin in..

Ik zit nu met 14% bagger en dat is eigenlijk de moeite niet eens van te snuiven.. Spijtig genoeg heeft mijn mannetje pas binnen 2 weken nieuwe pep. Zal volgende week wel MDMA worden dan! :grin:

Neej, MDMA sucks.

W.F.L.

Badass junkie
En wat heeft dat met mij te maken? Zei ik dat JIJ MDMA moest nemen? Nou dan?

MDMA is geweldig. :hearteyes: Jij hebt waarschijnlijk kutpillen gehad waar mCPP in zat. Het is zeker niet mijn lievelingsdrug, maar toch een van de meer geniale dingetjes die de chemici hebben uitgevonden. :beer:

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:

Nee hoor, jij hebt gewoon geluk dat er amfetamine door je cafeïne zit :wink: .

Carlitos

Badass junkie
Pepmarkt trekt wel weer aan.
Als ik de laatste gemiddeldes hoorde van testcentra van amsterdam dat kwam op 58%.
Ik heb ze omlaag getrokken met 36% caffvrij. :flushed:

De toekomst belooft mischien weer echt pep van tegen de 70 procentos voor carlitos..
Maar focus me eerste op andere doelen tussendoor mooi testen en als de doelen bereikt zijn mag ik mezelf pas belonen want tegen die tijd is er maybee wel weer 'echte'.

W.F.L.

Badass junkie
Mja het is nogal wisselend hier. Ik heb ook pas sinds kort een vaste bron, in het begin had ik zuivere, sindsdien wisselend. 14% is wel een absoluut dieptepunt. Maar ligt ook gewoon aan mijn kennissenkring Maar mijn mannetje beloofd over 2 weken nieuwe die heel goed zou moeten zijn van kwaliteit. Ik ben in wezen tevreden met alles van over de 32%.. 58% is wel een heel net gemiddelde voor regio A'dam zeg. :openmouth:

Hangt er ook van af waar je woont, wie je kent e.d. ik zou normaal wel 73% moeten kunnen krijgen maar je kent het gezeik wel, die en die persoon enz.. wachten. :rolleyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Iedereen bied altijd heel goeie aan. Uiteindelijk moet je maar afwachten wat je krijgt...

Ik heb overigens geen trek in pep, wel in ket.

Dederde

Newbie
Ik heb ook best wel zin, zondag een halve gehad en vandaag een puntje tegen de brakheid. Ga dus niet hard vandaag, maar ik heb nog wel het idee dat mijn onderkaak nog een keer wegloopt hehe.
Maar ik het ligt al in de vriezer en morgen is mijn zin toch wel over. Het zit tussen je oren en als ik echt heel veel zin heb denk ik aan al die brakke day-afters en dan is het weer een stuk minder :P

nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?

Winehouse

Badass junkie
craktesius zei:
nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?

Mijn vriendjes lullie is dan wel iellewiepie ja

Bovenaan