PillenJunk
Experimenterende gebruiker
ik wil gvd PEEEEEEP!!

PillenJunk zei:PEEEEEEP!!![]()
![]()
afraidtech zei:ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep![]()
Shizzah zei:afraidtech zei:ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep![]()
aldus de verslaafde in spé
Winehouse zei:heb toegegeven aan de pep
godver
Emine zei:Winehouse zei:heb toegegeven aan de pep
godver
en was het de moeite waard?
ik ga morgenavond yeahhh![]()
![]()
Emine zei:Winehouse zei:heb toegegeven aan de pep
godver
en was het de moeite waard?
ik ga morgenavond yeahhh![]()
![]()

ik denk niet dat je in 1 nacht verschil ziet hoor,zit tussen je orenlinke zei:pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?
alcoholist zei:ik denk niet dat je in 1 nacht verschil ziet hoor,zit tussen je orenlinke zei:pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?
W.F.L. zei:Ik heb ook enorme trek in pep, pas sinds vanavond eigenlijk.. Tja, het is iets met die vrijdagavonden.Doordeweeks heb ik er eigenlijk nooit zin in..
Ik zit nu met 14% bagger en dat is eigenlijk de moeite niet eens van te snuiven.. Spijtig genoeg heeft mijn mannetje pas binnen 2 weken nieuwe pep. Zal volgende week wel MDMA worden dan!![]()
Nee hoor, jij hebt gewoon geluk dat er amfetamine door je cafeïne zitW.F.L. zei:Ik heb ook enorme trek in pep, pas sinds vanavond eigenlijk.. Tja, het is iets met die vrijdagavonden.Doordeweeks heb ik er eigenlijk nooit zin in..
Ik zit nu met 14% bagger en dat is eigenlijk de moeite niet eens van te snuiven.. Spijtig genoeg heeft mijn mannetje pas binnen 2 weken nieuwe pep. Zal volgende week wel MDMA worden dan!![]()

+1.Ik heb overigens geen trek in pep, wel in ket.
Petrovic zei:+1.Ik heb overigens geen trek in ket, wel in pep.
Chris Pontius zei:Ja, ik heb geconsumeerd![]()
craktesius zei:nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?